Draagt jouw kind sieraden?

Hoihoi,



Over 2 maandjes wordt mijn dochter 2 jaar. Nu hou ik ook echt van die leuke meisjesdingen. Voor haar verjaardag lijkt het me leuk om een ketting en armband te geven met bedeltjes. Maar vind heel veel bedels bij de juwelier niet mijn smaak. Nu heb ik een leuke lijn kindersieraden ontdekt van Cool Kids. Nu zag ik op de site staan dat het niet voor kinderen onder de 3 jaar geschikt is terwijl de juwelier mij juist deze lijn liet zien ondanks dat ik aangaf dat ze 2 jaar wordt.



Van mij mag ze de sieraden die ze nu heeft, een ringetje en armband met naam, met speciale dagen etc om. Als ze naar bed gaat doe ik altijd alles af.



Wat vinden jullie? Is zoiets nou echt niet geschikt voor een 2-jarig meisje?



Groetjes,

Krista

Hoi,



Ons dochtertje heeft ook al een aantal maanden een armbandje met bedels. Gaat prima. Ze heeft hem altijd om.



Ze heeft ook een ketting liggen, maar dat vond ik niets. Ze vond het zelf ook niet prettig dat dat zo meebewoog als ze aan het spelen was.

Toen mijn dochtertje een paar maanden was kreeg ze al een armbandje om.

Heeft ze nooit aangezeten ze weet niet beter dat het gewoon bij haar hoort.

En oorbelletjes heeft ze ook nog nooit aangezeten.



Ketting vind ik niets.

Oorbellen vind ik ook erg schattig :inlove:



Maar wil dit nog niet voor mijn meisje omdat ze ook al 2 hoortoestellen draagt en daar friemelt ze weleens aan.



Waar is deze topic heen verplaatst? Kan hem niet meer vinden :oops:

Gevonden!!!

hier een meisje die armbandjes heeft oorbelletjes ringetjes en ketting de oorbellen armbandjes en ringetjes heeft ze meestal altijd om en de ketting doe ik met slapen altijd af

hoi,



eigenlijk nog niet, ik ga mezelf als kind maar na, kapot gebeten ringen, plat he :wink: en knikken in een armband, kinder sieraadjes ok, maar nu nog geen goud of zilver, ze heeft wel een gouden armbandje maar ik doe het nog niet aan .

Jenna heeft vanaf dat ze drie maanden is een gouden naamplaatje(armbandje) om…

Heel misschien krijgt ze oorbelletjes voor de eerste verjaardag maar we twijfelen nog…



ketting zou ik niet zo snel doen…

Ketting zou ik niet zo snel doen. Armbandje wel maar niet van dat prul, waar zomaar iets afbreekt en dan in 't mondje wordt gestopt en dan … :doh:

Mijn meiden hebben sinds hun eerste verjaardag een klein, smal armbandje om. Met een naamplaatje.

Vandaag is er 1 voor het eerst gebroken, dus straks maar even naar de juwelier…

Een ringetje zou ik zelf nog niet doen, ik ben toch bang dat ze het afdoet en in de mond doet. Een armbandje had ze al om toen ze nog erg klein was. Dat kan ze zelf niet af krijgen en ze heeft het alleen om als we erbij zijn, dus niet 's nachts. Een halskettinkje vind ik nu ook nog wat eng.

Amy kreeg gisteren een ringetje van de tandarts. En die heb ik weer afgepakt, want ze deed hem steeds in haar mond.

Anna houd ook er van sieraden, al sinds lange tijd.



ze heef ook wel wat mooie/kostbaardere sieraden, en die mag ze af en toe om.



de gewone kralendingen die zijn om mee te spelen.



Anna heeft het ringetje altijd netjes omgehouden, en halskettingen en armbandjes ook. Ik ben wel eens bang voor het blijven haken, daarom gaat ie af als ze ergens echt gaat spelen

Mijn moeder die geeft workshops sieraden maken (met oa kralen dus) en die maakt heel veel leuke armbandjes en kettinkjes voor mijn dochter. Zelf maak ik ook wel eens wat.

Een fabrikant denkt zich zelf altijd in. Jij kent je dochter het beste en als jij denkt dat ze die om kan, zou ik het gewoon doen.



Heb trouwens even gegoogled, want ik kende het niet. Maar het ziet er idd erg leuk uit.

Die van mij trekken alles zelf af, dus ik hoef er niet aan te beginnen.

Ik begin er niet eens aan, oudste van mijn man heeft vorig jaar (was ie al 7) zijn hele vinger open getrokken met spelen omdat zijn moeder vond dat een ring wel stoer was bij hem :wall:

Met armbandjes en kettinkjes kunnen ze ook blijven hangen en dan mag je hopen dat de ketting sneller breekt dan dat ie je kind verwond.

Oorbellen vind ik niks bij kids die er niet zelf om kunnen vragen dus zoals je al ziet heb je helemaal niets aan mij :mrgreen:

Michaël heeft een zilveren armbandje om met naamplaatje en geboortedatum achterkant sinds hij één is.

Intussen is hij de 3 1/2 voorbij en nog nooit problemen mee gehad.



liefs

Gerda

Mijn dochter draagt zo’n gouden armbandje met naamplaatje, al vanaf dat ze een maand of drie was. Ze heeft hem altijd om, ook 's nachts.

Oorbellen en kettingen zou ik bij jonge kindjes niet zo snel doen…

Mijn meiden dragen sinds dat ze een paar maanden zijn een gouden armbandje. Toen Marijn kwam hebben we die vervangen voor een zilveren bedelarmbandje. Sascha draagt ook al een jaar of 2 een ringetje. Senna heeft ook een ringetje gehad maar onze hooligan heeft deze kwijt gemaakt en dus beginnen we daar ook maar niet meer aan. De armbandjes en Sas’ringetje worden overigens altijd gedragen en gaan nooit af.



Een ketting zou ik ook niet snel doen evenals oorbellen.