doe jij dat ook...

drinken in schenken voor je kind en zelf het eerste slokje nemen? Of van zijn of haar lepel happen…



Ik had het nooit door ofzo maar man wel en die zei dat ik echt een moeder was zo… Vanwege dat voorproeven :mrgreen:



Mijn moeder deed dat ook en toen vond ik het smerig :angel:

jaaaaa echt irri

Nu je er over begint… JA!

Het was mij dus ook niet opgevallen :mrgreen:

Ja, altijd :oops: :oops:

JAAAAAAAAAAAAAAAA



eten, om te proeven of het niet te heet is…



en drinken, of het niet te zoet is…





en ik ben helemaal niet hebberig hoor :mrgreen:

Hmm… ja dus :lol: .

eh…ja :oops:

Ja, maar eigenlijk alleen bij het drinken :slight_smile:

als het kleine tut namelijk te zoet of te waterig is dan wil ze er graag mee gaan smeren,

in het koffiezetapparaat doen of het speel servies :lol:



maar eten daar doe ik het niet bij, ze begint zelf eerst met blazen en voelt dan met het topje van de pink of het niet te warm is :smiley:

haha ja

ehhh ik ook… maar als iets (lekkers) niet op gaat… dan eet ik het dus ook op.



mijn vriend gooit het ALTIJD weg… blijkbaar ben ik ook een veredelde kliko. (en dochterlief zegt ook altijd… mama opeten)

:shifty: nee



Luna is echt van de sapjes enzo en ik lust dus absoluut geen sap ja taksi blauwe :smiley: maar ook niet teveel of te vaak

en Luna drinkt echt alles… wickey, jus 'd orange, spa en fruit, dubbel fris :sick:



eten doe ik ook niet voorproeven van Odin maar dat komt omdat ik met m’n galblaas heb gezeten :wink: misschien dat ik de schade van eten voorproeven nog ga inhalen nu m’n galblaas eruit is :wink: 8)

Nee.



Als ik Sven eten geef dan voel ik met mijn lippen of

het niet te heet is maar neem zeker geen hap.

(zeker niet als het nog heel zeldzaam een potje is :sick: )

Ik doe dat voelen met mijn lippen ook. Si zegt dan “Dude…your mother is kissing your food again!” :shifty:

haha ja ik ben ook schuldig!!!

Nee.

Ben ik nu een slechte moeder. :shifty:

Ja haha

Met drinken omdat ik Sarah dr beker vaak te vol doe, en dan drink ik er alvast wat uit.

Met eten voor Kevin uit een potje doe ik dat niet, alleen voelen met mn tong of het te heet is.

Als hij met ons mee-eet, dan neem ik wel geregeld een hapje.

nee nooit… zou niet weten waarom eigenlijk ook :lol:

Vertel dames, wat beweegt je er toe :wink:



Bij eten eigenlijk alleen als het duidelijk in eerste instantie te heet was om te checken of die eerste hap echt al wel kan. Verder niet eigenlijk.

Ben eerder een deel van mijn eten kwijt als de jongste toekijkt, want wat ik heb is me toch boeiend… en dan eet hij hetzelfde! (wat hij ook gewoon op eet over het algemeen)

Jahoor, heel vaak!



Vaak schiet ik uit met de dubbelfris, mijn zoon kan nog weleens knoeien, dus dan neem ik snel een paar slokken, zodat het glas niet te vol is.



Bij de flessen melk doe ik het niet, ik voel vanzelf wel aan de buitenkant of ie te koud of te warm is.



Bij fruit doe ik het heel graag, en restjes eet ik heerlijk op! Net als bij de toetjes!



Helaas vind ik de groentepotjes vreselijk vies, dus heeft m’n moppie laatst haar mond gebrand :oops: Dus nu blaas ik gewoon, heet of niet heet.

Drinken om te proeven of het niet te zoet is (ze drinken hier meestal diksap of aanmaaklimonade).



Eten om te zien of het niet te heet is (en de enige keren dat ze hier een potje eten… meestal als aanvulling op iets ongezond zoals pizza of friet neem ik ook een hapje, vind 't best lekker - bloemkoolpap noemt SL het, want anders zou ik het mn kind ook niet geven!)

nope, eigenlijk niet