Now beetje stomme vraag :lol:. Wij hebben gisteren een echo gehad en de Gyn vroeg, weten jullie de sex van je baby al? Wij jah hoor een zoon! En zij zegt idd! Het is een zoon. Balzakje is goed te zien.
Maar we zagen geen peimeltje. Aleen de zak. Wij lachen want ik had al een paar nachten dromen dat ze zich vergist hadden. :lol: Maar goed
Maar goed wij hebben eerder gezien dat het een zoon was… ale … bij de 20 weken echo zagen we toch wat bengelen tussen de benen :lol:
Maar nu komt het leuke. Zit ik net te chatten met een kennis uit spanje. Zij is Vk. Ik stuur de video en zij zegt . nee joor das een meid!
Ik nee nee das een zoon! want we hebben eerder wel wat zien hangen tussen de benen. Maar zij houd vol van niet. :lol:
Ik denk nog steeds een zoon hoor, zegt mijn gevoel ook. Maar ik heb een aantal fotos uit de video gehaald. Sins hier zoveel mama’s zitten die al van alles hebben gezien op echo’s …
Toen ik de 20 weken echo van Jorrit zag zag je ook geen piemeltje. De balletjes zijn gewoon enorm in dat stadium. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Komt helemaal goed!!! Het is gewoon een jongen
Je ziet op de eerste foto duidelijk dat het een jongen is, je ziet het balzakje met een rondje ervoor (dat is het piemeltje, het balzakje is zoals iemand anders al zei, enorm)
Die foto is precies van voren genomen, als je kindje anders had gelegen had je een zij foto gehad en had je wel wat gezien wat op een piemeltje lijkt :mrgreen:
Bar: Die kennis van jou uit Spanje zit je volgens mij goed in de zeik te nemen… Want het is overduidelijk een jongetje… Want bij een meisje moet je dit zien:
Ik heb het toch echt op een meisje… :shifty: :oops:
Heb het tot nu toe nog nooit fout gehad met echo’s (vaak bewegende beelden, eigen, schoonzusjes etc). Ik ben benieuwd! Moet het toch ook een keer fout hebben :mrgreen: