hij heeft een geweldige stem, t is alleen wel zo dat als je echt opera wilt zingen je echt wel eerst naar t conservatorium moet, er komt iets meer bij kijken om klassiek geschoold zanger te zijn dan alleen maar mooi kunnen zingen,maar in het meer populaire genre kan deze jongen zeker weten een carriere tegemoet met veel kippenvel momenten!
ja maar tussen klassiek geschoold worden als zanger/zangeres en een conservatorium opleiding zit nog we een verschil
ik heb ook een klassieke opleiding, heb EERST inderdaad klassieke zangles gehad, daarna ben ik naar t conservatorium gegaan waar je nog een beetje meer leert dan alleen zingen, er komt gewoon nog een beetje meer bij kijken als je een partituur goed wilt kunnen lezen, begrijpen interpreteren etc
zo bedoel ik dat …dat hij klassiek gschoold is als zanger is zeer duidelijk en dat hij een TON talent heeft…17 en zoveel muzikaliteit +zo n stem, dat behoeft geen nadere toelichting haha, geweldig hoor als die zich verder ontwikkeld kan t nog een hele grote worden
Erg goed! Ik vond het inderdaad ook heel erg, de reacties van het publiek en van Simon. Kris verword het goed. Ik kreeg dan ook een big smile op mn mond toen bleek dat ie geweldig goed is, en zij trouwens ook. Vond het erg goed klinken samen!