Derek Ogilvie weer nieuwe Theatertour

Ik ga wel op 15 juni, hoop zo dat hij in contact komt met een van mijn dierbaren en dan vooral natuurlijk met Luna.



Maar goed met mij hopen nog 300 andere mensen dat.

Het maakt mij ook niet uit, of ik op tv kom dat weet je vantevoren als je daar heen gaat dat dat kan gebeuren.

Ik mag trouwens aannemen dat hij echt niet alle persoonlijke dingen vertelt hoor, dat snapt hij neem ik aan ook wel. En ik ben nu bij verschillende paragnosten geweest en die echte hele diepliggende persoonlijke dingen die vertellen ze niet. Tenminste niet zo waar iedereen bij is.

@marielle wrote:

Ik ga wel op 15 juni, hoop zo dat hij in contact komt met een van mijn dierbaren en dan vooral natuurlijk met Luna.



Maar goed met mij hopen nog 300 andere mensen dat.

Het maakt mij ook niet uit, of ik op tv kom dat weet je vantevoren als je daar heen gaat dat dat kan gebeuren.




Ik ga ook de 15e! Wij zitten op rij 7

Ben echt erg benieuwd, natuurlijk hoop ik ook op een boodschap maar ik hoop toch ook zeer voor jou dat jij een hele hele mooie boodschap krijgt!

Heb gehoord dat alles inmiddels is uitverkocht.

@Ingrid28 wrote:

@marielle wrote:
Ik ga wel op 15 juni, hoop zo dat hij in contact komt met een van mijn dierbaren en dan vooral natuurlijk met Luna.



Maar goed met mij hopen nog 300 andere mensen dat.

Het maakt mij ook niet uit, of ik op tv kom dat weet je vantevoren als je daar heen gaat dat dat kan gebeuren.




Ik ga ook de 15e! Wij zitten op rij 7

Ben echt erg benieuwd, natuurlijk hoop ik ook op een boodschap maar ik hoop toch ook zeer voor jou dat jij een hele hele mooie boodschap krijgt!




Hoelaat ga jij?

@marielle wrote:

@Ingrid28 wrote:
@marielle wrote:
Ik ga wel op 15 juni, hoop zo dat hij in contact komt met een van mijn dierbaren en dan vooral natuurlijk met Luna.



Maar goed met mij hopen nog 300 andere mensen dat.

Het maakt mij ook niet uit, of ik op tv kom dat weet je vantevoren als je daar heen gaat dat dat kan gebeuren.




Ik ga ook de 15e! Wij zitten op rij 7

Ben echt erg benieuwd, natuurlijk hoop ik ook op een boodschap maar ik hoop toch ook zeer voor jou dat jij een hele hele mooie boodschap krijgt!




Hoelaat ga jij?




Wij gaan om 16.00 uur! Zou wel erg toevallig zijn he?

ik ga om 20.00 helaas zien we elkaar dan niet.

@marielle wrote:

ik ga om 20.00 helaas zien we elkaar dan niet.




Ik wil wel je verhaal horen/lezen na afloop! :slight_smile:

Ik heb net zitten zoeken naar kaartjes… wow, wat een prijzen… kan ik me, jammer genoeg, niet veroorloven…



Men, wil die man zien in het echt… :?

@Bren1970 wrote:

Ik heb net zitten zoeken naar kaartjes… wow, wat een prijzen… kan ik me, jammer genoeg, niet veroorloven…



Men, wil die man zien in het echt… :?




Ik zat net te kijken of het echt uitverkocht is, maar wat zie ik nu voor belachelijke prijzen???

Over de 100 Euro! En ik heb 32.50 per kaartje betaald!

Wat een afzetterij zeg!

Op ticketline gewoon?? Of Marktplaats? Zijn veel mensen die een kaartje via de officiele weg kopen en het dan via MP duurder VERkopen…

Nee niet via MP Ofzo het leek op een ticket bureau, maar kan het niet meer terugvinden. Zal dus wel geen fijne handel zijn geweest.

Pfff ik dacht al…

Helaas zijn we niet uitgekozen (kans was ook zeer klein met 1000 man) maar het was geweldig!!!



Wat een heerlijk mannetje is het zeg! Heel relaxed, vrolijk, spontaan. We begonnen met een wave, wat muziek, grapjes. Lekker ontspannen.

Hij zei dingen waarvan ik dacht, HOE KAN HET! Onvoorstelbaar…

Hij wist zoveel te benoemen, het was ook druk met geesten. Hij wat met een vrouwtje bezig toen een meisje van een andere vrouw alweer stond te roepen zei hij haha.

Zoveel details, en echt, het is géén doorgestoken kaart!

Je komt gewoon binnen in dat theater, neemt wat te drinken. Er komt niemand die een gesprek met je begint. Je spreekt geen onbekende mensen. Je gaat dan gewoon naar je plek en de show begint. Ongelooflijk!



Ik moet zeggen dat het erg heftig was, geestelijk. Je bent echt leeg, alsof de geesten al je energie gebruiken om door te komen, van iedereen. Mama was ook heel moe.

Ik moet ook echt denken wie er wat er allemaal aan bod is geweest.

1 ding is me nu nog heel duidelijk.

Hij had het bij een vrouw over een man die boxte (ik geloof haar opa of schoonvader).

Toen kwam er ook iets door over een aapje in een kooi (hij vroeg de mensen nog om niet te lachen )

En het klopte!!! Die vrouw haar opa dus geloof ik, daar de broer van was zeiler. En heeft ooit eens een aapje in een kooi meegenomen naar NL!!! Ongelooflijk!



En verhalen over geld, verhuizingen, rommel in een slaapkamer (was ook erg grappig ).



Kortom, het was super het mee te maken! Ben echt doodmoe nu. Maar ik baalde ook niet dat we geen reading hebben gehad.

Heel raar, maar ik voelde na afloop zo’n ontzettend gelukkig gevoel. Heel raar. Ik voelde me intens gelukkig met wat ik heb in mijn leven. Mijn man, de hondjes, onze toekomst, onze plannen voor een kindje.



Al met al een hele ervaring. Voor de mensen die nog gaan, veel plezier!

Hey vliegje, was jij gister ook in de theaterfabriek? Ik ook

Ik was naar die van 20.00



Ben ook niet aan bod gekomen, wel veel mensen die naast en voor me zaten. Maar moet wel zeggen dat ik t minder spectaculair vond als op tv.

Wel heel indrukwekkend idd al die dingen die hij goed heeft, ook "vervelende "mensen hadden wij ertussen zitten hij zei bv je hebt een blauwe auto zij heeeeel lang denken zegt nee. Ja zegt haar dochter papa heeft een blauwe oh jah duh…hij was er zelf ook een beetje geirriteerd door zei hij later ( toen ik me boek liet singeren)



Maar goed was leuk om mee te maken.

Het lijkt mij ook wel heel intressant! Kijk het altijd op tv, maar lijkt me toch ook wel eng om er zo zelf bij te zijn…

ik was gister in de show van 4 uur, vond het erg interessant, alleen de zaal was veeeel te groot, de readings verliepen erg stroef.

er zaten mensen in het publiek die gewoon te graag wilden, maar dat het niet voor die persoon bestemd was… zo vertraagde het allemaal :frowning:



Maar als er nog meer shows komen ga ik er zeker heen!!! :smiley:

mijn schoonzusje was er ook 6 juni

ze vond het een beetje tegenvallen omdat het wel heel veel mensen waren en daar door chaotische was.

Derek zei wel wat dingen wat op haar sloeg maar die muts durfde niets te zeggen want ze had zoiets er zijn zoveel mensen dat zou ook bij hun kunnen :lol: :lol:

BV Paarse bloemen snijden dat had ze die ochtend gedaan, plintje los in de keuken dat is zo en jnog wat ik weet niet meer wat



ze had wel een fijn gevoel de dag daarna ze moest ook steeds aan hem denken :mrgreen:

Ja idd dat hadden wij ook mensen die zo graag wilde en gewoon hun vinger opstaken en dan heel lang gingen na denken over dingen die hij vroeg, jammer idd want zo kon hij dus minder readings doen.



Maar netals jij als ie weer een show hier doet ga ik zeker weer!



hAHA je schoonzusje…ik had t ook ff toen hij begon over een jongetje dat links en rechtshandig was en nooit schoenen aan wil…dat slaat dus op rivano maar ik ben er ook niet op ingegaan hoor :oops:

Jammer dat niet iedrreen wat duft te zeggen. veel misgelopen kansen dus…



Ik ben 6 juni (rij 6) geweest en… ik zou zo weer gaan.

Super!!!

Geen reading gehad, wel een handtekening en handje geschud :wink:

Wat een super vent!



alleen jammer dat mensen die geen woord engels kunnen toch denken wat ervan te kunnen maken…

Veel mensen hebben daarom een kans gemist. :think:



Op naar de tour door nederland die hij binnenkort gaat maken…

Ik ga zeker weer :thumbup:

@mama_van_Jeremy wrote:

Jammer dat niet iedrreen wat duft te zeggen. veel misgelopen kansen dus…



Ik ben 6 juni (rij 6) geweest en… ik zou zo weer gaan.

Super!!!

Geen reading gehad, wel een handtekening en handje geschud :wink:

Wat een super vent!



alleen jammer dat mensen die geen woord engels kunnen toch denken wat ervan te kunnen maken…

Veel mensen hebben daarom een kans gemist. :think:




Op naar de tour door nederland die hij binnenkort gaat maken…

Ik ga zeker weer :thumbup:


En dat is precies de reden dat ik niet durf: kan gewoon géén engels, dúrf het echt niet te spreken, en begrijpen doe ik ook niet meteen :shifty: