Derek Ogilvie weer nieuwe Theatertour

Even wat leuks melden…

:dance: :dance: we gaan in Juni naar Derek Ogilvie :dance: :dance:

Ben helemaal happy, wil hem zo graag eens in het echt meemaken :thumbup:

Derek Ogilvie is de Babyfluisteraar/ Ghost Whisperer :mrgreen:

via de site van de zender waar het op uitgezonden wordt is meer info te vinden :wink:

Jeetje, leuk maar ook spannend! Zou het zelf heel dubbel vinden; hopen dat je eruit gepikt wordt en tegelijkertijd liever niet ofzo :shifty:

jaaa!! wij gaan ook! op zondag 8 juni :smiley:

O wat leuk! Ik zou daar ook echt graag heen willen!

zal eens kijken!

gaaf man! dat zou ik nou ook wel eens willen meemaken…

Heb hem laatst gezien op t.v.; hij is idd goed zeg!

Oh, het is in Amsterdam, zie ik :frowning:

Wij gaan ook!!! :shock: Spontane actie…mn schoonmoeder krijgt een kaart op moederdag van ons…

15 juni gaan wij.

mijn broer en schoonzus gaan ook

leuk man echt spannend :thumbup:

wat leuk!

heb hem toevallig gister een klein stukje gekeken… hij is inderdaad heel goed

(maar ik vind het toch een beetje een enge man… :oops: )

Ik ben best geinteresseert, maar ik wil dus niet op tv :shifty:

@joseetje wrote:

haha daar raak je aan gewend hoor :wink:

@Ingrid28 wrote:

Wij gaan ook!!! :shock: Spontane actie…mn schoonmoeder krijgt een kaart op moederdag van ons…

15 juni gaan wij.

ik kreeg het ook alvast voor moederdag van mijn hubbie :inlove:

alleen probeert hij er nu een beetje onderuit te komen…

wordt een beetje bang :lol: :lol: :lol:

Oppas is al geregeld, dus we gaan!! :thumbup:

6 Juni 20:00 uur en 6e rij :thumbup:

@Maris wrote:

@joseetje wrote:

ja aan dat op tv komen misschien wel, maar ik wil niet dat een eventuele reading op tv komt, is mij te persoonlijk

Je weet bovendien niet wat hij bij oppikt en zou het al spannend genoeg vinden tov zo’n zaal.

Maar mischien wordt het niet uitgezonden als je dat niet wil - meestal moet daar toch apart toestemming voor gevraagd worden. Is wellicht iets om te informeren bij de organisatie - van stel je krijgt een reading maar je wil niet op tv - misschien kan dat net zo makkelijk.

@joseetje wrote:

@Maris wrote:
@joseetje wrote:

ja aan dat op tv komen misschien wel, maar ik wil niet dat een eventuele reading op tv komt, is mij te persoonlijk

Zo denk ik er dus ook over, zou heel graag een reading willen maar daar heeft de rest van Nederland niets mee te maken vind ik.

Je hebt het recht om te zeggen dat het niet op tv mag komen.

Was nieuwsgierig dus even op de site gekeken, zou ook wel willen trouwens…

maarrehhhh…

Disclaimer

Tijdens de shows van Derek Ogilvie zullen mogelijk audiovisuele opnamen worden gemaakt. Door het bezoek aan de show stemt de bezoeker er onherroepelijk en onvoorwaardelijk mee in dat mogelijk opnamen van hem/haar worden gemaakt. Voorzover de bezoeker in het kader van de opnamen enige intellectuele eigendomsrechten, waaronder auteursrechten en/of naburige rechten, zou kunnen doen gelden, draagt de bezoeker - thans bij voorbaat - alle (huidige en toekomstige) wereldwijde, onbeperkte (intellectuele eigendoms) rechten geheel, onherroepelijk en onvoorwaardelijk over aan RTL Nederland B.V., welke overdracht door de RTL Nederland B.V. wordt aanvaard. RTL Nederland B.V. is onbeperkt gerechtigd om de opnamen, geheel en/of gedeeltelijk, openbaar te (doen) maken, te (doen) verveelvoudigen, beschikbaar te (doen) stellen aan het publiek of anderszins te exploiteren in de meest ruime zin van het woord op elke wijze heden of in de toekomst ook bekend. Dit betekent onder meer, maar niet uitsluitend, dat RTL Nederland B.V. het recht heeft om de opnamen (herhaald) uit te (doen) zenden via televisie, te gebruiken op dvd’s, internet of anderszins te exploiteren.

Alleen even ter info, see you, on tv :mrgreen:

Ok dat is dus bij voorbaat al dichtgetimmerd - sorrie Joseetje toch maar niet gaan :shifty:

Zat te twijfelen of ik er ook heen zou willen, leek me wel interessant. Nu heb ik gister het programma gezien en dacht…ik wil ook! Zijn de kaartjes uitverkocht… :wall: :wall: :wall: . Balen! :twisted: