draagdoek meningen

ik wilde ene draagdoek bestelln op draagdoek nl



maar wil eerst wat ervaringen van de dames hier.



kheb nu een lodger maar naar mijn idee ligt jayden daar te '" opgevrot " in…

zo dubbel gevouwen.



nu wilde ik dus ene draagdoek om inplaats van de kinderwagen te gebruiken als ik naar de markt ga , winkelen etc.

dan is een draagdoek zoiezo beter dan zo’n zak is mij verteld…





maaaaar wat zijn jullie meningen hierover?

ik lees even mee!

heb ook de lodger shelter maar ligt er inderdaad raar in, voel ik me niet goed en veilig mee!

Dan heb ik van mijn zus een tricotti slen; een heel gewikkel en mara vind het precies te bedrukt, te vast…ze ziet er dan heel onwennig uit en met haar reflux geeft ze dan sneller terug.

en ik heb zelf een baby bjorn, dat gaat wel…maar ben benieuwd naar andere meningen!

Ik heb een tricot slen gebruikt! vond ik ideaal!

Eerlijk :shifty: Ik heb een RingSling en een PreMaxx maar heb beiden erg weinig gebruikt, het is wel eens handig, maar beid beiden vond ik de kindjes er nog steeds niet lekker in liggen. Er zijn een hoop moeders die zweren bij die dingen, maar ik kan me er niet bij aansluiten… Ik denk dat je er goed aan doet om naar een winkel te gaan en er eerst een te proberen voor je er een koopt! Tuurlijk kun je als het niet bevalt het ding altijd weer verkopen, maar dan verlies je altijd geld en het is niet nodig :wink: Ik mocht bij de Prénatal waar de PreMaxx vandaan komt hem ook gewoon een dagje testen en als het niet beviel en hij was nog schoon :wink: dan mocht ik hem gewoon terugbrengen :thumbup: :thumbup: Is toch 45 euro waar je over praat.



Ook heb ik bij de oudste de BabyBjörn Active gehad, die vond ik wel erg prettig, maar ik kreeg evengoed pijn in mijn rug, dus hebben eigenlijk daarna steeds de buggy of kinderwagen gebruikt als we weggingen.



Succes met jullie beslissingen :thumbup:



Als je in de buurt van Nieuw-Vennep woont mag je ook wel komen proberen hoor, of een dagje lenen om te kijken of het bevalt :thumbup: Mamatally weet dat jij in Eindhoven woont hoor, maar Mien???

ik ben mp opgedoken om een draagdoek van draagdoek.nl of tricot slen te bemachtigen…



dan ben ik toch wat goedkoper uit dan via prenatal of iets dergelijks.

Ik had een mini-monkey maar ik vind het helemaal niks…

tis ook niet echt mijn ding en dat vond Sven ook…

Ik heb dat ding uiteindelijk 1 keer gebruikt en weer verkocht.

ik heb twee weken terug de tricotte slen aangeschaft…



heerlijk…al is het wel even wennen om hem on te doen…maar met een paar keer oefenen hen je zo de slag te pakken…

ik heb deze gekocht omdat ze daar in verschillende standen in kan…en nog heel lang…

Jade zelf vind het ook heerlijk :inlove:

zal even een foto plakken :mrgreen:

ik heb een draagdoek van draagdoek.nl en een tricotti sling. De draagdoek vind ik idealer omdat je hem steeds op lengte kan brengen en mijn dochter er op vele verschillende manieren in kan zitten / hangen en liggen. Voor mij dus de draagdoek die je zelf om moet knopen. Even ingewikkeld maar went snel. Bevendien kun je hem helemaal zelf samenstellen (leuke kleuren en motieven) en dat vond ik ook erg leuk. Mijn dochter ligt er vanaf dag 1 t/m nu (6 maanden) nog steeds met veel plezier in. Samen genieten dus, handen vrij, geen kinderwagen heerlijk!

veel draag plezier.

@mamatally wrote:

maaaaar wat zijn jullie meningen hierover?




Op de site van Eva kun je ontzettend veel goede info vinden over draagdoeken. Ik heb zelf gekozen voor een geweven doek en heb daar nu al veel plezier van. Voordeel van een geweven doek is dat je je oudere kind daar ook met gemak in kunt blijven dragen :thumbup:

Hier tm gisteren de lodger gebruikt, Lianne en ik met erg veel plezier.

Maar ik kreeg last van mn rug omdat haar gewicht niet goed werd verdeeld.

Ik had tijdens mn zwangerschap al een draagdoek op draagdoek.nl besteld en al een paar keer geprobeerd maar Lianne raakte steeds in paniiek als ik haar erin deed en ook het knopen ging mij niet makkelijk af.

Tot vanochtend, ik knoopte hem om alsof ik het dagelijks deed en ook Lianne liet zich er makkelijk in dragen.

Dus vanmiddag met zn 2tjes wezen wandelen :inlove:

We hebben ervan genoten!!!

Ik wil dus niet anders meer.

Vind de trico slen een geweldige draagdoek, is ff aanleren om hem om te wikkelen.

Maar naar een paar keer wordt je er heen handig in.



Lodger shelter vind ik persoonlijks niks om je kindje in te dragen.



Baby bjorn active heerlijke draagzak om snel om te doen (pas vanaf 3 mnd geloof ik)

Mamatally,



Ik heb nog een olijfgroene tricot-slen te koop. Ik heb hem maar een paar keer gebruikt dus hij is nog zo goed als nieuw. Olivia hield er niet echt van.



Ik wou hem op MP zetten voor EUR 30,-, heb je interesse?

ik heb een zwarte met camouflage gekocht van NoortjeP.



net betaald dus hoop dat ie er voor t weekend is… als we lekker naar de markt gaan :slight_smile:



heb de instructies van t knopen al tig keer doorgelezen op draagdoek nl en hoop dat t me gaat lukken :slight_smile:



iedereen vast bedankt voor de ervaringen … ik zal de mijne straks ook delen :slight_smile:

Ik heb een Tricotte Combi. Dezelfde insteek als bij colle, maar dan bestaande uit 3 aparte doeken zodat je niet hoeft te knopen. Levy hangt er prima in.

ik heb ook een draagdoek van die site

gekregen van mijn vriendin

en ik vond hem echt heeeeeeerlijk!

vanaf het prille begin gebruikt, was vooral ideaal met boodschappen doen, honden uitlaten, huishoudelijke taken doen

en vooral heerlijk omdat je het in die maat kon maken die nodig was zodat het zowel voor tygo als voor mij comfortable zat

door de breedte van de doek word de druk goed verdeeld over je gehele rug en snijd het niet in je schouders



heb vaak de vraag van mensen gehad of ik het niet zwaar vond om tygo te tillen maar dit was totaal niet het geval

en heb hem toch nog in de doek gehad tot dat ie een maand of 10 was

daarna werd tygo voor mij te lang en had ik last van zijn beentjes

ik ben zelf namelijk best kort :smiley:

o weet je wat ik ook heerlijk aan de doek vond?

in het hele begin liggen/zitten ze helemaal in de doek en ligt het hoofdje op je borst helemaal beschermt en lijkt en voelt het bijna alsof je nog een beetje zwanger bent :inlove:



als ik in de winkel liep dan keken ze ook helemaal vreemd als ze plots een koppie boeven de doek uit zagen komen :mrgreen:

@poeizie wrote:

o weet je wat ik ook heerlijk aan de doek vond?

in het hele begin liggen/zitten ze helemaal in de doek en ligt het hoofdje op je borst helemaal beschermt en lijkt en voelt het bijna alsof je nog een beetje zwanger bent :inlove:



als ik in de winkel liep dan keken ze ook helemaal vreemd als ze plots een koppie boeven de doek uit zagen komen :mrgreen:




Ja idd zo voelde ik dat gisteren ook :inlove:

ik ben ook weer een beetje zwanger!!!



meneer mopperde wat met erinstoppen ( ging niet zo vlekkeloos haha)

maar voor de 1e keer hangt ie goed dacht ik zelf :slight_smile:

en hij slaapt als een blok meteen…





Ik heb een babybjorn. Ben er erg tevreden mee en was erg makkelijk. Hij zit ook lekker tijdens het dragen en als ze wat ouder zijn kunnen ze voorwaarts kijken wat voor de kleintjes erg leuk vinden.

ja maar dat kan in een draagdoek ook hoor :smiley:

en je kan van opzij en op je rug dragen

je kindje kan liggen, tegen je aan gehurkt zitten , naar je toe, van je af

echt ideaal :smiley:





ohhhh wat een gafe foto,

ja als ze eenmaal goed zitten dan slapen ze echt snel en vaak als een blok

tis net alsof ze weer in je buik zitten he… ze horen je hartslag , dat schommelen en die veilige doek als soort van coconnetje

maar die handigheid krijg je vanzelf hoor

gaat steeds beter en sneller

ik zou ook heel graag weer willen :inlove:

nog even gedult helaas