Draadjesvlees

Inmiddels staat het nu bijna 3 uur te pruttelen…Maar wat ik me afvraag…Die dikke sliert vet in het midden vd sucadelapjes…wat doen jullie daarmee? Of "smelt"dat nog wel :think:

Die kan je gewoon op eten volgens mij, maar ik pruts hem er altijd tussen uit.

Mijn vriend vindt dat dus echt lekker… :sick:

dat kan je op eten, maar ik vind dat zooooo ontzettend smerig :sick:



net als het vel van kippenpootjes etc… die gingen vroeger rechtstreeks naar mijn moeder en nu neemt manlief ze voor zijn rekening

oke dan sla ik dat stukje over :wink:

Ik heb het hier ook op staan, ruikt zo lekker :drool:

hier tegen het taai worden een scheutje azijn…



voor een lekkere smaak een schep mosterd en uitjes mee laten sudderen

en een laurierblaadje



lekker hoor…ik heb nog in de vriezer liggen… :think: dinsdag ben ik denk ik in de keuken te vinden :mrgreen: :drool: :shifty: :mrgreen:

Volgens mij is het gelukt…ik wilde het vlees net weer omdraaien en het viel zowat uit elkaar van gaarheid! :drool:

@~Claudia28~ wrote:

Volgens mij is het gelukt…ik wilde het vlees net weer omdraaien en het viel zowat uit elkaar van gaarheid! :drool:




dat klinkt heel goed :drool:

Mijn tante had het soms zo gaar dat je het met een lepel uit de pan moest halen :lol:

@mamaMarije wrote:

@~Claudia28~ wrote:
Volgens mij is het gelukt…ik wilde het vlees net weer omdraaien en het viel zowat uit elkaar van gaarheid! :drool:




dat klinkt heel goed :drool:

Mijn tante had het soms zo gaar dat je het met een lepel uit de pan moest halen :lol:




Als ik hem idd een hele dag laat pruttelen moet je zowat met een soeplepel het vlees eruit vissen :drool:

Ik ga het van de week maar maken :drool:

die van mij viel gister ook echt uit elkaar… heeeeerlijk…



en die drillerige vetrandjes, die gaan hier op de rand van het bord. De kliko vind die heel lekker…



Hoe vond je je draadjesvlees gelukt met de tips van hier?

Is dat stoofvlees (stovers)? :think:

Het was ooohhh zoooo lekker!!! :drool:

@~Claudia28~ wrote:

Het was ooohhh zoooo lekker!!! :drool:




goedzo… en nu opschrijven hoe je het gedaan hebt… anders baal je de volgende keer dat je het niet meer precies weet.

heb weer lekkere tips voorbij zien komen :thumbup:

@Bietje wrote:

Is dat stoofvlees (stovers)? :think:




Lijkt erop :wink: Maar stovers zijn veel lekkerder :angel:

heb hier als tip meegekregen … donker bier erbij doen.

en mijn moeder doet er ivp donker bier ketjap bij.



maarre sucadelappen :sick:



weet niet precies welk vlees wij gebruiken, wij bestellen altijd braadvlees

@Vicky wrote:

@Bietje wrote:
Is dat stoofvlees (stovers)? :think:




Lijkt erop :wink: Maar stovers zijn veel lekkerder :angel:


Stovers met belgische frietjes hé? :wink: :drool: :mrgreen:

@~Claudia28~ wrote:

Die dikke sliert vet in het midden vd sucadelapjes…wat doen jullie daarmee? Of "smelt"dat nog wel :think:




Dat is nou net wat het vlees zo mals maakt, de sliert vet in het vlees, je kan het opeten maar hoeft niet :wink:

Ik lees hier ook dat kruidkoek en/of ontbijtkoek er lekker bij is…

maar hoe gaat dat dan? braad je dat in stukken mee of verkruimel je het en hoeveel? en welk van de 2 neem je? maakt dat voor de smaak nog uit?

@Clari wrote:

Ik lees hier ook dat kruidkoek en/of ontbijtkoek er lekker bij is…

maar hoe gaat dat dan? braad je dat in stukken mee of verkruimel je het en hoeveel? en welk van de 2 neem je? maakt dat voor de smaak nog uit?


Ik doe 2 plakken ontbijtkoek erbij als ik de bouillon erin doe…is echt heel lekker… :drool: