Doen jullie kids dit ook?

jep, klinkt ons ook bekend in de oren! onze zoon doet dat ook, heel eventjes mogen wij van de speen proeven en dan snel hoppa weer in z’n eigen mondje. en lachen dat hij erom kan :lol:

Elize doet dat ook, zie foto :inlove: ze heeft dan de grootste lol. ook haar lepel deelt ze graag en vind het erg grappig als ze hem in mijn mond mag stoppen

Veron doet het ook :inlove: vooral als hij gaat slapen daarna niet dan weet hij dat de speen in bed hoort.

Hij heeft de speen aan zon knuffel hangen en dan doet hij met zon uiteinde altyd bij zijn oogjes kriebelen :inlove: :inlove: zo lief!!

Hier ook, en als je hem niet wilt, wordt hij er wel met geweld ingeduwd :mrgreen:

lev ook, vooral als hij naar beneden wilt.



Mama, Sies (dat is speen), hop in mijn mond en dan gaat hij aan het traphekje staan trekken.

hier doet sophie dat ook. alles wordt gedeelt, en ze wordt ook heel vinnig als we het niet willen… van de week was ze met haar handjes mij wortelstamp aan het geven. denk dat ze vond dat ik ook samen met haar moest eten. Lief he, die delende kleintjes?! :inlove:

hier ook ventje die graag alles deelt :inlove:

Ik krijg vaak een lekker nat duimpje… :inlove:

En vanmiddag hebben we een stukje brood gedeeld, eerst nanna kauwen, dan ik weer, dan nanna weer, toen ik weer… Ik mocht m doorslikken :mrgreen: :inlove: :sick:

Sam heeft geen speen maar een tutteldoek. En ja hoor, hier krijg je ook enthousiast een lekker nat puntje van de tuttel in je mond gestopt. Soms delen we de tuttel. Sam aan de ene kant en ik aan de andere :inlove:

Leine doet het ook… En ook echt doorduwen als we onze lippen op elkaar houden!



Ze deelt inderdaad ook drinken en eten!

yep xander ook :inlove: