Hoi hoi
@ Femke… aha 11 mei… hmmmm dan begrijp ik het. Ik kan mij voorstellen dat je dan nu inmiddels helemaal gek wordt, zeker na je buikpijn… Meissie ik kan je niet helpen behalve dan heel flink duimen!
Ahh das balen Femke. Misschien over paar daagjes nog eens testen??
Ik zou nu kunnen testen. Maar 2 weken geleden dus pas weer begonnen met de pil. Toen ook geklust (al noemden we het toen nog niet klussen haha).
Maar ook die hele week was de pil niet veilig en geklust. Dus het kan best zijn dat niet dinsdag maar vrijdags de bevruchting is geweest zeg maar. Of mijn eitje… ik weet het niet. Wil liever ff wachten voor ik straks weer denk, ben te vroeg met testen, en wéér een test kwijt ben hahaha.
Dus ik wil eigenlijk zaterdag of zondag testen…
nou hier hoeft niet meer getest te worden hoor :evil:
nieuwe NOD!!! 24 juni pas, dus we gaan er maar weer voor…iig poging tot.
groetjes Jiska
He Elmo, balen zeg!!!
Hier nog geen :evil: maar wel 3 negatieve testen. Donderdag mag ik van mezelf weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Maar ik ga er maar vanuit dat het 'em dit keer niet is.
Hoe is het met de andere meiden?
Groetjes,
Femke
Heb ook getest… misschien te vroeg maar het is zo lastig. Omdat ik nu de pil nog slik maar dus die 3 dagen gemist heb… negatief dus vanochtend.
Misschien te vroeg getest. Volgende week moet ik ongesteld worden en stoppen we definitief met de pil.
Ik hoop dat mijn menstruatie niet door zet hahaha.
Hoi vliegje,
Jammer dat het negatief was… Stom, ookal weet je dat je waarschijnlijk te vroeg test, het is toch een teleurstelling, he? Ik duim voor je dat er volgende week wel een extra streepje staat!
Las trouwens net je verhaal… Ik vind je een dappere meid!!!
Groetjes,
Femke
Dank je wel :oops:
Ben jij inmiddels al ongesteld of kan je morgen weer testen???
Bah ben ongesteld… Balen. Na ja, volgende keer beter…
Groetjes,
Femke
Balen balen balen meiden,
Hier nog geen sppor van ongi, maar lage temp… en dan weet je het wel… omdat het bloed op zich laten wachten toch even getest… en negatief. Was niet echt een verrassing nar die lange temp maar toch. Hopelijk zet het bloed snel door want hier word ik gek van…
Jammer dames :hug:
Hopen maar dat het de volgende ronde voor jullie raak zal zijn. In ieder geval hebben jullie nu een beetje zicht op je cyclus, da’s dan maar een voordeel.
@ Vliegje: spannend joh, bijna stoppen met de pil! Kan me voorstellen dat je de klok 2 daagjes verder zou willen zetten! Van mij mag het hoor, des te sneller kan ik de ovu-tests gaan doen :mrgreen: