@WoLa wrote:
Ik draag een bril, maar zag door de bril net zo weinig als zonder :?
Een goeie tip om voortaan van dat - inderdaad hartstikke frustrerende! en ook nog eens gevaarlijke - probleem af te zijn: draag een pet onder je capuchon

@WoLa wrote:
Ik draag een bril, maar zag door de bril net zo weinig als zonder :?
@cathgirl wrote:
@WoLa wrote::thumbup:Ik draag een bril, maar zag door de bril net zo weinig als zonder :?
Een goeie tip om voortaan van dat - inderdaad hartstikke frustrerende! en ook nog eens gevaarlijke - probleem af te zijn: draag een pet onder je capuchonDan krijg je niet of nauwelijks spetters op je bril. Alhoewel het er niet uit ziet, is het echt veel comfortabeler dan zonder pet.
Zet pet en capuchon wel even af voordat je bij een bank of juwelier naar binnen loopt, anders heb je gelijk de politie op je dak :mrgreen:
Als je een lekkage in de serre hebt en de aannemer nog niet precies heeft doorgegeven wanneer hij het kan komen maken… :?
@mamy wrote:
Als je een lekkage in de serre hebt en de aannemer nog niet precies heeft doorgegeven wanneer hij het kan komen maken… :?
@mamy wrote:
@cathgirl wrote:
@mamy wrote:Als je een lekkage in de serre hebt en de aannemer nog niet precies heeft doorgegeven wanneer hij het kan komen maken… :?
Hebben jullie het vandaag een beetje drooggehouden tot nu toe? Het varieert erg met waar je zit nu … Hier is echt veel in korte tijd gevallen :shock:
Hagel, harde donderklappen … Ik ben blij dat ik - met grote dank aan buienradar - heelhuids en zonder gevaarlijke of pijnlijke ellende op de fiets van m’n werk thuis ben gekomen :thumbup: (wel regenpak nodig gehad, maar dat deert niet)
Als ik het zo lees, hebben wij eigelijk maar heel weinig regen gezien hier op de zuid-hollandse eilanden. Vandaag zonnig en veel wind. Ik heb de was lekker buiten te drogen hangen. :thumbup:
Maandag geen regen gezien, Dinsdag alleen in de ochtend. Verder alle dagen heerlijk buitenspeelweer. Af en toe komen ze langs voor wat te eten of drinken, maar verder heb ik mijn kinderen nauwelijk gezien eigenlijk!
pppfff vanmiddag begon het hier ineens heel hard te regenen, te hagelen en te onweren. Ik ging even op weeronline punt en l kijken en ja hoor precies over onze mooie woonplaats. Vanochtend dacht ik nog: Heerlijk lekker vanmiddag met de kleine wandelen…
@Kwakje wrote:
pppfff vanmiddag begon het hier ineens heel hard te regenen, te hagelen en te onweren. Ik ging even op weeronline punt en l kijken en ja hoor precies over onze mooie woonplaats. Vanochtend dacht ik nog: Heerlijk lekker vanmiddag met de kleine wandelen…![]()
@cathgirl wrote:
@Kwakje wrote:pppfff vanmiddag begon het hier ineens heel hard te regenen, te hagelen en te onweren. Ik ging even op weeronline punt en l kijken en ja hoor precies over onze mooie woonplaats. Vanochtend dacht ik nog: Heerlijk lekker vanmiddag met de kleine wandelen…![]()
Joh, het lijkt wel of jij in dezelfde plaats zit als ik! :lol:
En net vandaag besloot ik om voor het eerst in lange tijd weer eens op de fiets naar mijn werk te gaan…en om 17.30u kreeg ik me toch een stort-en hagelbui over me heen…was tot op mn onderbroek nat :mrgreen:
Zeker niet grappig, ik duim dat de terugweg droger is!