Doen jullie kids dit ook?

Fenna slaapt met speen en 's ochtends als ze bij ons op bed komt knuffelen, dan krijg ik regelmatig die speen in mijn mond geduwd. Dan kijkt ze heel guitig en na een paar seconden pakt ze hem weer af! :inlove:



doen jullie dreumesen dat ook?

nee geen ervaring mee … hier geen speen gebruikt en ook geen duim etc …



maar lijkt me wel een grappig gezicht :mrgreen:

Yep hier ook 1 die dat doet haha.

Ja hoor Anoek doet dat ook ! :mrgreen:

Ja hier ook.



Ruikt dan heerlijk na een nacht in de mond te hebben gezeten :roll: , ik doe dan de achterkant van de speen in de mond. Ze geeft me dan een kus waarna ze zelf de speen weer in de mond doet.



Dit spelletje herhalen we heel vaak.

ja Mischa doet dat ook.



:inlove:

Yup, hier ook!

Mama krijgt trouwens ook regelmatig de tuitbeker in haar snufferd geduwd, en ook hapjes van Noa’s eten.

Ach, mijn meissie kan in ieder geval goed delen :lol:

Dat eten delen doet Serina sinds een paar weken een hapje/slokje voor papa/mama en dan weer voor haar zelf vond het best schattig dat ze al wil delen :wink:

Ze wil ook graag delen met haar broertje maar die is nog wat te jong voor koekjes haha.

hier nog zo één… :inlove: wat fijn toch dat mama af en toe zo’n lekker fopje mag… :mrgreen:

Hier ook hoor, we krijgen 'm ook wel om de beurt dan mijn man, dan ik :inlove:

Ja dat doet Cleo ook, echt zo schattig :inlove:

Ja, hier ook! Ze wrijft zelfs met het vleugeltje van haar knuffeleend onder mijn neus, zoals ze altijd bij haar zelf doet. Wat een eer he? :inlove:

Ja Bas doet dat sinds kort ook, maar dan stopt hij niet de speen zelf naar onze mond maar het ronde lipje wat er achter hangt en dan lol dat hij heeft en dan pak hij hem weer af en stopt de speen in zijn mond.

Hier ook hoor!



Maar Sam deelt alles, heel de dag door, met iedereen!

Drinken, eten, speelgoed, zijn speen etc etc :inlove:

Ja Nathalie heeft dat ook een periode veel gedaan, nu doet ze het minder, maar ze is gewoon aan het schaterlachen als 1 van ons de speen in de mond heeft :inlove:

Ja :smiley: Zelfs de hond moet eraan geloven jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek :shock:

Raisa heeft geen speen, maar tuitbeker en hapjes eten worden regelmatig aangeboden. En als we een hapje zeg maar nep van haar lepel eten, zegt ze ‘hap’. Met andere woorden dat we het echt op moeten eten :lol:

Hier niet met de speen maar wel met eten en drinken.

Ze propt regelmatig haar boterham in mijn mond en ik ‘moet’ uit haar beker drinken.

Ook haar knuffels krijgen eten en drinken :lol: Ja, ze zorgt goed voor ze :inlove:

Hier ook, alleen dan voor het slapen gaan. Als Kimberly wakker wordt, heeft ze geen behoefte aan de speen en gooit hem dan uit bed. :mrgreen:

Ja hier ook. Dan moet ik (of manlief) dr speen in. Krijgen we dr knuffel erbij. En een kus en dan moeten we slapen :inlove: (voor 1 minuut)