De labello;s hebben dopjes die een lengte hebben van 4 cm, lijkt me niet dat ze die ingeslikt heeft…dan moet het echt om de ouderwetse labello gaan, dopje van 1 cm die waren vroeger nog zo klein dan zou het kunnen.
Maar als het dopje zo klein is dan poept ze hem wel uit, duurt alleen paar dagen voordat dit gebeurt.
Maar ik denk dat het inderdaad ergens in is gevallen waar je het niet verwacht.
Nou geloof me… het kan echt niet! Dat kleine grietje zou zich flink verslikken en misschien ergere nog stikken weet je hoe groot zo’‘n dop is???.. Zoiets slik je echt niet zomaar even door… Mij zou het niet eens lukken, dus laat staan zo’'n klein meisje… Dat ding ligt gewoon ergens in huis… Je zal dat ding iig niet in haar luiertje vinden…
Ik heb ook niet het vermoeden dat het om het merk Labello gaat maar om een ander merk met een klein dopje, Blistex formaat zeg maar
Romata: kun je hierin duidelijkheid verschaffen?
Maar dan nog? Dan moet ze daar wel heel veel moeite voor gedaan hebben… ik stel mezelf voor zelf dat dopje in te slikken en ik kok nu al :mrgreen:
@Daantjuh wrote:
Maar dan nog? Dan moet ze daar wel heel veel moeite voor gedaan hebben… ik stel mezelf voor zelf dat dopje in te slikken en ik kok nu al :mrgreen:
Whoehahahahahaha, lig dubbel hier :mrgreen:
Maar ik heb zelf wel eens een kwartje ingeslikt, zelfde diameter ongeveer als dat dopje dus het kán wel.
Jaaaaaaaaa een kwartje? maar ook deze denk ik me in om door te slikken en deze slikt beter weg dan een dopje want die is dik rond en hol :think:
Dus daar gaan we weer, moet er weer van kokken thanks Mel
Ben nog al visueel ingesteld
nee het is echt de groote van een labello dopje.
Het is een dopje van de purol maar dat is precies hetzelfde als de labello.
En daantjuh het lijkt mij ook heel erg sterk dat je zo’n dopje in kunt slikken.
Maar dan is het nog steeds een raadsel waar dat dopje is :?
Ik ben het inderdaad met je eens dat het een raadsel is waar dat dopje is gebleven, maar iig niet in het maagje/darmpjes van jouw kleine grietje… Is echt onmogelijk, dat moet je gemerkt hebben…
Ze poept net voor de 3de x.
Normaal gesproken 1 x per dag, probeert haar lijfje nu niet extra te poepen ofzo om dat dopje eruit te krijgen ?
Ik ga morgen toch maar even de huisarts bellen, ook al ben ik van mening dat het haast onmogelijk lijkt om een labellodopje in te slikken :eh:
Lieve schat je moet natuurlijk doen waar jij je prettig bij voelt, Kleine van mij poept altijd 2 keer per dag en soms een dag 3 keer… Het is echt onmogelijk dat ze die dop heeft doorgeslikt
Ga zelf maar eens na… Probeer in je gedachten dat grote ding maar eens door te slikken!!! En dat zonder te kokken / stikken… En dan moet je je ook nog eens in beelde dat je dochter dit moet doen…
Neeeeeeeee kan echt niet… Snap je angst echt maar dit lijkt me gewoon onmogelijk
Ik ben het eens met Daantjuh!
en hoe is het afgelopen?
We hebben het dopje nog steeds niet gevonden :think:
@romata wrote:
We hebben het dopje nog steeds niet gevonden :think:
heb je ha post al geïnformeerd voor de zekerheid???
lijkt me trouwens echt niet dat ze het dopje heeft ingeslikt… dan had je dat volgens mij echt wel gemerkt… (ik bedoel ik ga al over m’n nek als m’n tandenborstel te dicht bij m’n huig komt laat staan een labelo dopje :sick:
speelgoedkist al omgegooid?
In de vuilnisbak gekeken?
Hij kan overal liggen, ik denk ook niet dat ze dat opgegeten heeft.
Nee ik heb de HA niet gebeld, omdat ik ook eigenlijk van mening ben dat je een labello dopje niet zomaar kunt inslikken. ( zonder dat ik het heb gemerkt )
Inmiddels heeft ze ook al 5 normale poepluiers gehad, waar ook niets inzat :mrgreen: . Dus lijkt mij dat alles gewoon goed werkt .
En hebben echt op de gekste plekken gezocht, maar je zult zien dat als we straks verhuizen hem op een simpele plek tegen komen :roll:
Ik zat ook gelijk aan de vuilnisbak te denken.
Hoe vaak mijn kinderen omstreeks die leeftijd dingen in de vuilnisbak hebben gegooid…om gek van te worden soms.
Al kan ik mij voorstellen dat de schrik er wel even inzit.
Ik kan mij haast ook niet voorstellen dat ze het heeft ingeslikt.
Is hij al terrecht?
@Mir71 wrote:
Ik zat ook gelijk aan de vuilnisbak te denken.
Hoe vaak mijn kinderen omstreeks die leeftijd dingen in de vuilnisbak hebben gegooid…om gek van te worden soms.
Al kan ik mij voorstellen dat de schrik er wel even inzit.
Ik kan mij haast ook niet voorstellen dat ze het heeft ingeslikt.
Of wasmachine
Of schoen
Of oude doos
Of een oor van de hond/kat
Of in de kattebak
Of in de hondemand
etc etc
:lol: :lol:
Ah kinderen…Het zijn net mini-Hans Klokjes he. “Now you see it…Now you’re pulling out your hair trying to find it again!”