doorslapen kind langer dan tot 4.30 uur? update 16/8 pag. 5

Nou, barst maar los. Want ik trek het niet meer. Het maakt niet uit HOE laat hij naar bed gaat, om half 5 is hij gewoon wakker en staat te springen op mij in ons bed.



Hij slaapt op dit moment nog steeds bij ons op de kamer. Maar hem constant terug leggen in bed (rustig en alleen maar zeggen: nee), het 's avonds rennen tussen woonkamer en slaapkamer in, omdat hij uit zijn bed is en van het grote bed afvalt. Het breekt me gewoon op, ik kan niet meer. En dan ook nog eens elke dag! elke dag om half 5 wakker worden om vervolgens niet meer te gaan slapen.



Ik heb elke dag hoofdpijn van de moeheid, elke dag word ik chagrijniger.



Buiten hebben we de luifel al uit laten staan zodat het donkerder is in de kamer, later naar bed doen, het heeft gewoon geen nut!



D. is bezig met het kamertje van L.R. Maar dan nog, stel he, dat dat kamertje klaar is, dan is hij nog om half 5 wakker, en dan? Kind is levensgevaarlijk, klimt over op en af, krijgt de deur open (dus of het nu wel of niet mag, er gaat dus een haakje op de deur).



Ik zit er echt doorheen dus!

hier ook die fase gehad, en tim klom met slaapzak ook gewoon uit zijn bed, en ondanks de klink was omgedraaid maakte hij de deur open…



heb nu een haakje op de deur…



maar volgens mij was het fase, nu slaapt ie tot 7 uur…



(breng hem rond 19.30 uur naar bed, met een flesje vanilie vla :wink:



in de middag slaapt ie van 13.oo uur tot 15.00 uur)

L.R. slaapt van 9.30/10 uur tot een uur of 11 half 12 en daarna niet meer.

wat nou als je dat slaapje in de ochtend verschuift naar de middag… rond half 1…

nu kan hij zo vroeg wakker worden omdat hij toch weer snel in bed ligt…

en s’avonds met een uur of 7 in bed…



misschien dat hij dan zijn slaapritme verschuift…

Ja, ik zou ook zijn slaapje verplaatsen.

Sterkte!

Colle en Pé, dat hadden we inderdaad nog niet geprobeerd. Vanavond gaat hij er om 19.30 uur pas in, en dan morgen niet meer in de ochtend maar na het middageten.



Pfff… kan wel janken zo moe ben ik.

sterkte meis :-*



hopelijk mogen jullie snel weer slapen tot een uurtje of 8 ( misschien wel langer…) :pray: :pray: :pray:

:hug:



hoe laat doen jullie het avond eten?



bij tim ook gemerkt, als ik hem om 18.00 uur eten geef, dat het ook wat beter ging. en ik gaf in de middag rond 16.00 uur wat soep, met een soepstengel…

Wij eten hier ook om 18 uur. En ook om 16 uur krijgen ze nog een snoepje of een koekje of chipies.

Is denk ik een fase en ja die is er moeilijk te doorbreken. Verôn had dat ook een lange tijd om 5 uur. Maar omdat ik toen nog om 6 uur begon met werken vond ik dat niet meteen een ramp door de week. Alleen wel in het weekend.

Hier ging het vanzelf weer over en nu is het 8 a half 9 en soms nog wel later. Is even afzien maar gaat weer over :hug:

Hopelijk gaat het lukken met het verplaatsen van het slaapje. Hier ook een mannetje dat om 06:00 al wakker is. Niet zo vroeg als de jouwe, maar wel vroeg. Hij wil soms ook om 10:00 al slapen, maar hij heeft pech… om half 12 is hij de eerste…

Moet zeggen dat ik alle hoop heb dat hij later wakker wordt als het weer langer donker blijft in de ochtend.

PFff lastig Deb :hug: :hug:

Hoe laat gaat hij naar bed 's middags en 's avonds?

Bij ons scheelt het als de kindjes overdag lekker actief bezig zijn buiten. Stukje wandelen, lichamelijke inspanning. Op dagen dat ze veel zitten / hangen, zijn ze de volgende ochtend meestal vroeger wakker.

Karin,



6 uur uit bed

9.30/10.00 uur in bed

11.30 uur uit bed

18.30/19.00 uur in bed



Dit is het ritme wat hijzelf uitgekozen had. Hier doet hij het al een aantal maanden goed op, tot nu toe dus.



Marcella, die van ons zijn ook zo ongelooflijk druk. Die hangen dus echt niet de hele dag, gelukkig!!

hoe gaat het vandaag???



redde hij het tot half 1???

Hij redde het wel tot half 1. Hij ging in bed en tot 3x toe uit bed. Ben er maar bij gaan liggen en hem vastgehouden. 5 min lang heeft hij echt liggen slaan naar me, en ineens draaiden zijn ogen en viel in slaap om na een half uur weer wakker te worden. Weer bij hem gaan liggen en vast gehouden. Na 2 min was ie weer van de wereld :mrgreen: Volgens mij was ie een beetje moe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Om 16 uur is hij weer wakker geworden en nu gaat hij zo rong half 8 a 8 uur naar bed in de hoop dat hij morgenochtend niet zo vroeg komt :pray:

Ik hoop dat hij nu later wakker wordt :pray:

Helaas, vanochtend half 5 weer. Nou ja, tis de eerste dag he. Vanochtend maar weer wakker houden en pas vanmiddag weer naar bed.

kan het niet zijn dat hij honger heeft?

hoelaat eet hij smorgens?



Devano krijgt sávonds voor hij naar bed gaat nog een fles pap als ik die niet geef is hij ook zo vroeg wakker.



En als hij nu zo vroeg wakker is geef ik hem een fles in bed en zeg dat hij weer moet slapen. dan huilt hij wel even maar gaat meestal weer slapen.

meestal maar een uurtje of 45 min maar das beter dan niks.

Hij krijgt om 18 uur avondeten en dan om half 8 weer ontbijt.



Hij eet de laatste tijd inderdaad slechter dan daarvoor. Normaal at hij 4 boterhammen, nu nog maar 2 per dag. 's Avonds at hij ook veel meer dan nu omdat hij nu in de fase zit dat hij alles zelf wil doen en dat gaat niet zo vlug en goed.