Slaapt of slapen jullie kind(jes) s’nachts al door zo ja hebben jullie daar iets extra’s voor gedaan of ging t van zelf.
Ik ben namelijk na 6 weken weer aan t werk gegaan en toen is mn vriend 4 weken na mij thuis geweest nu moet aankomende week mn vriend ook werken.
Soms komt Djay om 4 uur en soms om 6 uur als ie om 4 uur komt brrr dan word t erg moeilijk voor ons erg vermoeiend denk ik…
Joas sliep met 4,5 maand door. Ik ken beebs die met 10 maanden nog niet doorslapen. Maarre… een beeb van 8 weken die al doorslaapt? Is eerder uitzondering dan regel hoor :think:
Jeetje D. wat een geluk dat is wel lekker zeg!!!
Tja…wat zal ik zeggen…
Amélie heeft welgeteld 2 weken door geslapen, en heeft de afgelopen 3 weken nog nooit zo slecht geslapen (komt nu ongeveer 3a4 keer per nacht )
En dat terwijl Rhodé met 8 weken door sliep!!! En ik doe echt (bijna) alles het zelfde hoor haha.
Nee even serieus…je kan er gewoon niks aan doen, je kindje slaapt door of hij slaapt niet door…komt dan gewoon vanzelf!
Jayden slaapt ook nog niet door… hij redt het tot max. 5uur s ochtends, maar eergisteren was t 1 uur s nachts…
tara is nu ruim 9 mnd en zij slaapt ook nog niet door
Ik weet nooit zo goed wat iedereen onder doorslapen vind vallen. Veron gaat om 7 uur na bed en slaapt tot de volgende dag ong 7.
Maar hij heeft ook nachten dat hij eens weer wakker word eens per nacht. Dus ja slaapt hij dan door of niet. Voor ons idee wel maar een ander vind doorslapen pas als ze nooit wakker worden snachts.
Groetjes
Marit sliep met 7 weken door van 23.00 tm 08.00 uur…heb er eigenlijk niets anders om gedaan…
Ik ben een super verwende mama. Mijn kleine sliep met 3 weken door. En dan heb ik over de laatste voeding van toen 11 uur, tot de ochtend voeding van 8uur. En met het vervallen van de laatste fles, sliep ze ook gewoon door tot 8uur smorgens, en meestal langer.
De enigste keren dat ze snachts wakker word, is als ze ziek is en dat gebeurd niet vaak. Maar dat is natuurlijk niet raar dan.
Bram sliep met 6 weken door. We deden er niets voor/aan. Ging vanzelf. De een gaat sneller dan de ander, en waar t aan ligt??? Geen idee.
Ik hoop dat je ook snel weer n goede nachtrust gaat krijgen.
verschild echt per kindje denk ik, Lucas sliep met 3 wkn al door en we deden er niks aan, alleen was de laatste flesvoeding 20 ml meer dan de dagvoedingen.
Kian sliep pas door toen hij 1 jaar werd. En Esmée krijgt nog steeds 2 nachtvoedingen. Als het eerder is dan mooi meegenomen en anders pech voor mij. Ik ben wel gewend aan weinig slaap.
Milan sliep door na 28 maanden! Matteo slaapt sinds kort door!
Senne sliep pas met een maand of 11 door.
Isa begon met doorslapen toen ze een week of 4 was…niks voor gedaan.
Ze is nu nog een uitslaper. Gaat om een uur of 8 naar bed en wordt om 08.00 uur weer wakker. Op mijn vrije dagen geef ik haar flesje en dan kan ze rustig nog tot 10.00 uur pitten.
Maar goed, overdag slaapt ze verder bijna niet, tegenwoordig 1 slaapje van een uur en een dutje van een half uur.
Als pasgeboren beeb sliep ze overdag nauwlijks :shock:
Hier sliep Sam met 4/5 maanden pas echt door, dus van de avondvoeding tot de ochtendvoeding. Alle tips ten spijt, eerder redde ie het gewoon niet. Had ie om een uur of 5 honger. Dus komt vanzelf denk ik dan. Ieder op zijn eigen moment. En helaas voor pappemam is niet iedereen zijn moment in de eerste paar weken.
Sterkte!
Joost ging twee weken voordat Pieter geboren werd GODDANK eindelijk doorslapen dus toen was hij ehhm 2en een half
Pieter doet het wel fijner, die slaapt zo’n 3x per week met wat gerommel toch nog door en anders wil hij graag 1 nachtvoeding, dat is wel te doen,hij slaapt daarna zonder geklooi weer verder, dat is waar we bij Joost zo gesloot van raakten, die kon je daarna ook niet goed weer te slapen leggen.
Het ligt er gewoon echt hoe je kindje is Soms zit het mee soms zit het tegen en durt het wat langer
Bo was 8 weken toen ze doorsliep en Nikkie 8 maanden. En we deden bij beide meiden precies hetzelfde. Dus tja, het ligt echt aan het kindje. Volgens mij hoe harder je allerlei truukjes probeert, hoe harder het kind juist iets anders doet dan dat jij graag wil.
Ik vond het wel slopend, maar op het bepaald moment raak je er ook aan gewend. Fijn was wel dat Nikkie altijd, na de voeding, meteen weer door sliep.
Toen ik over ging op flesvoeding, had ik altijd alles voor de fles naast mijn bed staan. Heet water in een thermoskannetje, koud water in een flesje, afgemeten hoeveelheid poeder en natuurlijk de fles zelf. Dan hoef je niet midden in de nacht naar beneden om die fles klaar te maken. Dat scheelt al iets!
mijn kinderen vinden het leuk om me te pesten wanneer ik op mijn vrolijkst ben. :mrgreen:
nee de oudste sliep door met 8 maanden en het ziet er naar uit dat layla dat ook gaat doen…
O crissy wat een goed idee!!! dat ga ik ook eens proberen was zo koud vanacht toen ik naar beneden moest…
Ja deze week is mn vriend gaan werke maandag was ik vrij en toen heeft de kleine doorgeslapen tot 5.15 werd eigenlijk wakker van mn vriend die smorgens ging scheren en douchen.
Dus hoopte dat ie vanacht door zou slapen als mn vriend zachtjes deed maar nee 4.00 en 5.15 dat was even simmen om 4.00 heb ik nog een half flesje gegeven en dat vond ie ook best.
brr ben nu op mn werk ben benieuwd zal straks wel heel moe zn denk.