Dopje labello ( Jaa gevonden )

@Nefarious wrote:

@Mir71 wrote:
Ik zat ook gelijk aan de vuilnisbak te denken.

Hoe vaak mijn kinderen omstreeks die leeftijd dingen in de vuilnisbak hebben gegooid…om gek van te worden soms. :frowning:

Al kan ik mij voorstellen dat de schrik er wel even inzit.

Ik kan mij haast ook niet voorstellen dat ze het heeft ingeslikt.

Of wasmachine

Of schoen

Of oude doos

Of een oor van de hond/kat

Of in de kattebak

Of in de hondemand

etc etc

:lol: :lol:

Ah kinderen…Het zijn net mini-Hans Klokjes he. “Now you see it…Now you’re pulling out your hair trying to find it again!”

Hahaha. Zo heeft mijn zoon de universele afstandbediening van zus en zwager ‘verstopt’, we zijn al twee weken aan het zoeken :roll: Ik geloof dat ik een nieuwe moet kopen voor ze… :shifty:

@veertje wrote:

De dop van een labello is toch even groot als een labello zelf, das echt groot :shock:

dat vraag ik me dus ook af, bedoel je zo’n lange dop, zo lang als de labello zelf, of een kort bovenkant/dopje?

zo’n lange is toch nooit in te slikken? :think:

Ben ik hier echt de enige die vindt dat je toch een “beetje” overdrijft Romata? :eh: :oops:

Meen je dat dat je daar nu echt mee naar de ha zou gaan, en nog erger, er een echo van zou laten nemen?? :shock: :roll: :silenced:

Sorry hoor, ik zit hier toch even met verbazing te lezen, ok, als moeder kun je bezorgd zijn, maar zo? Dat noem ik geen gezonde bezorgdheid meer hoor… dat noem ik gewoon overdrijven… :silenced: .

Je wéét niet eens dat ze het dopje heeft ingeslikt, dat suggereer jij alleen maar… moest ik al het speelgoed dat hier verdwijnt gaan zoeken in de maagjes van mijn kinderen dan zou ik al veel echo’s nodig hebben gehad me dunkt! :lol:

Sorry dat ik zo reageer maar ik kon het niet laten… flip er eens niet zo op door meid… :-*

Heeft de hond em niet opgegeten trouwens???

Had met Lila laatst ook zoiets, heb me gek gezocht en 's avonds bij het uitkleden valt er hopla zo een balletje uit de romper… was ie waarschijnlijk via de halsopening onder dr kleertjes gevallen…

of je stofzuiger??

@SusanneB wrote:

Had met Lila laatst ook zoiets, heb me gek gezocht en 's avonds bij het uitkleden valt er hopla zo een balletje uit de romper… was ie waarschijnlijk via de halsopening onder dr kleertjes gevallen…

ja zo vind ik ook wel eens knipjes terug die ik overdag niet kon vinden

rollen 's avonds zo uit de kleding.

@D. wrote:

@Nefarious wrote:
@Mir71 wrote:
Ik zat ook gelijk aan de vuilnisbak te denken.

Hoe vaak mijn kinderen omstreeks die leeftijd dingen in de vuilnisbak hebben gegooid…om gek van te worden soms. :frowning:

Al kan ik mij voorstellen dat de schrik er wel even inzit.

Ik kan mij haast ook niet voorstellen dat ze het heeft ingeslikt.

Of wasmachine

Of schoen

Of oude doos

Of een oor van de hond/kat

Of in de kattebak

Of in de hondemand

etc etc

:lol: :lol:

Ah kinderen…Het zijn net mini-Hans Klokjes he. “Now you see it…Now you’re pulling out your hair trying to find it again!”

Hahaha. Zo heeft mijn zoon de universele afstandbediening van zus en zwager ‘verstopt’, we zijn al twee weken aan het zoeken :roll: Ik geloof dat ik een nieuwe moet kopen voor ze… :shifty:

Die zijn wij ook ooit een tijdje kwijt geweest en kwam toen onder een flap van de bank vandaan…was daar dus ook verstopt :roll: …

Ja en spullen in mijn laarzen ben ik ook regelmatig tegen gekomen, af en toe wel schrikken, wat is dit nu weer op de vroege mogge…

@Bietje wrote:

Ben ik hier echt de enige die vindt dat je toch een “beetje” overdrijft Romata? :eh: :oops:

Meen je dat dat je daar nu echt mee naar de ha zou gaan, en nog erger, er een echo van zou laten nemen?? :shock: :roll: :silenced:

Sorry hoor, ik zit hier toch even met verbazing te lezen, ok, als moeder kun je bezorgd zijn, maar zo? Dat noem ik geen gezonde bezorgdheid meer hoor… dat noem ik gewoon overdrijven… :silenced: .

Je wéét niet eens dat ze het dopje heeft ingeslikt, dat suggereer jij alleen maar… moest ik al het speelgoed dat hier verdwijnt gaan zoeken in de maagjes van mijn kinderen dan zou ik al veel echo’s nodig hebben gehad me dunkt! :lol:

Sorry dat ik zo reageer maar ik kon het niet laten… flip er eens niet zo op door meid… :-*

Weet niet waarom mijn bezorgdheid ongezond en overdreven is :? :? . Mijn dochter heeft het labello dopje gepakt, en is plots verdwenen en kan het tot nu toe nog steeds nergens vinden. Dan ben ik ongerust ja, dan ga ik denken stel dat het klem zit in haar darmpjes of wat dan ook dat vind ik eng. Maar aangezien ze gewoon normaal poept en verder gewoon normaal doet, lijkt me niet dat ze het heeft ingeslikt.

nou… ik vind het niet overdreven hoor,

toen ik klein was… ahum…

heb ik een dopje vd tandpasta doorgeslikt…

ik kon niet poepen en krijste vd pijn…

niemand wist wat ik had :shock:

totdat dat dopje na 2 weken eruit kwam,

volgens mijn moeder was het net een bevalling :think:

Romata :thumbup: dat alles gewoon goed gaat.

@Gab wrote:

Daar zeg je het helemaal, …

Dat is toch gewoon een groot verschil met dénken dat je kind een dopje heeft ingeslikt terwijl het dopje gewoon niet meer te vinden is en je kind gewoon nog doodleuk op de mat zit te spelen… :think:

@Bietje wrote:

@Gab wrote:

Dat is toch gewoon een groot verschil met dénken dat je kind een dopje heeft ingeslikt terwijl het dopje gewoon niet meer te vinden is en je kind gewoon nog doodleuk op de mat zit te spelen… :think:

Dus omdat ik DENK dat ze dat heeft ingeslikt is dat maar ongezonde overdreven bezorgdheid :wall:

@romata wrote:

@Bietje wrote:
@Gab wrote:

Dus omdat ik DENK dat ze dat heeft ingeslikt is dat maar ongezonde overdreven bezorgdheid :wall:

Je kà n dat wel denken en even oplettend zijn maar om nou meteen te roepen om huisartsen en echo’s… :think:

Dames, rustig aan!

@Bietje wrote:

@romata wrote:
@Bietje wrote:
@Gab wrote:

Je kà n dat wel denken en even oplettend zijn maar om nou meteen te roepen om huisartsen en echo’s… :think:

Ik ga hier verder niet meer op in geen zin in.

Kun je overdreven vinden ofniet, iedereen reageerd anders met dit soort dingen. Ik reageer nu eenmaal zo, en handel dan ook zo waar ik me het beste bij voel.

@Sweet-Love wrote:

Dames, rustig aan!

Ik ben de kalmte zelf hoor, ik zeg gewoon mijn mening en daar blijf ik ook bij :angel: :wink: .

Ben daarom niet boos op Romata hoor, dat zou wel stom zijn.

Ik heb toch niet gevraagd om er op in te gaan?

Dat hoeft voor mij helemaal niet hoor.

Ik zei gewoon wat ik er van vind, punt en klaar 8) .

Tuurlijk is iedereen anders en iedereen heeft ook een andere manier van opvoeden en reageren maar zo denk ik er dus over :wink: .

@Bietje wrote:

Tuurlijk is iedereen anders en iedereen heeft ook een andere manier van opvoeden en reageren maar zo denk ik er dus over :wink: .

Nee indd. Maar je zegt niet alleen wat je ervan vind maar ook dat ik een ongezonde bezorgheid heb en overdrijf.

Ik vroeg in mijn 1ste post alleen hoe jullie erover denken of een kindje een labello dopje in kan slikken, en niet hoe mensen over mijn bezorgdheid denken of dat ik overdrijf !

@romata wrote:

@Bietje wrote:

Nee indd. Maar je zegt niet alleen wat je ervan vind maar ook dat ik een ongezonde bezorgheid heb en overdrijf.

Ik vroeg in mijn 1ste post alleen hoe jullie erover denken of een kindje een labello dopje in kan slikken, en niet hoe mensen over mijn bezorgdheid denken of dat ik overdrijf !

Sorry daarvoor! :-*

@Bietje wrote:

@romata wrote:
@Bietje wrote:

Sorry daarvoor! :-

Het is al goed :smiley: :-