draagdoek meningen

hier nog 1 van bovenaf.











hij vind het geweldig en ik ben ook verlieft!

t was een goede koop, hoop er lang plezier van te hebben…



misschien een idee om een topicje te openen met alleen draagdoek baby’s ? ben benieuwd hoe iedereen haar babytje draagt…

Ohhh wat leuk Chantal…





Stan wilde er eerst niet in, toen had ik een buikdrager te leen, die vond hij helemaal geweldig…

Heb je de bandana ook gevonden? :mrgreen: Dat ding vond ik wel weer stoer, maar hoort echt bij de draagdoek… :thumbup:

Wij vinden het ook helemaal geweldig hier!!!

lekker knorren tegen mama aan :inlove:

Ik had bij Anique de trico slen, maar daar kon ik echt niet mee overweg.

Altijd bij het omdoen dat ding over de grond en dus weer vies. Heb nu de

tricotti en helemaal super!!



Meneer hangt er heerlijk in!

@Kimmie1976 wrote:

:thumbup: Mamatally weet dat jij in Eindhoven woont hoor, maar Mien???




lk woon in lommel , belgië :wink:

Ik heb ook de tricotslen, gekocht op MP voor 15 euro! Tyrone was al 7 maanden toen ik hem kocht, maar heb hem tot een jaar gebruikt! Ben blij dat ik hem nog heb, want zal hem zeker voor de nieuwe baby weer gaan gebruiken… De draagzak vond ik niets, die riemen sneden in mijn schouder… Maar we hadden ook wel een goedkoop ding hoor…

Ik heb de site van Eva even bekeken en zo kom ik erachter dat ik hier een tri-cotti heb. Gekregen van een vriendin, maar zonder gebruiks aanwijzing. Ondanks dat ik de doek, zo blijkt nu, niet op de juiste manier gehanteerd heb, vind ik het een heerlijk ding. Je hebt de handen vrij en je kindje toch lekker dicht bij je. Ik krijg het er alleen heel warm van. Ik kan er geen dikke trui onder dragen.



Het lijkt mij ook lekker om het naar buiten te gebruiken, maar hoe doe je dat met dit weer? Vooral als ik met de auto eerst naar het centrum ga en dan de draagdoek wil gebruiken. Ik zou dan op de parkeerplaats mij jas uit moeten doen, Tygo in de doek vouwen en dan de jas er weer over heen? Heeft iemand hier al ervaring mee?

ik heb gisteren boodschappen gedaan met de draagdoek

heb hem thuis omgeknoopt.

en bij de auto jayden erin gehesen

mn jas kon ik gewoon aanhouden daarbij.

ik doe thuis de doek al omvouwen en in de auto of naast de auto til ik Jade erin… is even wennen maar het lukt wel hoor…

en mijn jas kan niet dicht als ik Jade erin heb hangen…

maar goed zij is lekker warm dus dat scheelt ook wel…

Jade heeft dan wel haar dikke jasje aan hoor zodat zij niet afkoelt…





wou dat ik hem al had met Dave…hij was een huilbaby…en ik maar sjouwen… :wall:

dat had heel wat rugklachten gescheelt…



wil wel meer foto’s zien hoor :mrgreen: vind het er zo lief uitzien…

die van mij staat hier al…

misschien een topic in showforum openen??? :think:

Hebben we al een showforum??? :think:

Plaats hier nog maar ff stiekum een plaatje





Spammie!!! :inlove:

ik heb een lodger sling en een mini monkey

maar ik ga hellemaal voor de mini monkey vind hem echt geweldig en kan meteen vanaf de geboorte tot 2 jaar gebruikt worden.

en kan ook in de box als hangmat gebruikt worden