Wat een programma, tikkeltje genant en…toch blijf ik kijken.
Sorry hoor, maar hoe kun je morgen op je werk/school komen als je op tv vertelt dat je vriend grootgeschapen is en dat je ouders meer sex hebben dan jij…
En dan ook nog het inwendig onderzoek vol in beeld…
@Ikke31 wrote:
Wat een programma, tikkeltje genant en…toch blijf ik kijken.
Sorry hoor, maar hoe kun je morgen op je werk/school komen als je op tv vertelt dat je vriend grootgeschapen is en dat je ouders meer sex hebben dan jij…
En dan ook nog het inwendig onderzoek vol in beeld…
Ik vind het aan de ene kant echt stoer,maar aan de andere kant, als ze DIT durft,had ze ook naar een dokter zonder camera gedurfd. Al zitten er nu wel vrouwen te kijken die denken dat zij de enige zijn met dit probleem en misschien nu een steuntje in de rug krijgen…
Hier staat Nick&Simon aan, mmmmm…misschien toch even zappen
@mayo28 wrote:
Hier staat Nick&Simon aan, mmmmm…misschien toch even zappen![]()
Ze is al weg,maarre…de camera ging ECHT zowat naar binnen! Flapjes wijd open en straks nog beelden met de eendenbek er in!
Heel eerlijk gezegd zou ik me wild schamen bij het idee dat m’n halve familie en vriendenkring dit zou kunnen zien! Nooit dat ik dat ging doen.
Alhoewel het natuurlijk wel echt een beroerd probleem is.
Maar ik ging mooi naar een arts zonder camera.
Heeeel genant… :o
Wat ben ik blij, dat ik niet kijk :mrgreen:
Ik word er soms misselijk van.
Van al die ranzige anussen, dikke bebloede gele schimmelnagels, pus en pukkels.
oei ik visualiseer weer eens teveel…met van die rijpe ontstekingen en dan gemeenschap hebben en bang zijn dat er 1 kapot gaat… :sick:
@Ikke31 wrote:
oei ik visualiseer weer eens teveel…met van die rijpe ontstekingen en dan gemeenschap hebben en bang zijn dat er 1 kapot gaat… :sick:
En bedankt…je hebt zojuist de lol van sex volledig weggehaald bij me…ik zie het nu ook voor me. :lol:
@mandy_d. wrote:
@Ikke31 wrote:oei ik visualiseer weer eens teveel…met van die rijpe ontstekingen en dan gemeenschap hebben en bang zijn dat er 1 kapot gaat… :sick:
En bedankt…je hebt zojuist de lol van sex volledig weggehaald bij me…ik zie het nu ook voor me. :lol:
Sorry!

Ik moet geloof ik blij zijn dat ik gisterenavond niet gekeken heb :lol: :lol: :lol: Maar ik vraag me soms ook wel eens af waarom mensen wel hierheen gaan en niet naar hun eigen (tand)arts :think:
ik vraag me af wat mensen er voor krijgen ofzo :mrgreen:
waarom zou je niet naar je eigen arts durven, maar wel op televisie voor een miljoenenpubliek (waaronder misschien je eigen huisarts :lol: )
echt ik begrijp er niks van
@klavertje4 wrote:
ik vraag me af wat mensen er voor krijgen ofzo :mrgreen:
waarom zou je niet naar je eigen arts durven, maar wel op televisie voor een miljoenenpubliek (waaronder misschien je eigen huisarts :lol: )
echt ik begrijp er niks van
Dat snap ik idd ook absoluut niet. Je bent bang om naar de (tand)arts te gaan, maar jezelf zó bloot geven op tv en het probleem uitten is dus niet eng :roll: vreemd…
Ik vermoed dat kandidaten er dik voor worden betaald.
Zeker de dames die vol met hun geslachtsorganen in beeld komen. Laatst was er ook eentje met te grote schaamlippen, alles kreeg je te zien, inclusief het resultaat na de verkleining.
Wie sponsort dit programma? Misschien wel een zorgverzekeraar, dan sponsoren alle betalende clienten dus mooi mee aan dit programma!
Na sytycd kwam zondagavond de engelse versie, die was nog ranziger!
Begrijp niet zo goed dat je zo op tv durft te komen…
@jet1981 wrote:
Na sytycd kwam zondagavond de engelse versie, die was nog ranziger!
Begrijp niet zo goed dat je zo op tv durft te komen…
Klopt! Daar hebben ze helemaal vieze dingen :silenced: Snap t ook niet, ookal krijg je er geld voor…
Het is bijna hilarisch natuurlijk.
Iemand die verteld dat ze zich vreselijk schaamt voor haar probleem, geen afspraakjes durft te maken en al helemaal geen seks durft te hebben omdat het er zo raar uitziet.
Vervolgens gaat ze wel open en bloot voor de camera liggen.
Ik ga even kijken
Ik zou me kapot schamen om zo vol in beeld te komen…