dillema vraagje

We gaan morgenmiddag op kraamvisite en ik had maandag al gebeld van wat ze graag zouden willen hebben. Dus hij zegt ik vraag het even na en dan bel ik je terug dus van de week helemaal niks gehoord dus ik dacht nou dan verzin ik zelf wel iets dus ik heb mooie kleertjes gekocht.

Wat doet er nu op nu belt de vader in spe net op en zegt ik heb nog even overlegt maar we willen graag en tegoed bon van h&m.



Ik zo nou ik heb zelf al wat gekocht want waar ik ergens een hekel aan heb is alles op het laatste moment te moeten doen. Dus zegt hij van nou dan kijken we wel of het in ons straatje past ik zo ja anders heb je pech.



Morgenochtend moeten we boodschappen doen en om 13.30 hadden we daar al afgesproken.



Wat nu zal ik dan op het laatste moment toch nog een bon gaan halen of gewoon deze kleertjes geven?

Hangt er van af wie het zijn. Goede vrienden, kennissen…familie.

Ik zou gewoon de kleertjes geven!

Het is familie een nicht van mij.

Ik geef zowiezo nooit kleertjes als ik op kraamvisite ga, zelf vind ik het ook fijner om een bon (prenatal ofzo) te krijgen.

Ik vind niet veel kleertjes leuk (heb een wat duurdere smaak dan de meeste mensen) dus heb nu ook specifiek om cadeaubonnen gevraagd :dance:

Maar ik vind het wel lu.llig dat die vader zo laat pas belt, hij begrijpt hopelijk wel dat je nu niet zo makkelijk meer naar de winkel kan voor wat anders.

Zelf zou ik nu die kleertjes niet geven, misschien kun je ze van de week nog wel ruilen of je geld terug vragen. En danzou ik persoonlijk gewoon geld geven als ik op kraamvisite zou gaan.

OF je geeft de kleertjes samen met de aankoopbon dan kunnen ze zelf nog ruilen als ze dat willen.

Is het tegewoordig niet meer dat je blij bent met wat je krijgt :think: of is dat uit tegenwoordig :shifty: :think:

Dat zat ik me net ook te bedenken! Gewoon die kleertjes geven joh, een gegeven paard mag je nooit in de bek kijken!

@victoria wrote:

Is het tegewoordig niet meer dat je blij bent met wat je krijgt :think: of is dat uit tegenwoordig :shifty: :think:




hahahaha, dat was ook het eerste wat ík dacht!

Vader heeft ook een beetje last van hormonen denk ik :mrgreen:



gewoon de kleertjes geven! :thumbup:

@victoria wrote:

Is het tegewoordig niet meer dat je blij bent met wat je krijgt :think: of is dat uit tegenwoordig :shifty: :think:
Nou als je hier kijkt in het ruiltopic kraamcadeau’s zie je dat er meer mensen een andere smaak hebben dan de gever van een kraamcadeau.

Zelf heb ik bij Lucas een aantal boxpakjes gekregen en dat is dus absoluut mijn smaak niet en ik heb dankje gezegd maar hij heeft ze nooit aangehad dat is tegenover de gever ook niet leuk dat er niets met het cadeau gedaan wordt dan is het leuker om iets te geven waar ze om vragen lijkt mij?

Nou idd Victoria…waar hebben we het over?

Jeetje, ik zou blij zijn met wat mensen meebrengen. Het is toch al fijn dat je een cadeautje hebt gekocht?

Kleertjes gewoon geven hoor meis :smiley:

ik zou gewoon de kleertjes geven, ms heb je de bon nog wel.

ist nie goed, dan kan je het altijd terug brengen :wink:



en ik vind, je mag een gegeven paard niet in de bek kiek`n :slight_smile:

@victoria wrote:

Is het tegewoordig niet meer dat je blij bent met wat je krijgt :think: of is dat uit tegenwoordig :shifty: :think:




Ja idd. Ik vind dat je gewoon die kleertjes moet geven hoor. Jij doet die moeite daar moeten ze maar blij mee zijn. Maar dat vind ik



En dan gaan ze dan op het laatste momend nog even bellen. Nee…

Ik geef morgen gewoon de kleertjes en dan zie ik wel of ze het mooi vinden of niet vriendlief zegt dit ook gewoon geven dus morgen weten we meer!! Bedankt voor jullie reactie’s alvast!

geef ze de kassabon :shifty: kunnen ze zelf ruilen :shifty: :mrgreen:

gewoon die kleertjes geven joh, en je er vooral niet druk over maken. Ik neem aan dat zijn tip geen verplichting was…



en verder is het natuurlijk heel goed te begrijpen dat ie zo laat pas belt, zoals we bijna allemaal wel weten hebben verse ouders wel wat anders aan hun hoofd die eerste tijd… :mrgreen: (en ik hoop ook wat anders dan zich druk maken over dat ze iets anders krijgen voor hun uk dan ze gevraagd hadden :wink: )

@jewel wrote:

Nou idd Victoria…waar hebben we het over?

Jeetje, ik zou blij zijn met wat mensen meebrengen. Het is toch al fijn dat je een cadeautje hebt gekocht?

Kleertjes gewoon geven hoor meis :smiley:




Ja toch :mrgreen:

Ik ben al blij als mensen wat meenemen :thumbup:

Het is toch leuk als mensen jou kindje komen bewonderen en iets kopen … tegenwoordig hebben mensen allerlei eisen … :shifty:

zou ook gewoon de kleertjes geven hoor…

als ze heel graag een bon wilden haddcen ze dat toch meteen kunnen zeggen?

Ik vind het heel erg dat hij zegt : Nou dan kijken we wel of het in ons straatje past…!!! Hoe onbeleefd kun je zijn zeg !!! Dat zeg je toch niet ??

Asociaal vind ik het, ik zou al bijna niet meer op bezoek gaan.



Gewoon de leuke kleertjes geven die jij met zorg hebt uitgezocht hoor !! Is hij nu helemaal :evil:

@cathyanne wrote:

Dat zat ik me net ook te bedenken! Gewoon die kleertjes geven joh, een gegeven paard mag je nooit in de bek kijken!




vind ik ook :thumbup:

Lekker geven die kleertjes! Je heb er de moeite voor gedaan om ze zorgvuldig uit te zoeken. En idd, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken!!



De kleertjes die ik heb gekregen heeft ze ook allemaal aangehad, en meestal deed ik het aan naar degene van wie ze het gekregen had. Hun blij, kindje gekleed en het kan weer opgeborgen worden!