Zij kent absoluut geen schaamte, ik zou daar niet zo in vol ornaat gaan liggen, ik was voor dit probleem naar mijn dokter gegaan achter gesloten deuren en zonder camera hoor :eh:
:mrgreen: :mrgreen: ik zei gisteren ook al tegen mijn man “en dan zie je haar morgen lopen en zeg je hey ik zag je gisteren op tv samen met de rest van nederland” :mrgreen: :mrgreen:
@mandy_d. wrote:
@mayo28 wrote:Hier staat Nick&Simon aan, mmmmm…misschien toch even zappen![]()
Ze is al weg,maarre…de camera ging ECHT zowat naar binnen! Flapjes wijd open en straks nog beelden met de eendenbek er in!
En ze zat er zelf met de handen bij en toen ze weer ging liggen deed ze haar haar achter haar oren :sick:
O en vorige week of een week eerder was er een meid in die zei: ze zeggen dat ik astma heb, maar dat geloof ik niet. Ze was wel benauwd enzo. Toen ging die arts luisteren en zei dat het wel wat piepte en dat het waarschijnlijk wel astma was. Toen ze vroeg of ze rookte zei ze dus ja en hoeveel? 30 per dag. En hoe lang rook je al? vanaf mijn 7e :wall: (ze was 27 meen ik).
Ongetwijfeld wordt het gesponsord… door Bergman Clinics Daar worden alle ingrepen verricht namelijk
En idd die griet met “astma” :roll: Beetje wazig dat je al vanaf he 7e :shock: :shock: :shock: rookt! En dan zware astma zou hebben :shifty: Een longarts zou haar ook verteld hebben dat ze de 35 waarschijnlijk niet zou halen, vanwege haar astma :eh: Heel vreemd verhaal :snooty: Ze zou beter eerst eens moeten minderen of helemaal stoppen met roken en dan na een tijdje nog eens haar longen moeten laten beluisteren
En de Engelse versie is idd nog ranziger :sick: En toch lekker kijken met zijn allen he :lol: :lol: :lol:
Wij kijken het ook altijd en wat ik niet begrijp is, dat er sommigen mensen zijn die al jaren met het probleem rondlopen.
Laatst was er een vrouw die al 2 jaar last had van dr borsten of iets, ben het effe kwijt, ik dacht nog: dan ga je toch accuut naar de huisarts daar blijf je toch geen 2 jaar mee rondsukkelen??? :wall:
Dat snap ik idd ook niet rooike. Dan denk je haast dat de klacht er niet toe doet :think:
Nou, dat snap ik dan weer wel. Ik heb bijv. jarenlang met brandend maagzuur rondgelopen, denkend dat er weinig aan te doen was. Mijn vader en opa hadden het namelijk ook al jaren en die slikten Rennies. Ik dus ook en als dat niet hielp, was het wachten tot het overging.
Tot mijn man vroeg waarom ik daarmee rond bleef lopen. Hij heeft me naar de ha gestuurd. Kreeg een kuur en na en maand of wat was het weg… :oops: Ik denk dat ik er 15 jaar last van heb gehad.
Ja, dat te lang ergens mee doorlopen dat ken ik wel. Ehm niet van mezelf overigens :shifty: maar meer van de generatie boven mij. Niet klagen maar dragen is hun credo :eh:
Maar dat schamen, ja dat snap ik ook niet en dat doen ze duidelijk niet als ze ook op tv durven!
@mamalena wrote:
Nou, dat snap ik dan weer wel. Ik heb bijv. jarenlang met brandend maagzuur rondgelopen, denkend dat er weinig aan te doen was. Mijn vader en opa hadden het namelijk ook al jaren en die slikten Rennies. Ik dus ook en als dat niet hielp, was het wachten tot het overging.
Tot mijn man vroeg waarom ik daarmee rond bleef lopen. Hij heeft me naar de ha gestuurd. Kreeg een kuur en na en maand of wat was het weg… :oops: Ik denk dat ik er 15 jaar last van heb gehad.
Ergens snap ik dat ook wel, dat je er maar mee blijft lopen. Is wel afhankelijk van wat voor iets je last hebt denk ik.
Maar wat ik vooral niet snap, is dat je blijft rondlopen met een probleem aan je schaamlippen (bijv), al jaren er niet mee naar de ha durft en dus ook niet gaat, maar er dan wel mee op tv gaat.
Is er hier niet iemand die een van de personen kent die erop is geweest?

Ben wel benieuwd wat iemand zn beweegredenen zijn om er dan nu wel door een vreemde arts, met camera’s erbij naar te laten kijken…