Derek ogilvie

nog iemand die het kijkt?

ik vind het altijd een emotioneel programma, en moet altijd zelf evn denken aan de mensen en :**: in ons leven die wij verloren zijn…

wat lijkt het me bijzonder om een reading van hem te krijgen…

Ik heb het op de achtergrond aanstaan.



Ik zou best eens een reading willen krijgen van hem, weten of mijn mama trots op me is en of ze nu echt rust heeft. En of mijn schoonouders vredig zijn overgegaan.

:kaars: :hug: voor jou meis… kan me voorstellen dat je graag meer van hun zou willen horen… :-*





shit, nu al zit ik met rranen… op de achtergrond wordt een muzikale versie van nothing else matters gespeeld… het nummer wat ik al jaren op mijn begravenis wil en wat sinds frutsel veel emoties oproept…

Ik heb een klein stukje gekeken, maar ben al snel afgehaakt.

Ik dacht het aan te kunnen maar ik kon het dus nog niet. Toen het 1e stuk kwam met die jongen die verongelukt is en later dat meisje…nee dat werd even te heftig.



Vrienden van mijn broer willen Derek aanschrijven om mijn broer een reading te doen over Diana…

er zijn in nederland nog meer goede mediums, waar je gewoon heen kunt als je die rust zoekt over je familieleden die overleden zijn

ik weet niet of je bij derek wel echt een goede kans maakt er tussen te komen, en ik persoonlijk zou liever niet voor de camera allerlei dingen horen…is persoonlijk hoor…maar dat staat mij wat tegen

@kristalkindje wrote:

er zijn in nederland nog meer goede mediums, waar je gewoon heen kunt als je die rust zoekt over je familieleden die overleden zijn

ik weet niet of je bij derek wel echt een goede kans maakt er tussen te komen, en ik persoonlijk zou liever niet voor de camera allerlei dingen horen…is persoonlijk hoor…maar dat staat mij wat tegen




gister ook gekeken en hoewel ik zelf niet zo snel een reading zou willen… zou ik het niet zo willen als 1 van die stellen in het publiek.

Vond dat zo heftig (stel + dochter die hun zoon/broer verloren hadden bij een ongeval).



En die reading thuis van dat meisje dat was aangereden en hij die beademingsgeluiden nadeed brrrr.



Als ik een reading zou willen zou ik niet zo op tv willen, dat is mij te persoonlijk zeker die momenten die hij nu omschreef.

Ik ben bij een reading van hem geweest (in Elst), maar helaas werd ik (en vele anderen) niet uitgekozen. Vond het wel heel jammer, want wilde graag weten hoe het met mijn broer is.

Maar alleen al erbij zijn, hoe Derek in het echt is, was al heel bijzonder om mee te mogen maken.

ik geloof er niet meer zo in…



heb al een aantal readings gedaan en gehad,

allemaal via via…



maar alles was zo verschillend,

de een riep iets over een knie, van mijn pa,

klopt, maar welke ouder heeft wel iets niet aan een knie gehad, of van een fiets gevallen…



iets over een dierbaar bezit, dat heeft toch iedereen wel…



1 reading kwam wel erg dichtbij, en zij wist 1 ding wat niemand kon weten…iets wat ik gevonden had van mijn mams, en goed verstopt had…

en ook iets over mijn zus haar kind…



maar derek vind ik gewoon geld-klopperij,

het is heel erg duur, en de kans is zo klein dat je uitgekozen wordt,

en ik vind hem heel overdreven, terwijl ik de eerste uitzendingen wat gemoedelijker vond…



helaas zijn er zoveel mensen bij die nep zijn,

en er gebruik maken van emoties…

Ik ben er 2 keer naar toe geweest, het is erg indrukwekkend. :thumbup:

@mamaMarije wrote:



En die reading thuis van dat meisje dat was aangereden en hij die beademingsgeluiden nadeed brrrr.






Ik vond dat een naar stuk, ook voor die moeder, die keek al zo van: wat doet hij nou?

Ik vond dat eigelijk niet nodig om dat zo te brengen, ook al kreeg hij dat zo door.

heeft ie al een keer eerder gedaan,

toen dacht ik ook moet dan nou ?



vind het zo jammer dat hij te commercieel wordt…

volgens mij waren t herhalingen :oops: :oops:

Ik ben er ook een keer geweest en ben er echt van overtuigd dat hij echt is… Er zitten genoeg nepperds bij, maar hij is wel heel specifiek in zijn beschrijvingen.

ja dat vind ik nou ook altijd zo eng aan zulke dingen…

er zijn zoveel oplichters bij… en vind dat maar eens een goeie…



Vind derek altijd wel interessant en bijzonder om naar te kijken.

ik ken een hele goeie …die zeer integer is,…zonder camera :slight_smile:

mijn zus gaat naar die peter toe, van dat andere programma…

:think:



daar zat ook een behoorlijk kostenplaatje aan,

schrok er wel een beetje van…

Ik hoor van mensen die bij Derek geweest zijn, dat het echt niet zo geweldig is zoals je op tv ziet :think:

Van meerdere mensen negatieve dingen gehoord…Jammer hoor!



Die Peter lijkt mij inderdaad ook goed, maar jammer dat hij nu ook zo duur is dan!

dat viel wel riep ze…

geen idee wat derek kost trouwens…

Peter was stukken beter dan Derek En derek was duurder dan Peter bij ons iig



Derek viel zo ontzettend tegen mijn mening is behoorlijk veranderd sinds ik een show bijgewoond

ik ken hier in de buurt een hele goede die echt niet zo vreselijk duur is…in elk geval goed betaalbaaar, weet niet wat men duur vindt hier

ik was bijzonder tevreden