…je de kinderen naar school moet brengen. De regenjassen hielden ze aardig droog, maar toch…En de terugweg had ik wind tegen :thumbdown: En dan stroomt al het water van de capuchon van de regenjas in mijn ogen. Ik draag een bril, maar zag door de bril net zo weinig als zonder :? Nee, dit weer vind ik niet grappig :thumbdown:
Nee inderdaad
Hier gaan we maar zwemmen in Amsterdam, hier hebben de kids al vakantie maar het ziet er niet bijster leuk uit buiten :evil:
denk vooral NIET dat het bij jullie zuiderburen beter is.
Niet naar B komen hoor, hier is het net hetzelfde !!! :thumbdown:
xxx
Gerda
rotweer hé ik moet er ook zo uit naar de fysio en de ha-ass
bahbahbah. Hier is het al wel vakantie dus wendy is lekker vrij. Gisteren is ze van de kinderspelweek uitgaand mee geweest met een busreisje naar de Efteling en toen was het echt heerlijk weer. Dus voor hen geluk !
Nu ik zal me zo eens warm aankleden en hopen iet ewat droog over te komen :?
hier ook vakantie, dus alles maar binnen.
Nummer 2 gaat met opa op pad vandaag… hoewel er een binnen activiteit op het programma staat is het wel lekker als het nog droog wil worden, de hond gaat mee en moet ook even lekker razen natuurlijk .
Je zal maar in de planning hebben dat je naar de zuidlaardermarkt gaat vandaag… Gelukkig heb ik dat niet maar heel veel mensen wel. Echt jammer!
idd !!
Vanmorgen was ik naar school gefiets
kids kledder nat,…dus naar huis droge kleding naar school gebracht
en weer naar huis…
maar t enige voordeel de warme koffie is dan wel extra lekker
nu alleen nog energie vinden voor de verplichte huishouding
nog 1,5 uur en dan mogen we er weer doorheen :eh:
tsja en waarom regent het altijd op dinsdag???
@Kwakje wrote:
tsja en waarom regent het altijd op dinsdag???
troost je… deze week waarschijnlijk verder elke dag ook nog… :thumbdown: .
Wij zullen deze vakantie dus weer veels te veel binnen zijn denk ik (nu met de jongste 2 aan de rochel ook niet zo heel erg overigens…).
Ik ben zo blij dat ze allebij overblijven…
Maar ik ben helemaal niet happy,
hier zijn ze mijn woning aan de buitenkant aan het schilderen…
Tja en schuilen in de auto vind ik zo zielig…
Dus komen ze zo hier binnen even een krantje lezen…
Maar als dit zo 2 weken gaat duren…
Niet echt blij met 2 vreemde mannen in huis…
Dus kom op droog weer… waar ben je ???
Idd wat een prutweer! Moest om 7:30 over de snelweg naar Hoorn, maar vond het doodeng. Je zag haast niets :?
je droger stuk gaat/is en je aan het wassen bent en er zo nog veel meer was bij gaat krijgen… en met ophangen droogt het met dit weer ook niet echt
@thuis tussen bergen was
@Gab wrote:
Ik ben zo blij dat ze allebij overblijven…
Dat is idd fijn :thumbup: Die van mij blijven ook allebei over...
...alleen ben ik overblijfmoeder en moet ik dus met Tim door de regen naar school en terug :? :?
Ik ga morgen paardrijden op de veluwe met mijn oudste zoon… Hoop zoooo hard dat het dan beter weer is
ohw ja het is herfstvakantie in sommige delen van het land
vandaar dit herfstweer
niks aan. gelukkig heb ik een karretje voor de deur dus kan overal droog heen.
Bleh, word echt chagrijnig van dit weer.
Hier ook nog geen vakantie, dus kan er lekker door steeds.
Hier ook vakantie en ik had gehoopt op droog weer. Kon jason nog even lekker buiten spelen. Maar helaas.
Gelukkig is het regenen hier nu wel opgehouden en het zonnetje probeert door te breken.
Ik denk dat we morgen bij slecht weer maar wat lekkers gaan maken.
Nou, dat was toch geluk hebben, het regende niet meer toen ik erdoor moest en ook hier probeert het zonnetje er door te breken
@WoLa wrote:
Nou, dat was toch geluk hebben, het regende niet meer toen ik erdoor moesten ook hier probeert het zonnetje er door te breken
![]()
haha ik dacht meteen hey woon je ook in Zwolle
maar ik zag t al staan…Ja dus :mrgreen:
heerlijk he droog van/na school
nu moet alleen de fietskar nog na drogen van de ochtend
en nog maar 1x op en neer

@mamaelise wrote:
@WoLa wrote:Nou, dat was toch geluk hebben, het regende niet meer toen ik erdoor moesten ook hier probeert het zonnetje er door te breken
![]()
haha ik dacht meteen hey woon je ook in Zwolle
maar ik zag t al staan…Ja dus :mrgreen:
heerlijk he droog van/na school
nu moet alleen de fietskar nog na drogen van de ochtend
en nog maar 1x op en neer![]()
:lol: :thumbup: Ik hoef vanmiddag niet, dan gaat de buurvrouw 8)