Zou een kindje van een jaar een labello dopje kunnen inslikken.
Mijn dochter heeft dus mijn labello gepakt, en het dopje is spoorloos.
We hebben ons helemaal suf gezocht, maar niet kunnen vinden.
Nu vroeg ik me dus af ze zoiets in kunnen slikken, lijkt me niet toch ?
En zoja, dan moet ik toch iets gemerkt hebben dat ze half zit te stikken ofzo ?
Maar omdat ik hem dus nergens kan vinden, maak ik me wel een beetje zorgen :shifty: .
Morgen zoieso even de dokter bellen :eh:
Ik kan me niet voorstellen dat dat inderdaad lukt zonder dat je het door hebt. Ik zou hem niet echt niet door kunnen slikken * kijkt naar haar labello*
He bah maar waar is het dopje dan.
Wacht even met de dokter bellen tot ze gepoept heeft
Ã?ls ze hem al ingeslikt heeft dan komt ie gewoon weer naar buiten, ik denk niet dat het kwaad kan :-*
ja hoor dat kan wel en gelukkig is het niet scherp en als het zo is dat ze hem heeft ingeslikt, zal het dopje zijn weg naar buiten vanzelf weer vinden, dat wordt voorlopig luiers doorspitten voor jullie!
Succes!
Het gevaar in kleine onderdeeltjes zit in verstikking. (blokkeren van kleine dingen in de luchtpijp.)
Als ze het inderdaad opgegeten heeft, zal het via de ontlasting weer naar buiten komen
Hou het in de gaten, mocht ze problemen krijgen met poepen, dan zou je dat in je achterhoofd kunnen houden.
(als er hele scherpe randjes aan zitten, kan het wel schade veroorzaken, maar een dopje kan denk ik geen kwaad)
Hmm nou ik zou toch wel bang zijn hoor. Want kan zo’n dopje de maag niet verstoppen? Dus de uitgang van de maag en ingang van de darm.
onze kat heeft dat gehad met iets wat kleiner was en dat was een hele zware operatie. Maar wellicht is dat voor een klein kindje anders. Geen ervaring gelukkig.
Ja dat vroeg ik me dus ook af, gaat dat niet in haar darmpjes klem zitten ?
En om zo’n dop uit te poepen lijkt me ook niet bepaald prettig voor zo’n kleintje.
@romata wrote:
Ja dat vroeg ik me dus ook af, gaat dat niet in haar darmpjes klem zitten ?
En om zo’n dop uit te poepen lijkt me ook niet bepaald prettig voor zo’n kleintje.
Klem zitten zal niet gebeuren en tja, uitpoepen is toch lekkerder dan het alternatief, er is namelijk behalve opereren geen andere manier om het er uit te krijgen.
Als het er zit zal een arts je ook vertellen dat het er op de natuurlijke manier uit moet.
ZE zeggen eigenlijk altijd:
Past het door de snoepert, dan past het ook door de poepert.
Moet goed komen! :thumbup:
Denk dat de meeste drolletjes dikker zijn dan het dopje van de Labello, maar ik denk dat je het absoluut gemerkt had als ze hem had ingeslikt.
De dop van een labello is toch even groot als een labello zelf, das echt groot :shock:
:shock: Laat je even weten als het dopje terecht is? In de luier of misschien toch onder de bank of in de stofzuiger beland?
Lijkt me wel een eng idee hoor. Voor een kindje van een jaar is zo’n dopje wel ERG groot.
@veertje wrote:
De dop van een labello is toch even groot als een labello zelf, das echt groot :shock:
Dit was ook mijn gedachte. Dat kan een kindje toch niet maar zo door slikken?
Hopelijk ligt ie gewoon ergens onder. Laat je ons de afloop nog even weten?
we hebben echt werkelijk 3 x alles afgezocht,zelfs in kastjes enz.
Onder het bed banken etc, maar als ie terecht is laat ik het even weten.
tussen de kussen van de bank.
@Becca wrote:
ZE zeggen eigenlijk altijd:
Past het door de snoepert, dan past het ook door de poepert.
Moet goed komen! :thumbup:
Briljant :lol: :lol: :lol: :lol:
Nou mijn dochtertje heeft net gepoept, maar geen dopje :eh: .
Misschien bij de volgende lading :think: :mrgreen:
@romata wrote:
Nou mijn dochtertje heeft net gepoept, maar geen dopje :eh: .
Zou het niet zo kunnen zijn dat een van de honden ermee gespeeld heeft ?
Ik hoop in ieder geval dat t dopje tercht komt.
@Tamara30 wrote:
@romata wrote:Nou mijn dochtertje heeft net gepoept, maar geen dopje :eh: .
Zou het niet zo kunnen zijn dat een van de honden ermee gespeeld heeft ?
Ik hoop in ieder geval dat t dopje tercht komt.
Nee heb ook al tussen de hondenspeeltje gezocht, en bij de mand.
Maar ik wacht nog 1 poepluier af, en bel dan anders even de huisarts misschien dat ze dan voor de zekerheid een echo ofzo maken.
Zit ie niet in haar buik, kom ik hem vast wel tegen als we gaan verhuizen :roll:
Luna heeft ook is wat van ons te pakken gehad.
Een langwerpig dopje ook ergens van…( geen idee meer van wat)
Wij zoeken en zoeken… wachten tot we iets zagen in dr luiers… Niks noppes nada…
Had ze het in de plant gegooid… weken later kwamen we er pas achter