Doorverwezen naar de gyn kletsers-2

Ik ben de laatste tijd door alle drukte sowieso niet echt online te vinden hier :oops:



Hier gaat alles wel oke. Erg druk met werk en met de oude en nieuwe woning. Aanstaande zaterdag hoeven we voor de laatste keer naar de oude woning en dan trekken we daar voorgoed de deur achter ons dicht :dance:



Volgende week donderdad hebben we een planningsgesprek met de arts want…we mogen voor IVF!!! :dance: De zaadkwaliteit bleek aanzienlijk verbeterd te zijn waardoor ICSI nu dus uit de picture is. Tenzij de zaadjes zo achteruit zijn gegaan, dan maken ze er een escape ICSI van. Maar daar gaan we niet vanuit.



Als alles goed gaat mag ik ook direct aan de pil en zullen we rond half oktober de punctie krijgen :pray: Vinden het allemaal erg spannend!



Donderdag 12 september hebben we een informatieavond in het Vu voor IVF. Hopelijk worden we daar ook wat wijzer uit.



Pooh,. hoe is het met jou?

@Becky wrote:

Ik ben de laatste tijd door alle drukte sowieso niet echt online te vinden hier :oops:



Hier gaat alles wel oke. Erg druk met werk en met de oude en nieuwe woning. Aanstaande zaterdag hoeven we voor de laatste keer naar de oude woning en dan trekken we daar voorgoed de deur achter ons dicht :dance:



Volgende week donderdad hebben we een planningsgesprek met de arts want…we mogen voor IVF!!! :dance: De zaadkwaliteit bleek aanzienlijk verbeterd te zijn waardoor ICSI nu dus uit de picture is. Tenzij de zaadjes zo achteruit zijn gegaan, dan maken ze er een escape ICSI van. Maar daar gaan we niet vanuit.



Als alles goed gaat mag ik ook direct aan de pil en zullen we rond half oktober de punctie krijgen :pray: Vinden het allemaal erg spannend!



Donderdag 12 september hebben we een informatieavond in het Vu voor IVF. Hopelijk worden we daar ook wat wijzer uit.



Pooh,. hoe is het met jou?




Spannend! :dance:



Hier een maand terug gestart met vit b6 en nu een cyclus van 28 dagen

Beduidend minder PMS :shock:



Voor de rest proberen we het leven weer op te pakken

Wow pooh, dat is goed nieuws!

Zo, na een tijd radiostilte en behandelingspauze weer bericht van mij. Mijn man en ik zijn na een zomer van hard aan onze relatie werken weer begonnen met ovulatieinductie. Dus hopelijk ben ik snel de hekkensluiter van dit topic. Gister op dag 11 de eerste follikelmeting, waar 3 follikels te zien waren (van 14,5 mm, 12 mm en 11 mm) waarvan 1 of 2 follikels door moeten groeien. Helaas is gister gebleken dat ik toch ook van gonal bijwerkingen kan krijgen, vanuit het niks moest ik braken :frowning:

Ik zal binnenkort weer mijn cycluslijst up daten, inmiddels zitten we in ronde 19.



Becky, hopelijk brengt IVF dan eindelijk het zo gewenste kindje. Hoe ging je gesprek?



Pooh, wat een mooi cyclus uit jezelf! Hopelijk blijft dit zo.



Alicia, hoe gaat het nu bij jouw? Al weer een nieuwe ICSI gehad.

Goed nieuws! :smiley:

We hadden gisteren een positieve zwangerschapstest, en vanmorgen weer :lol:



Op 27 september mogen we voor de eerste echo, spannend weer!



Tijger, ook voor jullie een spannende periode. Wat is precies ovulatieinductie, wat houdt het precies in? (wij zijn direct doorgegaan voor ICSI dus heb geen weet van alle andere behandelmethodes)

@tijger86 wrote:

Zo, na een tijd radiostilte en behandelingspauze weer bericht van mij. Mijn man en ik zijn na een zomer van hard aan onze relatie werken weer begonnen met ovulatieinductie. Dus hopelijk ben ik snel de hekkensluiter van dit topic. Gister op dag 11 de eerste follikelmeting, waar 3 follikels te zien waren (van 14,5 mm, 12 mm en 11 mm) waarvan 1 of 2 follikels door moeten groeien. Helaas is gister gebleken dat ik toch ook van gonal bijwerkingen kan krijgen, vanuit het niks moest ik braken :frowning:

Ik zal binnenkort weer mijn cycluslijst up daten, inmiddels zitten we in ronde 19.



Becky, hopelijk brengt IVF dan eindelijk het zo gewenste kindje. Hoe ging je gesprek?



Pooh, wat een mooi cyclus uit jezelf! Hopelijk blijft dit zo.



Alicia, hoe gaat het nu bij jouw? Al weer een nieuwe ICSI gehad.




Tijger, spannend meis! En het is inderdaad belangrijk om ook aan je relatie te werken.



Hier ging het gesprek super. Echter doordat mijn menstrutaie eerder was gekomen, heeft dat een klein beetje roet in het eten gegooid. Maar zoals het er nu naar uitziet zullen we rond 20/11 de eerste punctie krijgen! :pray:

@AliciaC wrote:

Goed nieuws! :smiley:

We hadden gisteren een positieve zwangerschapstest, en vanmorgen weer :lol:



Op 27 september mogen we voor de eerste echo, spannend weer!



Tijger, ook voor jullie een spannende periode. Wat is precies ovulatieinductie, wat houdt het precies in? (wij zijn direct doorgegaan voor ICSI dus heb geen weet van alle andere behandelmethodes)




:dance: :inlove:

Alicia, gefeliciteerd :dance:



Ik heb uit mezelf lange en onregelmatige cycli. Daarom spuit ik gonal, om er voor te zorgen dat mijn follikels sneller groeien. Door follikelmetingen weet ik nu ook wanneer ik vruchtbaar ben.



Becky, spannend meid! Hopelijk eindelijk iets dat het gewenste effect heeft.

Hier volgens mij een ei gehad rond cd14, weer uit mezelf :inlove:

@pooh wrote:

Hier volgens mij een ei gehad rond cd14, weer uit mezelf :inlove:




:dance:

Pooh, wat goed!

Over 2 weken zal ik het zeker weten :wink:



Als het een goed ei is geweest, dan is ie goed benut :wink:

pooh :pray:

Hier nog een week wachte, volgende week donderdag of vrijdag is NOD. Ik heb gelukkig wel iets minder last van spanning voor NOD, niet meer zo het gevoel dat ik eigenlijk niet kan wachten tot NOD. Wat dat betreft heeft deze pauze echt een stuk rust gegeven.



Pooh, ik duim voor je!

M’n duivels zijn onderweg , cyclus van 27 dagen.

Pooh, balen meid :hug:



Hier al een beetje buikpijn, dus het zal wel niks zijn deze maand.

Ik zit er niet te erg mee hoor, die fase is geweest :angel:

Hier ook door naar de volgende ronde.