Dranghekken bij de AH voor voetbal plaatjes !

Ik was bij de AH , hier staan gewoon dranghekken waar de kinderen tegen aan hangen en al roepend de mensen toe roepen, mag ik uw voetbal plaatjes :mrgreen:



Het lijkt wel een bandje die afgespeeld word, je zou daar aan de kassa zitten zeg :lol:





Is dat bij jullie ook zo :think:

Ik hoop het niet, :shock: :shifty:

hier was dat dus zo met die gogo’s bij de C1000.

Heb serieus gehad dat een koter daar over het hek ging hangen en die zakjes uit mijn kar probeerde te graaien :shock:



Die heb ik toen vriendelijk laten weten dat vooral niet te doen en dat als ik zelf niet toevallig kinderen had die het leuk vonden hij ze nu zeker niet meer kreeg :oops:



Werd daar echt gestoord van :oops: … sowieso dat ‘geschooi’… als je het krijgt aangeboden door iemand die er niks mee doet… prima… ik neem ook de dingen aan als ik iemand zie in de rij die er misschien wel wat mee doet en dan kan je het krijgen, maar dat erom vragen brrr.

Hier ook hoor.



Gisteren ging hubbie naar de winkel, en een paar kinderen zagen dat hij kaartjes kreeg.

Vragen ze meneer mag ik die hebben.

Waarop hij zegt nee ik spaar ze zelf, krijgt ie ook nog een raar gezicht omdat hij ze zelf wil houden :?

Hier staan ze er ook om te zeuren! Paar jaar geleden, Toen Plus nog sponsor was van de eredivisie. Hadden ze van die voetbalkaartjes! Die je dan kreeg, En Hub zei een keer tegen een jongentje . Nee die Spaart mijn zoontje. Toen een paar dagen later . kwam Hub dat jongetje ze broer tegen, En die ging ineens moeilijk doen, Ja waarom doe je zo tegen mijn broertje, Hub wist niet waar het over ging haha !

Jaa hoor hier ook staan ze buiten te wachten, en als je dan naar buiten komen vragen ze:

Heeft U voetbalplaatjes gekregen?

‘Ja, maar die spaar ik zelf’.

En dan kijken ze je idd aan met zo een blik…

Ik vind het ook erg vervelend.

Ik heb zelf bij de Plus gewerkt en toen zij nog die voetbal plaatjes hadden

stonden de kinderen aan de kassa te kijken of de mensen voetbalplaatjes

kregen, verschrikkelijk. We hebben die kinderen dus ook de winkel ‘uitgejaagd’

Dat is echt heel vervelend voor de mensen.

Als je ze krijgt vind ik het goed, maar je moet er niet om gaan ‘schooien’ idd

Hier hetzelfde!!! Mijn antwoord was…ja ik heb er zat en die zijn voor kindjes die niet vragen, want kindjes die vragen worden overgeslagen. Ik heb ze net allemaal uitgesorteerd en als er kindjes uit de straat wat tekort komen, dan mogen ze uit komen zoeken. Zo doen we dat met een paar moeders iedere keer met die plaatjes en dat werkt zo goed dat ze de laatste keer allemaal hun album vol hadden!!

Ja hoor hier staan ze ook, of ze komen aan je deur, was vorige keer ook zo :roll:

Dranghekken?? Dat meeeen je niet!



Ik heb ze hier wel aangenomen,maar bij de servicebalie staan een doos…daar kan je de plaatjes doneren voor een goed doel. Heb ze daar meteen in gegooid…

"

Heb mn vingers 1 x gebrand aan een zielig ogend jongentje dat heeeeel netjes om plaatjes vroeg…dacht ach…mijn kids zijn al te verwend zijn…

Ik geef het pakje, trekt die jongen een STAPEL uit zn tas van zeker 300 a 400 plaatjes…nou…niets zieligs aan dus…



Dat doe ik niet meer…al zullen er idd wel kids zijn die het echt niet krijgen,maar oke…



Jo vroeg toen hij de reclame zag of we bij de AH geweest waren en plaatjes hadden. Heb Ja gezegd,maar uitgelegd dat ik ze weggegeven had aan kindjes die helemaal niets hebben…

Dat moest ik even uitleggen…maar Jo krijgt echt al teveel…zeker van die frutsel van de AH…

Manlief kwam later met 5 zakjes aanlopen…Heb ze Jo gegeven,maar hij moest zelf even nadenken hoeveel plaatjes hij zelf wilde houden en hoeveel hij weg wilde geven voor dat goede doel (hij vroeg er iets te verwend om namelijk…).

Hij heeft 2 zakjes “gedoneerd”. Dan mag hij die andere 3 houden…



Jo is soms te gevoelig voor die reclames van de AH…het begint TE vanzelfsprekend te worden. Heb laatst de sneeuwitje poppen wel aangenomen,maar gebruikt als “beloning” voor goede dingen. Dus niet omdat we er toevallig geweest zijn…

Dranghekken? :shock:



Hier stonden wel laatst 2 jongentjes te schooien, SL heeft ze een smartie gegeven :mrgreen: .

Die dranghekken staan er niet omdat er massa’s kinderen staan, maar om een duidelijke ‘lijn’ aan te geven waar ze moet blijven staan.



Bij ons staan ze namelijk gewoon bij de kassa’s, dan vind ik achter zo’n hek iets handiger…



Ik werk bij Etos en we zitten met een AH in 1 pand, ik weet er helaas dus alles van…



Ze zijn al ooit naar buiten gezet maar ze vonden dat te koud dus bleven steeds maar binnen komen. Op een gegeven moment zo dat je er met je kar niet eens meer in of uit kon.

Dranghekken om voetvalplaatjes? t zouen moijn kid’s niet moeten zijn ,

ze krege de eerste tijd nooit weer wat meen ik , iig dit zou ik niet pikken, het geschooi en zeur en niet het echte sparen ,

:hand: en ruilen

Yep, ook hier tafels waar de kids achter moesten blijven en daarboven een spandoek “alleen hier om voetbalkaartjes vragen!” Niet normaal meer!!!



En net zijn de eerste twee aan de deur geweest. Als er meer komen, hang ik een briefje op “we hebben geen voetbalplaatjes!”

Hier ook en ondanks dat ik er bedenkingen bij heb dat kinderen daar staan te bedelen om de plaatjes vind ik het wel een goede oplossing. Tijdens de gogo rage van de C1000 hier werd je zelfs in de winkel achtervolgd door die gastjes. En de supermarkteigenaar vond dat wel prima, er werden geen maatregelen genomen. Daar ben ik toen alleen onder schooltijd geweest als ik boodschappen nodig had. Verschrikkelijk. :silenced:

dat ze zelfs aan komen bellen :shock:



Ben blij dat we hier geen AH in de wijk hebben, dus verwacht dat het hier wel mee gaat vallen. Deze rage gaat hopelijk aan ons voorbij (onze eigen kids hebben (nog) niks met voetbal).



Moet het trouwens niet merken dat mijn kinderen die eerst aan het buitenspelen waren ineens staan te posten bij de supermarkt… dan is het buitenspelen gedaan tot de actie voorbij is :oops:

Gister kwam ik de appie al bijna niet binnen door de grote groep kinderen, vervolgens hoorde je bij de kassa’s al het geblèr van buiten: “Heeft u voetbalplaatjes?”

dus toen ik buiten kwam en ze het aan mij vroegen terwijl ik me door een stuk of 15 kinderen wurmden zei ik “ja”. “Mogen we ze hebben?” “NEE!”



Was het echt spuugzat!



weet ook wel: Kinderen die vragen worden overgeslagen, maar kinderen die zwijgen zullen nooit iets krijgen.



Maar de manier waarop dit ging werd ik zelf agressief van.

Vorig jaar precies hetzelfde - dranghekken weet ik niet meer maar wel van dat rood witte lint zeg maar.



Ik hoop niet dat Lasse dit ooit gaat doen want vind het behoorlijk irritant :shifty:

Ik neem de plaatjes zelf mee naar huis. Al weet Mischa nog niets van voetbal, hij vindt stickers plakken erg leuk :lol: .



Maar eerlijk waar, hij zal van mij echt niet daar mogen gaan staan bedelen als hij groter is, ik vind het echt niet kunnen.

Bij onze supermarkt hebben ze plaatjes van locale verenigingen 8)

Mannetje hebben we vanochtend “gescoord” jawel, hij spaart natuurlijk zijn club :lol:



dranghekken zijn niet nodig, heb hier geen kids gezien, terwijl ze wel erg populair zijn! Ook van de kinderteams zijn plaatjes gemaakt namelijk :smiley:

ik vind ze ook erg vervelend en zal het mijn meiden verbieden dit te doen. Die hekken hebben ze hier ook gehad maar nu dus nog niet. je kunt met de wagen de winkel bijna niet in of uit… :naughty: