dodenherdenking

Ik vind dat je idd wel respect moet hebben naar mensen die wel herdenken, en je kunt dan idd best even je kinderen binnen halen.

Hier was het ook muisstil om 20:00, geen auto reed voorbij.

Wat ik niet erg vind is om een kind antwoorden te geven tijdens de minuten stilte. Het gaat erom dat je op dat moment stilstaat bij het gebeurde, en een klein kind 3-5 jr heeft daar best vragen over. Juist goed als je even de tijd neemt denk ik dan.

Hier lagen de meiden al op bed, en ik denk volgend jaar ook al. Misschien als lente +4 is dat ik haar erbij betrek.

(wel erg mooi, om 20:10 zijn hier aan de overkant twee geitjes geboren, kreeg ik ook weer tranen van in mijn ogen)

@Edanjelan wrote:

Ik had het ook niet er over dat ik vind dat iedereen thuis stil moet zijn, maar ik vind wel dat je uit respect best even je kinderen binnen kunt roepen rond 8 uur. Dat je er zelf dan niets mee doet prima, dat is ieder zijn eigen keus, maar rondrennende gillende kinderen buiten vind ik iets té ver gaan.

mezelf kennende denk ik ook dat ik mijn kinderen binnen zou halen. Daar vind ik het te belangrijk voor.

Maar je kunt het mensen gewoon niet opleggen, ik zou ook graag willen dat iedereen zijn mondje even houdt of in ieder geval binnen is.

De treinen stoppen iets voor acht uur, vond ik als kind altijd indrukwekkend (we woonden aan het spoor). Schiphol ligt stil, las ik ergens in dit topic. Heel goed :thumbup:

ik bedoelde meer met zelf weten: mensen kokken ook door blijkbaar, ik snap dat niet maar goed, eigen keuze. En krijskinderen buiten; nee.