:inlove:
Ik heb het idee dat ze daar zo uit kan vallen :shifty:
Doek mag wel wat hoger in haar nekje, eventueel er een spuugdoekje onder rollen om wat meer steun in haar nekje te bieden.
Wij willen morgen gaan kijken voor een buikdrager van BB.
Nu zijn er verschillenden van, waar moeten wij opletten?
Want er zit ook veel verschil in prijs en we willen een drager die we toch wel minimaal een half jaar willen gebruiken.
Onze zoon is nu 2,5 maand (bijna 3) en weegt nu al 7,5 kg (best zwaar om zo te dragen, ook vooral binnenshuis).
@Kwakje wrote:
Wij willen morgen gaan kijken voor een buikdrager van BB.
Nu zijn er verschillenden van, waar moeten wij opletten?
Want er zit ook veel verschil in prijs en we willen een drager die we toch wel minimaal een half jaar willen gebruiken.
Onze zoon is nu 2,5 maand (bijna 3) en weegt nu al 7,5 kg (best zwaar om zo te dragen, ook vooral binnenshuis).
als je je kindje langer wilt dragen, kun je beter kiezen voor een andere drager dan die van BB. Kijk eens bij bv Boba, das zoeen
dit soort dragers zijn een stuk ergonomischer dan de bb, en zijn derhalve zowel voor baby als voor kind fijner om mee te dragen en gedragen te worden. Zeker als je je kindje langer wilt dragen, zul je hier veel meer plezier mee hebben (en ook bij kleine babytjes is het voor het babytje zelf beter. Als ouder zou je wslk de eerste maanden ook prima met een bb uit de weg kunnen)
Hoi dames, vraagje.
Ik heb sinds een ruime week een Bykay draagdoek.
Vind het super en erg fijn, alleen 1 punt: hij is zo warm !
Truien etc. doe ik al uit zodat het iets luchtiger is, maar dan nog is het zo warm dat zowel ik zweet, als Lynn. Daardoor zit ze maar een kwartier ofzo écht lekker, dan begint het woelen en uiteindelijk huilen, omdat ze eruit wil vanwege de warmte. Ze heeft dan best een bezweet en rood hoofdje.
Hoe los je dat nu op ? :shifty: Doe Lynn alleen haar gewone kleertjes aan, zelfs buiten geen jasje of vestje meer. Ligt het aan het materiaal ?
@Selena wrote:
Hoi dames, vraagje.
Ik heb sinds een ruime week een Bykay draagdoek.
Vind het super en erg fijn, alleen 1 punt: hij is zo warm !
Truien etc. doe ik al uit zodat het iets luchtiger is, maar dan nog is het zo warm dat zowel ik zweet, als Lynn. Daardoor zit ze maar een kwartier ofzo écht lekker, dan begint het woelen en uiteindelijk huilen, omdat ze eruit wil vanwege de warmte. Ze heeft dan best een bezweet en rood hoofdje.
Hoe los je dat nu op ? :shifty: Doe Lynn alleen haar gewone kleertjes aan, zelfs buiten geen jasje of vestje meer. Ligt het aan het materiaal ?
een tricotdoek is idd behoorlijk warm door het materiaal EN door de manier van knopen.
Er zitten dan 3 lagen over je kindje heen, dus 3 lagen vrij dik materiaal.
Beste oplossing als je wel wilt dragen met een doek? Een geweven doek!
Er is bij contact een draagdoekentopic.