Derek Ogilvie vanavond

gaat hij naar de ouders van Nikki Verstappen zie ik net. En volgens mij wordt het best heftig. Is die zaak nou ooit opgelost? Ik ben benieuwd of er dan nog iets uit naar voren komt…

@Tante Soesa wrote:

gaat hij naar de ouders van Nikki Verstappen zie ik net. En volgens mij wordt het best heftig. Is die zaak nou ooit opgelost? Ik ben benieuwd of er dan nog iets uit naar voren komt…




Zag het ook net, en wilde ook al een topic starten :mrgreen: Ben benieuwd hoor!!

ow, wat … :? (:think: hoe moet ik het noemen?) Nu al kippenvel :? Ik ga kijken vanaaf!

Thnx voor de reminder, ga ik vanavond kijken :thumbup:



Zaak is nooit opgelost :thumbdown: IK ben benieuwd :shifty:

ga ik ook kijken

dank je

ik heb m’n ogen uitgejankt…ben blij dat het even reclame is…

Indrukwekkend weer he?

Wat hij bij Nicky verstappen vertelde, jeetje wat heftig allemaal voor de nabestaande maar ook wel fijn dat ze weten dat hij nog bij hun is.



Het verhaal wat nu nog bezig is met dat overleden babytje vind ik “prachtig”, zo mooi hoe hij het verwoord. Wat een warm gevoel zal die mama hebben gekregen nu ze weet dat haar meisje blij is omdat ze nu voor altijd kind kan blijven en dat ze samen in het foto lijstje wil met haar zusje

:cry: hefitg weer allemaal hoor.



( kan er niks aan doen dat ik toch een nare bijsmaak krijg dat deze vrouw met 7 maanden zwangerschap al aangaf pijn te hebben en dat het mis ging toenz e overtijd ging)

Maar dat is uiteraard geheel offtopic




Ik vraag me vaak af wat mijn dierbaren hem zouden vertellen…

dat had ik ook joseetje…

vreselijk, dat dit toch zo vaak voor komt he…



maar hij heeft het inderdaad prachtig gedaan voor die vrouw, wat zal die blij zijn met zijn woorden zeg!



en nikki verstappen… erg heftig!

idd José…hoe bitter…



ook off-topic…er zijn meer mediums dan alleen Derek… :hug:



Ik vond het echt bijzonder…en kan me echt voorstellen dat het zoveel steun en kracht geeft te weten dat zowel Nicky als Zoe bij hun gezin zijn…

Ik vond het ook erg heftig.

Nikki is hier in het bos vermoord :cry: 10 minuten rijden dan ben ik er.

Prachtig vond ik het wat zou ik graag ook een reading van hem ooit willen krijgen.





En helaas is dat de bittere waarheid dat kindjes vaak te lang in de baarmoeder blijven zitten. :cry:

Ik heb het programma gisteren voor het eerst gekeken.

Kende de man al wel van de ‘Babyfluisteraar’, maar dat heb ik ook maar een enkele keer gezien.



Ik moet bekennen dat ik er niet echt in geloof, maar het wel interessant vind. Zou best een keer zo’n reading mee willen maken, om te kijken of ik overtuigd kan worden.

Tot nu toe is het bij mij, eerst zien, dan geloven.





Vind het opzich wel een leuk programma, leuker dan Char denk ik, waarbij ik het vaak een beetje ‘engig’ vind.



Het enige waar ik me echt mateloos aan heb zitten irriteren, is dat iedere keer als hij iets goed ‘geraden’ had, hij dan zei ‘Thank you!’, waarop iedereen ging/moest klappen.

Vond dat een beetje té…

@ Anneke: Dat klopt, maar je zal zien als je vaker kijkt, dat Derek degene is die iets zegt, terwijl een andere partij niet weet waar ie het over heeft. Maar Derek blijft volhouden, want hij krijgt die info gewoon dus die klopt. En uiteindelijk blijkt ook dat het klopt… Hij wordt er zelfs een beetje pissig van als mensen zeggen dat iets niet klopt, omdat ie gewoon weet dat dit wel zo is :wink: Dus ja, dat ie dan toch nog ff erachteraan zeg: ‘thank you’ vind ik best ‘grappig’ (echt een soort van: 'zie je wel!" :thumbup: )



Neem dan voorbeeld van die koelkast: hij wist dat er iets was met een koelkast, die lekte. Maar de twee zussen wisten van niks. Daarna de broer gebeld, en jahoor, zijn koelkast heeft gelekt… Zelf zou ik ook zoiets hebben: ‘komop, ik lul niet uit mijn nek hier!’ :mrgreen:

Maar juist dat ‘Zie je wel!’ vind ik irritant.



Ik begrijp wel waarom hij het doet, maar het komt ook op een bepaalde arrogante manier over.

Kan het niet goed uitleggen, misschien dus ook omdat ik er niet in geloof.





Verder vind ik hem wel oké hoor. 8)



Manlief kwam gister voorbij (zat te gamen) en zag dat programma en zei 'oh nééé, niet hij…". Wist niet hoe snel hij weg moest komen.





Weet je wat ik me altijd afvraag… Had dat ook bij Char destijds…

Als zij die gaven dan hebben, waarom worden zij dan niet ingezet bij misdrijven?

Of vermissingszaken als Madeleine McCan en Natalee Holoway?

Char heeft dit in een boek verteld: omdat zij dus zelf bedreigd is, wil ze zich gewoon helemaal niet bemoeien hiermee, sluit ze zich daar ook voor af. Het fijne weet ik er ook niet meer van hoor, maar vond het wel erg begrijpelijk.



Net als een andere paragnost, Henk de Gier: die had ook een zaak opgelost, en doet nu nog dingen. Maar omdat hij dus ook bedreigd was, wil hij zich niet meer bezig houden met misdrijven…



Maar dit vroeg ik mijzelf dus ook altijd af: er zou heel wat opgelost kunnen worden!

Ik heb altijd van hem begrepen dat als hij "thank you"zegt dat hij dan de de geest bedankt die hem de info gaf.

Volgens mij heb ik hem dat wel eens horen zeggen, hij heeft ook liever niet dat je dan klapt om hem te bedanken.

sjips, heb het gister niet gezien… ben nu eigenlijk wel benieuwd naar wat hij heeft gezegd bij nikki verstappen… :think:

@cagoo wrote:

Ik heb altijd van hem begrepen dat als hij "thank you"zegt dat hij dan de de geest bedankt die hem de info gaf.

Volgens mij heb ik hem dat wel eens horen zeggen, hij heeft ook liever niet dat je dan klapt om hem te bedanken.




Dat is idd om de geest te bedanken zei hij toen wij er waren.

@Amy82 wrote:

sjips, heb het gister niet gezien… ben nu eigenlijk wel benieuwd naar wat hij heeft gezegd bij nikki verstappen… :think:




Op RTL4.nl kan je de uitzending van gisteren kijken :slight_smile: