Dit is toch en een zoon niet? Upd P7 ;)

Hihihi nou Barbara, ik heb er al helemaal geen kaas van gegeten maar spannend joh!

Nou…ik durf er niets van te zeggen, maar bij ons was het piemeltje echt heel duidelijk te zien. (zag ik zelfs al voorbij komen op 2D zonder dat de echografist het zei).

En dat zie ik bij jouw echo’s niet…

Wat een balzakje zou moeten zijn, komt wel overeen.

Dus… :think:

Spannend! :mrgreen:

polletje? :mrgreen:

ik zie het ook niet, erg onduidelijke foto’s…

Normaal zie ik het wel…

grts patricia

Hmm ik weet het ook niet hahaha, daar heb je wat aan!

Ik droom de laatste tijd trouwens ook dat ik beval van een meisje ipv een jochie :shock:

Hopelijk geen voorbode!

Bij Levi zag je overduidelijk een pielie, nu heb ik dat echt niet gezien maar dan vertrouw je op de profs he!

toch :shifty: :mrgreen:

Ik herken ook niks van de echo’s van mijn 2 jongens en dat hamburgertje zie ik ook echt…dus ik zeg toch een meisje :angel:

Als VK in opleiding zou ik ook zeggen een meisje, maar ik vind de foto’s onduidelijk. Dus het kan ook een jongetje zijn, maar ik zie niet ergens een piemeltje goed naar voren komen. Krijg je nog een echo binnenkort of moet je wachten tot je bevalt voor je het zeker weet? en misschien kun je de twintig weken echo ook erop zetten, om te checken. Meestal zijn die wat duidelijker dan de echo’s die later zijn.

een jongen zeker weten bij een meisje zie je 3 streepjes wit van kleur en hier zie je idd een balzak :-*

ik kan er echt niets uithalen uit die echo. :think:

lastig :think: ik neig naar een jongen vanwege de balzak maar snap wel dat je twijfelt…vind hem niet overduidelijk zeg maar.

De echo van T.ygo was in dat opzicht toch anders, ook van onderaf maar dan zag je overduidelijk een balzak en piemeltje.

Ben benieuwd :mrgreen:

Ik ben erg benieuwd, ik weet het dus ook niet.

Omdat ik bij Riley heel duidelijk alles ‘zag zitten’, en hier dus niet…

http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=59319&postdays=0&postorder=asc&start=165

hier zie je goed verschil, zijn meerdere meisjes + jongen op de pagina.

@Memmie wrote:

Ik heb het toch echt op een meisje… :shifty: :oops:

Heb het tot nu toe nog nooit fout gehad met echo’s (vaak bewegende beelden, eigen, schoonzusjes etc). Ik ben benieuwd! Moet het toch ook een keer fout hebben :mrgreen:

Ik denk dus ook een meisje.

Heb zelf 2 jongens en de echo’s van mijn boys zagen er toch wel heel anders uit. Denk dan ook niet dat dit een piemeltje is wat er te zien is.

ai ai … Dit word nog wat zeg, poef!

Donderdag hebben we de 3D echo, gaan we toch nog eens zeker tussen de beentjes kijken :wink:

@Formally known as Vuegje wrote:

Donderdag hebben we de 3D echo, gaan we toch nog eens zeker tussen de beentjes kijken :wink:

Lijkt me wel even wennen als ze dan zeggen: tis echt een meid!

Net zo leuk, maar je bent er nu al een hele tijd vanuit aan het gaan dat je weer een knulletje krijgt :lol:

Ben erg benieuwd wat de 3D zegt/laat zien!

Is het al donderdag :lol: :roll:

Ben zoooooooooo benieuwd!

Hihi, ik ben nu ook wel heel benieuwd!

@mamaMarije wrote:

@Formally known as Vuegje wrote:

Lijkt me wel even wennen als ze dan zeggen: tis echt een meid!

Net zo leuk, maar je bent er nu al een hele tijd vanuit aan het gaan dat je weer een knulletje krijgt :lol:

Ben erg benieuwd wat de 3D zegt/laat zien!

dat gevoel heb ik ook een beetje :oops: We gaan er al zo vanuit dat het een zoon is, en we noemen hem al bij zijn naam. Zelfs zijn grote broer zegt al zijn naam.

geboorte lijst met allemaal jongens spullen … :shifty:

Ik ben ook benieuwd, maar ik ga er toch maar vanuit dat het een zoon is … zo niet …

tja dat zien we dan wel!

Maar idd …

Ik kijk nu ook wel heel erg uit naar donderdag :oops: :oops:

hihi :lol: één ding is duidelijk: mocht het een meid zijn is ze STRONTEIGENWIJS :lol: 8)

wel schrikken anders als je leest dat de meningen verdeelt zijn hierover! ik ben ook erg benieuwd!! :mrgreen:

Wow wat spannend zeg…ik ben benieuwd.