Dikke buik + winterjas?

@purpled82 wrote:

Ik heb bij de zeeman gewoon een hele goedkope dikke winterjas gekocht die twee maten te groot was. Mijn dikke buik pastte er prima in :mrgreen:




Idem, hij kostte me een tientje geloof ik :mrgreen:

Hoi,

Ook ik ben bevallen in maart en had een hele grote jas van mijn schoonmoeder geleend…

Ik was 30 kilo aangekomen en je zag aan de achterkant niet dat ik zwanger was dus je wilt niet weten hoe dik mijn buik was…

De laatste week was ik uit de rits gescheurd :oops: maar toen konden de knoopjes nog dicht :lol: …



Dus koop een goedkope veels te grote jas of leen een jas van iemand…



gr patricia

@purpled82 wrote:

Ik heb bij de zeeman gewoon een hele goedkope dikke winterjas gekocht die twee maten te groot was. Mijn dikke buik pastte er prima in :mrgreen:




Ik ook en ik heb t de hele winter heerlijk warm gehad in die jas :mrgreen:



Een poncho heb ik bij Kaylee gehad, maar daar ben ik 31-12 bevallen, dus het koudste van de winter heb ik er niet mee gedaan. Had ik ook niet gered hoor, was me veel te koud geweest.

Ik lees ook even mee.



Ook ik ben in Mei uitgeteld en pas nu al haast niet meer in mijn winterjas.



Een poncho lijkt me eerlijk gezegd wat te koud.







:think:

nou ik net mijn winterjas aangedaan…mis ik toch echt een cm of 10 hahahaha

ach zo vaak kom ik niet buiten…en voor die 8 wk ga ik geen nieuwe jas kopen

trek die van lievie wel aan als het nodig mocht zijn…

Ik had nog een oude winterjas waar ik wonder boven wonder m’n buik nog erg makkelijk in kon verstoppen. Had zelfs nog wat ruimte over. (En dat met 20kg extra…)

De foto is ongeveer 3/4 weken voor de bevalling gemaakt.

de jas is te koop trouwens :wink:



Groetjes,

Heleen

@Muze wrote:

Mja ik zou bijna een ‘freak of nature’ zijn als ik met mijn tweeling wél nog in mijn eigen (helaas nu al strakke) winterjas pas. :shock:

Lukte met gnoom nr 1 namelijk ook al niet!



Ik denk dat ik inderdaad voor de veulste grote winterjas ga, net als vorige keer.



Wel erg grappig om te lezen dat anderen ook zelf aan het denken zijn geslagen qua oplossingen!




Gewoon even bij de goedkopere winkels kijken, als zeeman of wibra als ze daar tenminste die erg grote maten hebben…



bij bonprix.nl hebben ze ook leuke dingen in grotere maten voor leuke prijsjes die kleding valt ook ruim uit, ik heb er mijn jas ook weg, die valt ook te groot maar dat is nu wel handig :thumbup:

Ik zat dus ook met dat probleem en omdat ik toch echt wel een ukkie ben

is het gewoon geen gezicht met een jas van een paar maten groter…



Ik heb dus een positiejas gekocht van mama licious voor 60 euro (geloof ik)

Voordeel is dat ik die straks ook makkelijk aan kan met een draagzak eronder!



Ben nu al heel blij dat ik deze jas heb gekocht :thumbup:

ken het probleem… ga denk ik ook een goedkope jas bij zeeman ofzo halen

heb nu mijn jas van vorig jaar toen was ik 10 kg zwaarder maar de rits kan echt niet meer dicht

@dolfijntje12 wrote:

Ik zat dus ook met dat probleem en omdat ik toch echt wel een ukkie ben

is het gewoon geen gezicht met een jas van een paar maten groter…


Ik ben ook een Ukkie (1,58m) maar wel met maat 50 van kleding. Die mooie positiespullen gaan meestal niet tot die maat… :cry: Broeken en shirts lukte nog wel, maar speciale dingen zoals een positiejas heb ik niet kunnen vinden.



Geen gezicht, ach tsja… beter dan koud hoor.

Bij Prettymum hebben ze een mamajas, met eeen tussenstuk. Misschien is dat iets?

Leuk trouwens, een tweeling: van harte!!

Ik ben nu 29 weken, dus ook al zo dik, dat mijn beide winterjassen echt niet dicht kunnen (de één is ook echt kort en strak, de ander is iets wijder, maar past ook niet dicht). Maar dat zou ik wel een beetje zonde vinden, want als het wel lukt, dan schijnt die bobbel er wel in te blijven, en kan ik hem volgend jaar niet meer aan. Terwijl ik hem aan het eind van afgelopen winter heb gekocht.

Nu draag ik gewoon mijn jas open, met een sjaal om mijn nek. Ik hoef nooit ver buiten te lopen gelukkig.

En ik heb een capuchontrui gekocht, in maat XL (heb normaal S), en die ook lekker warm. Die kan ik, als ik echt langer buiten moet lopen en het echt koud is, onder mijn open jas aan. Dan is eht volgens mij warm zat.

Dus een grote trui kan ook (die zijn ook niet zo prijzig)

@Sis wrote:

@Kay30 wrote:
Met een beetje geluk, en als je niet een al te strakke winterjas hebt, hoef jij helemaal geen nieuwe jas te kopen Muze! :wink:


Ze is zwanger van een 2-ling… dat zou wel veel mazzel zijn… :wink:

:oops: Niet gezien. Nee, weinig kans dan dat je in je oude jas blijft passen. :mrgreen:

Ik heb bij de outlet van Miss Etam voor weinig een jas gekocht vorig jaar 2 maten groter dan mijn eigen maat.

Ging prima, was weliswaar geen schoonheid, maar wel lekker warm :mrgreen:

Ik heb mijn oude winterjas verbouwd. Dat was een trenchcoatmodel met een redelijk hoeveelheid stof over (een soort double-breasted). Daar heb ik de knopen afgehaald en ze er weer opnieuw opgezet, maar ze daarbij zo verplaatst dat ik extra ruimte kreeg in mijn jas.

En anders zou ik idd voor een goedkope grotere jas gaan of een goedkope jas die je zelf kan verbouwen…

Hoi,



Ik heb een middellange jas, met een dubbele knopen rij. Ik heb een rij knopen eraf gehaald en de andere rij zo gezet dat de grootste maat overblijft. Kan best.



Heb nu alleen ook wat dikkere bovenarmen en schouders gekregen, dus voornamelijk in de auto zit die niet lekker meer. Ik kan dan niet meer goed aan het stuur draaien, omdat het zo strak om mijn schouders zit. Ga nu de ski-jas van mijn vriend gebruiken. Hopelijk staat dat nog enigzinds…

Hier hetzelfde probleem! :?

Voorlopig draag ik nog mijn gewone winterjas maar enkel de bovenste knoop van de drie gaat nog toe! :oops: en dan een sjaal erbij!

Vind het ook stom om voor een week of 7, 8(beeb komt waarschijnlijk vroeger met KS) nog een te grote jas te kopen…

Ik doe zo goed als alles met de auto dus heb niet zo vaak mijn jas helemaal toe…ik lees ook nog even mee, mss toch nog een goedkope ofzo…



ene nog proficiat met de 2spruiten

Ik had ook een lekkere toeter, droeg rechtstreeks naar voren. Al snel

kon ik geen gewone winterjas meer aan. Van mn schoonmoeder heb ik

toen een jas gekregen, een soort mantel/poncho achtig iets. Echt een

winterjas maar echt superwijd.

Ze had hem van de ms vandaan… wie weet…hebben ze nog zoiets.

Mmmm thanks ladies!

Ik heb veel tips gelezen, ben me er helemaal in het verdiepen hoe ik

a) zo comfortabel mogelijk

b) zo hip mogelijk

c) zo goedkoop mogelijk

de winter door ga komen!!



En bedankt voor alle felicitaties!!! :-*

Ik heb een warm vest gekocht en hou mijn jas er dus half gesloten overheen. Warm genoeg. Verder heb ik nu een goed exzcuus om de auto te pakken, haha!



Dit vest heb ik gekocht, ben er erg tevreden over: