Ik had 18 mei mijn ei-sprong, het deed verrekte zeer en te ovu test was ook positief. We hebben toen ook gevreeën. De dagen daarna zeurde de pijn nog een beetje na.
Wanneer heeft het nou voor het eerst nut om te testen? Ik moet vrijdag ongesteld worden IN PRINCIPE. Voel me wel suf dat ik het zelf niet kan bedenken. Maar ik heb een onregelmatige cyclus. Soms 4 weken, soms 5, soms meer.
THANX!
Groetjes,
Femke
edit: ik kan niet meer typen…
2 weken na je eisprong
hihi, jij ook ongeduldig? :mrgreen: Enneh, ik vertelde al dat ik ook last had van type-gebrek, en dat had ik tijdens de zwangerschap van Leonie ook heel erg :shifty:
Inderdaad, twee weken na je eisprong.
(en over dat typgebrek, hier ook heel erg in het begin van de zwangerschap van Wessel, ook al voordat ik getest had).
Spannend!!!
He bah daar was ik al bang voor… Hoopte dat jullie morgen zouden zeggen ofzo hihi. Nou, dan nog maar een paar dagen geduld. Grrrrrr.
ONGEDULDIG zeg dat wel! Wanneer ‘mag’ jij Biebels?
hmmmmmm hopelijk kunnen we type-gebrek toevoegen aan vroege zwangerschapsverschijnselen
Groetjes,
Femke
30 mei :shifty: :wall: :roll:
Hoi hoi
hhahaha ik herken het ongeduld
Idd twee weken na je eisprong… een beetje afhankelijk van je luteal fase kan dit 12-16 dagen zijn…
Succes
PS mijn eisprong was dus 19 mei en kan 1 juni testen, wellicht twee dagen eerder
Wat is type-gebrek?
stomme vraag misschien, maar ik heb er gisteren over lopen nadenken en nu lees ik het weer :think: geen idee!
Nienke
Dat je niet kan typen haha ik moest eerst ook ff 2x lezen
Groetjes,
Femke
@nienke2 wrote:
Wat is type-gebrek?
stomme vraag misschien, maar ik heb er gisteren over lopen nadenken en nu lees ik het weer :think: geen idee!
Nienke
Ken je spraakgebrek? Dat je struikelt over je woorden, 10 keer na moeten denken voor je het juiste woord gevonden hebt? Dat heb ik nu, maar dan met typen… Echt, ik moet wel 10 keer opnieuw beginnen omdat het anders barst van de fouten!! :wall:
oh zo, als in spraakgebrek…ik dacht al hoe kun je nu een tekort aan typen hebben…
Ah Gabby en Biebels, ik moet dus niet zeuren… Jullie moeten nog langer wachten! Geduld geduld geduld. Zucht.
Groetjes,
Femke
geduld…hmm waar ken ik dat van :liar: :liar:
ik moet ook nog een week wachten voor ik eventueel kan testen, heb waarschijnlijk rond de 16de mn eisprong gehad en officieel moet ik volgende week vrijdag (de 30ste dus) ongi worden…ben benieuwd. Meestal weet ik het wel een paar dagen van te voren hoor of ik ongi moet worden, dus dat scheelt weer iets aan wachttijd. Maar ik hoop dat ik na een jaar toch wel eens een keer mag gaan testen…en voornamelijk POSITIEF! zucht…nou goed…geduld was het he??
Groetjess en succes allemaal met wachten! :-*
Jiska
Hoi meiden,
pffff weer een paar dagen voorbij… nog 5-7 te gaan…
Heb allerlei rommels in mijn buik… maar kan ook van het slechte eten van het afgelopen weekend zijn…
@ Femke …tsja nog een paar dagen… voor jou nog een dagje minder
@ Jiska… en voor jou al over 3-4 dagen…
We duimen verder!
Ja meiden, geduld is een schone zaak. Maar wel een vervelende Ik heb vandaag de hele dag zeurende buikpijn gehad. Ben nog niet ongesteld, maar ja. Vrees het ergste. Morgen ga ik lekker testen hoor (als het dan nog nodig is). Mijn geduld is bijna op. Jammer dan. Ik laat het jullie wel weten!
Sterkte met wachten!!
Liefs,
Femke
ik ga voor je duimen hoor!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Succes Femke! Wij testen nog even niet, volgend weekend misschien. Net voor ik ongesteld moet worden haha. Als ik kan wachten hoor!
Hmmmmmmm nou geen nieuws. Ben nog niet ongesteld maar ik kan met de beste wil van de wereld ook geen extra streepje op de test kijken. We wachten geduldig af…
Thanx voor het duimen!!!
Groetjes,
Femke
Haai haai,
En weer een dagje minder op de teller…
@ Femke… tsjjja toch nog te vroeg getest… 18 mei was toch je eisprong… volgens mij kan je dan pas vrijdag echt goed testen?
@ vliegje… wanneer kan je dan testen?
@ elmo… donderdag is dan toch jouw dag?
Meiden geduld he
AAAAARRRRGGGGHHHHH
Ik zei 18 mei eisprong maar het was 11 mei! TJEEEEEEE echt, over domme doos gesproken! En daar kom ik nu dan al achter.
Nogsteeds niet ongesteld trouwens. Maar had dus wel gister de hele dag buikpijn, en vannacht ook. Het vage is, bij mijn eerste zwangerschap had ik bijna niet getest omdat ik zeker wist dat ik ongesteld moest worden vanwege de buikpijn. Was dus vet positief. En nu moet ik me zo inhouden om niet vanalles te gaan denken. Komt nog bij dat mijn eerste zwangerschap uitmondde in een miskraam. Dus nu denk ik ‘Ã?ls ik zwanger ben, gaat het vast weer mis, omdat ik weer die buikpijn heb’.
Tja…
Sorry voor het ego-berichtje en de domme fout. In elk geval zijn we weer een ochtendje verder
Groetjes,
Femke