Ik ben normaal niet zo van het delen maar dÃt meiden…dit filmpje…
Ik zag dit gisteravond op Britains got talent en ik had kippenvel niet normaal :inlove:
Nou ja, oordeel zelf maar: via youtube
Ge-wel-dig!
Krijg er kippenvel van en zeker om dat wat Simon zegt!
Petje af! :thumbup: :inlove:
wauw wat knap zeg…
vind wel hypocriet… eerst een oordeel vellen op uiterlijk voordat ze uberhaupt iets hebben gezegd…
en dat simon zegt… denk je dat je het ergste hebt gehad…
maar jeetje wat een stem… :shock: :inlove:
zo dan! :shock: :shock:
kippenvel!!!
Wauw! :shock: Kippenvel :inlove:
Wow…prachtig!!!
Erg goed. Vond het alleen niet fair, haar zo te beoordelen. Zij zong toch ook gewoon goed? Althans, de combi klonk prima. Maakte het juist zo leuk…
Wauw wat goed! Arme jongen, zo onzeker, ik hoop dat door dit alles dat beter word.
Klonk prachtig!!
wow hij is goed ! dat meisje wordt helemaal ondergesneeuwd…
wat een stem wow wow !!! :inlove:
Vond hem ook gewoon te onzeker, hoop dat hij een flinke opsteker krijgt nu iedereen hem opeens wel goed vind.
En tja onterecht wat simon zegt maar wel begrijpelijk, zeker als je hoort/ziet wat voor idiooten er meedoen aan dat soort programma’s.
Ik vond hem wel een stuk beter dan haar maar dat is meer omdat ik die hele hoge noten niet zo mooi vind.
Beauty and the Beast.
Heel mooi hoor.
@Mel
Heb jij een linkje voor me waar je de hele uitzendingen kan kijken?
Een link weet ik niet, (ik kijk via de schotel) op de website van itv kan het niet omdat ze regio restricties hebben maar heb je een iPad?
Je hebt een app en die heet Film On plus en daarmee kun je ook live die zenders kijken.
BGT word op vrijdagavond herhaald op ITV 2 om 20.40 wellicht heb je daar iets aan?
Google play heeft die app ook als je een android tablet hebt trouwens.
Simon Cowell is een harde inderdaad, vond het ook niet cool wat hij zei over Charlotte dumpen, gelukkig gaat die jongen daar niet in mee.
Hoop dat dit het duwtje is wat Jonathan nodig heeft, je zag hem gewoon groeien van de reacties.
Maar ik had verwacht dat Simon iets geleerd had, denk aan Susan Boyle of Paul Potts, die hadden ook niet echt een mooi uiterlijk en bliezen iedereen omver :inlove:
waarom voel ik me verdrietig als ik zie hoe mensen in het publiek elkaar even spottend aanstoten voordat ze gaan zingen
waarom moet er ALTIJD die verbazing zijn dat een dikzak zomaar iets goed kan doen? gek he…we zijn gewoon mensen blijkbaar
tsss :roll:
ik wil die jongen een knuffel geven wat een ontzettende lieverd is dat…en wat verdient hij het om met respect behandeld te worden,…en om met zijn stem nog veel meer mensen blij te maken…
en wat verdient hij het, dat hij een manier vind om zijn leven gelukkiger te maken
bedankt dat je dit wilde delen! het was prachtig!
ik vond het schokkend om te zien hoe de mensen reageerden voordat ze uberhaupt een noot gezongen hadden.
waarom blijven we mensen beoordelen op hun uiterlijk?
kan er nooit eens een beetje respect bij komen?
hij was geweldig. wat een lieverd. hoop dat zijn zelfvertrouwen enorm gaat groeien want dat verdeint hij.
kris. jij verwoord nu precies wat mij tegenstond bij het begin van het filmpje…
heb het net nogmaals geluisterd (ditmaal zonder storende kinderen op de achtergrond)
jeetje wat kunnen hun beide goed zingen zeg.
hou zelf niet van opera, maar hun hebben echt iets waardoor ik het mooi vind…
hij heeft een geweldige stem, t is alleen wel zo dat als je echt opera wilt zingen je echt wel eerst naar t conservatorium moet, er komt iets meer bij kijken om klassiek geschoold zanger te zijn dan alleen maar mooi kunnen zingen,maar in het meer populaire genre kan deze jongen zeker weten een carriere tegemoet met veel kippenvel momenten!
hebben jullie DEZE ook gehoord?
http://www.youtube.com/watch?v=uXgyQ4WrcBc
ook wel kippenvel wat mij betreft :o
@kristalkindje wrote:
waarom voel ik me verdrietig als ik zie hoe mensen in het publiek elkaar even spottend aanstoten voordat ze gaan zingen
waarom moet er ALTIJD die verbazing zijn dat een dikzak zomaar iets goed kan doen? gek he…we zijn gewoon mensen blijkbaar
tsss :roll:
ik wil die jongen een knuffel geven wat een ontzettende lieverd is dat…en wat verdient hij het om met respect behandeld te worden,…en om met zijn stem nog veel meer mensen blij te maken…
en wat verdient hij het, dat hij een manier vind om zijn leven gelukkiger te maken
+1
@kristalkindje wrote:
hebben jullie DEZE ook gehoord?
http://www.youtube.com/watch?v=uXgyQ4WrcBc
ook wel kippenvel wat mij betreft :o
Hier ook inderdaad kippenvel!
in een woord SUPER
kippenvel en tranen
maar wat een L*L is die simon, sorry hoor.