haha en mij hebben ze altijd verteld dat je de balletjes niet kan zien op de echo. omdat deze pas aan het eind vd zwangerschap indalen.
bij mijn dochtertje dachten we toen: een jongen!! duidelijk balzakje!
maar ehh dat waren enorm gezwollen schaamlippen. dus ik laat me nergens meer over uit hahaha
succes donderdag!
Bij de eerste (23 weken, pretecho) kon ik het zelf niet zien. Bij de tweede, met de 20 weken echo was het super overduidelijk: we zagen echt het balzakje, en de piemel… Echt geen twijfel mogelijk…
Bij de derde kon ik het weer niet zien, ook 20 weken echo…
Maar alle drie jongens dus. Uit jouw echo kom ik ook niet veel wijs, eerlijk gezegd :lol:
ik zeg: nog een polletje doen tot donderdag??
ik zeg trouwens een meisje…
Met 21 weken vroeg de echoscopiste me wat ik dacht dat het zou worden, ik in volle overtuiging JONGEN!!!
Ik zag balletjes en zelfs iets wat op een piemel leek…
Maar nee… het was een meid. 8)
Na de keizersnee zag ik mijn Suusje voor het eerst en het was net een jongetje, maar dan zonder piemel :mrgreen:
Mijn echo leek best op die van jou :shifty:
Maar… bij die van mij zag je wel duidelijk de 3 streepjes die op een meisje moeten duiden…
Die zie ik hier niet meteen…
Spannend :shock:
Die eerste vind ik echt een jongen en die laatste laat mij erg twijfelen hoor…
Maar zoals ik het begrijp hebben 2 vk’s in nederland gezegd dat het een jongen is en een via foto dat het een meid is?
Nee zover is het 1 gyn hier in Belgie die zij een zoon. Bij de 20 weken echo. Hij liet het niet goed zien (beentje gekruist) maar uiteindelijk toch wat zien bengelen.
Maar nu dus bij deze echo geen piemel te zien, ze zij dat kan wel eens dat het ergens tussen zit … maar door de eerste foto zij ze dus weer een zoon …
De vk in Spanje daar ging ik naartoe toen ik zwanger was van nicolai en we hebben nog steeds contact En zij zij dus dat zij toch een meid zag.
ach nog 2 dagen en dan weten we het zeker :mrgreen: en volgende week donderdag heb ik nog een echo bij die gyn en dan zal ik het voor de zekerheid NOG eens navragen en dan hoop ik toch echt zekerheid te hebben lol!
Maar ik dacht dus ook een zoon. omdat ik geen 3 streepjes zie … zie wel iets wat een hamburger lijkt maar gaan streepjes :s
Spannend hoor…Een dochter zou ook zo leuk zijn…
ja hoor mij is alles goed. Aleen denk ik best wel een aanpassing ineens! :lol:
Maar dat zijn ook aleen maar bijzaken dan :lol: Het is gezond (voor zover te zien natuurlijk) en dat is natuurlijk op en top :inlove:
:mrgreen: nog 1 dagje :mrgreen:
Succes vandaag! :shifty:
ben helemaaaaaal niet nieuwsgierig wat je vandaag te horen krijgt :liar:
Hoe laat moet je heen en hoe laat kan je dan weer achter de compu zitten om ons op de hoogte te brengen? :mrgreen:
Ik is ook nieuwsgierig!!!
ben errug benieuwd :shifty: :lol: :inlove:
Ze komt straks na echo en al update doen
Ze heeft bezoek namelijk dus zit nu niet veel voor de pc.
We moeten geduldig zijn dames :shifty: :mrgreen:
Hmmmmm, spannend…
Spannend ik ben benieuwd :mrgreen:
Spannend hoor! Ik vind het moeilijk om te zeggen of een meisje of jongen is. Alhoewel de echo van Sean er echt wel anders uit zag, duidelijk een piemel tussen zn benen! Ik heb alleen geen ervaringen met echo’s van meisjes, dus kan er moeilijk wat over zeggen!
Hopelijk houdt je baby straks niet weer zijn/haar beentjes gekruist!
Ze houd de spanning er wel in he
hoe laat was/is die echo eigenlijk?
Vind eigenlijk dat het echocentrum vanmorgen om 8 uur al had moeten doen, er zit wel een heel forum te wachten op de ‘uitslag’ :mrgreen: