dillema vraagje

Ooo ja ik kan me aan sluiten bij de dames die zeggen dat je het gewoon moet geven. Ik vind zo reactie inderdaad ook onbeleefd…



Dus gewoon de kleertjes mee en gezellig baby gaan kijken :-*

@victoria wrote:

@jewel wrote:
Nou idd Victoria…waar hebben we het over?

Jeetje, ik zou blij zijn met wat mensen meebrengen. Het is toch al fijn dat je een cadeautje hebt gekocht?

Kleertjes gewoon geven hoor meis :smiley:




Ja toch :mrgreen:

Ik ben al blij als mensen wat meenemen :thumbup:

Het is toch leuk als mensen jou kindje komen bewonderen en iets kopen … tegenwoordig hebben mensen allerlei eisen … :shifty:




Vic, ik ben het helemaal met je eens…

Papa heeft inderdaad last van zijn hormoontjes :mrgreen:

@pegje wrote:

@cathyanne wrote:
Dat zat ik me net ook te bedenken! Gewoon die kleertjes geven joh, een gegeven paard mag je nooit in de bek kijken!




vind ik ook :thumbup:


Ik ook :thumbup:



Ze mogen idd wel wat vragen, maar als je al wat hebt gekocht houd het gewoon op.

@kletsmiep wrote:





Ik zo nou ik heb zelf al wat gekocht want waar ik ergens een hekel aan heb is alles op het laatste moment te moeten doen. Dus zegt hij van nou dan kijken we wel of het in ons straatje past ik zo ja anders heb je pech.


:shock: :shock: :shock: PARDON!!!!!!!!!!!!!! :shock: :shock:

hij mag blij zijn dat je wat geeft.... pfff zeg...
ik zou bijna NIKS meer geven na zo'n opmerking
ja sorry hoor... :silenced:

hij had het net ff iets anders moeten zeggen… dan kijken we wel of het in ons straatje past en anders hebben WIJ pech!!!



Ik vind het vrij onbeleefd… maar ik zou het ook wel met een korreltje zout nemen… Ik zou het dus echt niet terug brengen, hij bekijkt het maar zachtjes!!

Idd…gewoon kleertjes geven … en het is vrij onbeschoft om zo te reageren… :shock: :shock: :shock:

of het in hun straatje past??? zo zeg die heeft veel noten op zijn zang.



We hebben hier echt niet alles aangedaan wat we kado gekregen hebben, maar wel alles met een stralende glimlach ontvangen. En van alles een foto met het pakje aan gemaakt.

Uiteindelijk hebben we een stuk of 3 setjes niet aangedaan. Die waren echt niet onze smaak.

@JannieElmo wrote:

@kletsmiep wrote:




Ik zo nou ik heb zelf al wat gekocht want waar ik ergens een hekel aan heb is alles op het laatste moment te moeten doen. Dus zegt hij van nou dan kijken we wel of het in ons straatje past ik zo ja anders heb je pech.


:shock: :shock: :shock: PARDON!!!!!!!!!!!!!! :shock: :shock:

hij mag blij zijn dat je wat geeft.... pfff zeg...
ik zou bijna NIKS meer geven na zo'n opmerking
ja sorry hoor... :silenced:


Ik moet zeggen dat ik die opmerking ook te ver vind gaan. Dan kan hij wel druk zijn en met die kleine bezig zijn, en ook last van hormonen te hebben. Maar je zal blij moeten zijn. Toch? Dan reageer je niet zo. Ondankbaar is dat.

en???

hoe ‘beviel’ het cadeau??? :wink: