Derek Ogilvie weer nieuwe Theatertour

mijn schoonzusje is docent engels die verstond het wel



leuk een tour door nedereland wanneer staat dat op een site?

@marielle wrote:

ik ga om 20.00 helaas zien we elkaar dan niet.




wij gaan dan ook, mag ik je groeten als ik je zie :mrgreen:



we zitten op rij 19, mischien zitten we wel naast elkaar :lol: :lol:



ooh, heb er wel zin in hoor. ik hoef er ook niet perse uitgepikt te worden, maar wil het gewoon met mn eigen ogen zien :smiley:

Een vriendin van een vriendin (volgen jullie me nog :stuck_out_tongue: ) die is ook geweest en bij haar hebben ze een reading gedaan.

Derrek had contact met haar vader en heel veel dingen klopte maar ze kreeg ook te horen dat ze een halfbroertje of zusje heeft , haar vader vond dat ze dat moest weten.

Nou vraag ik me dus heel erg af, waarom zou die vader dat willen vertellen? Nu zit ze dus met heel veel vragen waarmee ze bij niemand terecht kan.

wat ik me nou ook afvroeg hoe weet hij dit praten de geesten dan ook engels? :oops:

een poosje terug was er ook een uitzending die ik niet helemaal snapte:



de dame die in de zaal zat, had ooit eens een goede vriendin waar het contact mee was verwaterd. zij had een kaartje geschreven maar nooit op de post gedaan. degene voor wie het kaartje was bestemd is inmiddels overleden. dus na het kaartje schrijven.



wat ik me nou afvraag, kunnen de geesten dan in het verleden kijken? dit vind ik dus echt vaag…

nou, ben geweest, en vond er eerlijk gezegd niet heel veel aan. heb geen voldaan gevoel zeg maar. er waren idd ook veelste veel mensen, en veel readings aan de voorkant. dus helemaal achteraan maar 2.



wat wel grappig was, dat derek grapjes tussendoor maakte en het publiek liet dansen: Y M C A :dance: tralalalalala Y M C AAAAA :dance: :dance: :smiley:



ben benieuwd hoe de andere dames het hebben ervaren

ja dat ymca hadden wij ook, en in het begin de wave…

Vond ik beetje tijdvulling eerlijk gezegd…

Maar verder wel leuk!!!

@maria74 wrote:

nou, ben geweest, en vond er eerlijk gezegd niet heel veel aan. heb geen voldaan gevoel zeg maar. er waren idd ook veelste veel mensen, en veel readings aan de voorkant. dus helemaal achteraan maar 2.



wat wel grappig was, dat derek grapjes tussendoor maakte en het publiek liet dansen: Y M C A :dance: tralalalalala Y M C AAAAA :dance: :dance: :smiley:



ben benieuwd hoe de andere dames het hebben ervaren




Wanneer ben je geweest?

Ik gistermiddag.

En ik moet zeggen dat ik het super vond.

Die energie die hij heeft en krijgt. Wauw.

Heb het als erg mooi ervaren.

En Ingrid, heeft hij nog iets tegen jouzelf gezegd???



Is Mariëlle al geweest…??? :think:

Ik ben gister ook geweest, geen reading gehad helaas. Was megadruk en vond hem zo vreselijk druk. Maar het was wel bijzonder om het mee te mogen maken.



Heb de hele dag al het liedje in mijn hoofd young girl lalalalala YMCA

@Ingrid28 wrote:

@maria74 wrote:
nou, ben geweest, en vond er eerlijk gezegd niet heel veel aan. heb geen voldaan gevoel zeg maar. er waren idd ook veelste veel mensen, en veel readings aan de voorkant. dus helemaal achteraan maar 2.



wat wel grappig was, dat derek grapjes tussendoor maakte en het publiek liet dansen: Y M C A :dance: tralalalalala Y M C AAAAA :dance: :dance: :smiley:



ben benieuwd hoe de andere dames het hebben ervaren




Wanneer ben je geweest?

Ik gistermiddag.

En ik moet zeggen dat ik het super vond.

Die energie die hij heeft en krijgt. Wauw.

Heb het als erg mooi ervaren.




ik ben gisteravond om 20.00 geweest.

zat jij vooraan? mischien dat er daar meer energie was. wij zaten bijna achteraan en daar waren dan ook maar 2 readings.



wel heel mooi natuurlijk wat hij kan :thumbup: super gewoon.

Hallo,

zag toevallig deze topig…ook ik was er gisteravond en ik had dus een reading…heel bijzonder!!

Echt ALLES klopte!!