Derek ogilvie

@kristalkindje wrote:

ik ken hier in de buurt een hele goede die echt niet zo vreselijk duur is…in elk geval goed betaalbaaar, weet niet wat men duur vindt hier

ik was bijzonder tevreden




Ik ook, in 't Knoal.

Ben er alleen nog niet geweest.



Ik ga eerst nog eens naar Derek in Groningen volgende maand.

Ik zit te wachten tot het programma de baby fluisteraar er weer op komt.

Ik zou zo graag een keer willen dat die man kan ontdekken wat er binnen in Melinda speelt

Ik ga ook volgende maand :dance: vriendin smste gisteravond dat ze kaartjes had besteld.

Ik ben veel te nuchter voor dit soort dingen en geloof er dan ook niets van, van allemaal niet trouwens. Maar that’s just me :wink:

Hij komt op zich wel oprecht over. Peter heb ik vaak gezien op beurzen aangezien ik daar zelf ook readings gaf :slight_smile:

Maar ik vind ze allemaal wel duur en dan denk ik weer bij mezelf, als je zo’n gave hebt dan ben ik van mening dat je daar geen bakken geld voor mag vragen, dat vind ik een soort misbruik maken van.

Dat je geld vraagt om te kunnen voorzien in je levensonderhoud als het echt je werk is…tja misschien… maar niet om er mercedes van te rijden zeg maar…

En daarbij vind ik mensen die er hun werk van maken ook niet echt oprecht want die gave staat echt niet heel de dag op stand bye voor iedereen…