Doorverwezen naar de gyn kletsers-2

Gefeliciteerd Becky met je baan!

Succes met de IUI maandag. Duim voor je :thumbup:

Kim welkom hier! Spannend he, die medische molen. Hopelijk hoef je er maar kort in.



Nou meiden, je gelooft t niet, maar ik had zaterdag een positieve zwangerschapstest! Het kon eigenlijk niet, want we hadden maar 100.000 zaadjes en dat is eigenlijk veel te weinig voor iui. Vanmorgen nog een test gedaan en die was nog donkerder, dus het is echt zo! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hopelijk volgen jullie allemaal heel snel.

Gefeliciteerd elle! Super nieuws :mrgreen:



Meiden; ik duim hard voor jullie dat er meer goed nieuws mag komen!!

Elle, ook hier van harte gefeliciteerd!



Hier zijn we helaas uitbehandeld met de IUI. De laatste keer (afgelopen maandag)zijn er helemaal geen levende zaadjes gevonden :cry:



We hebben 21 mei een afspraak staan met de gyn waarin ons het vervolgtraject wordt toegelicht. J zal zijn zaadjes in het Vu moeten inleveren en daar gaan ze kijken voor welke behandeling we in aanmerking komen. We moeten er rekening mee houden dat het icsi gaat worden :cry:



Aan de ene kant zijn we zwaar teleurgesteld en verdrietig maar als we eerlijk zijn naar onszelf zijn we ook opgelucht. We hadden steeds minder vertrouwen in dit traject en nu kunnen we met frisse moed het vervolgtraject in. Hopelijk met succes :pray:

Becky; :hug:

Wat naar dat er helemaal geen levende zaadjes zijn gevonden.

Wens jullie heel veel succes 21 mei en duim voor je dat alles goed gaat komen!

Wauwie wat goed lysken!

Je moet je helemaal super voelen nu :smiley:



Het gaat wel goed hier, morgen alweer 15 weken.

Maandag weer controle.

Ik ben nog geen gram aangekomen, vind ik erg bijzonder!

Alleen heel gevoelige onderbuik als ik buk of dat ze de Doppler erop zetten dat soort dingen doen zeer, maandag bij controle meld ik dit.

Ik krijg wel al heup problemen hier maak ik me zorgen om.

Elle, van harte gefeliciteerd meid.



Becky, wat fijn dat je iig een paar maanden weer werk hebt.



Kim, welkom hier!



Ik ben weer terug uit India, waar we een fantastische vakantie hebben gehad.

Tijger Super dat je zo’n lekkere vakantie hebt gehad. Wie weet heeft die je net weer even de energie gegeven om de molen weer aan te kunnen. Hopelijk snel met positief gevolg.

Gefeliciteerd Elle!!!



Hier deze maand 28 dagen cyclus, wel eisprong op dag 20 gevoeld. Dus… ik weet het niet meer. Heb alleen geen zin om terug te gaan naar die zak van een gyn… ik ben nog niet genoeg afgevallen voor IUI, maar denk ook dat het weinig zin heeft met de LF van 8 dagen… Ergens wil ik mijn lichaam eerst even de kans geven om de balans te herstellen en anderzijds kan ik het ook haast niet afwachten om einde zwanger te worden… zo moeilijk.

Capage, wat is je BMI dan?

Dat gewicht belangrijk is weet ik maar sommige gyn doen daar wel erg spastisch over.



Hier inmiddels ronde 18

inderdaad wat is je bmi, bij mij doen ze met de iui geen probleem mee. tis wel beter… voor ons geen ivf ivm te hoog bmi daar ga ik nu drastisch iets aan doen…maagverkleining hier en dat werkte averechts

Hallo allemaal…ik zou vandaag mijn eerste afspraak hebben bij de gyn voor een IUI traject. Maar… Nu waren ze vergeten mijn status aan te vragen. Ze hoopte dat ik geen haast had zei ze want het kon nog wel even duren. Nu heb ik gelukkig volgende week weer een afspraak maar teleurgesteld ben ik wel!!!

Was dit topic even kwijt… :oops:

Na mijn vorige tp van een cryo die niet gelukt is hebben we even rust genomen. Hormonen weer uit m’n lijf, even op vakantie, en nu gaan we er weer voor. We hebben nog 1 cryo in de vriezer en ben gisteren ongesteld geworden. Ga het dit keer zonder hormonen doen en hopen dat m’n lichaam het gewoon zelf goed doet :pray:

Hier best een hoop zwangeren als ik het zo even las :dance: gefeliciteerd allemaal!

Mijn bmi is nu iets meer dan 37, ik kom van 42+

Hier doen ze dus wel spastisch, 35 moet het zijn… al was hij al wel blij bij 36, maar goed. Daar zit ik nog niet. De dietiste bood mij modifast als optie, maar dat wil ik niet. Gewoon rustig aan af blijven vallen zoals nu vind ik veel gezonder, want ik ben heel bang om weer te gaan jojo-en.

De maand hebben we eens even niets gedaan qua moeten en timing. Even geen zin en rust, want beiden zijn we moe en lopen op ons tandvlees door drukte en stress. Eerst even rustiger vaarwater en dan kijken we weer verder. Ik zit al beter in mijn vel, merk dat ik geen eetbehoeftes meer heb, dus dat gewicht en dat kindje komen wel.

Jippie wij mogen beginnen met IUI!

Ienie

:dance:



Succes



Mijn BMI is 27

Ik ga me weer afmelden



Heb 2 maanden bij de gyn gelopen, echo’s gehad om de eisprong te volgen dat was allemaal goed, zaadtest was goed, samenlevings test goed.

We hebben 2 maanden lang precies op het goede moment kunnen klussen



Gisteren heb ik een test gedaan en er kwam uit: zwanger!! 1-2



Nou hopen dat alles goed blijft gaan aangezien ik vorig jaar een bbz had en een eileider verwijderd is.





Ik voel me goed iig :slight_smile:



verder hou ik het nog wel stil voor vrienden/familie en collega’s tot we wat verder zijn.



Veel succes nog allemaal hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie :-*

gefeliciteerd Kim! :dance:



Ik zit op het wachtbankje. Afgelopen donderdag een tp gehad van onze laatste cryo, officieel mogen we 14 dagen na tp testen, maar denk dat we al over een week gaan testen want dat zou zo ongeveer de dag zijn wanneer ik normaal gesproken ongesteld zou worden, nu dus hopelijk niet… :lol: :pray: Duimen jullie ook voor me?

Helaas… afgelopen dinsdag ongesteld geworden. Grote teleurstelling en we gaan weer voo reen nieuwe icsi. 16 juli een afspraak bij de fertiliteitsarts om alles door te spreken. Zier er weer enorm tegenop en aan de andere kant zin in (want het betekent natuurlijk wel weer een nieuwe kans om zwanger te worden :pray: )



Het is verder wel stil hier…

Hoe is het met jullie?