Depressies/AD

klinkt fijn d. :-*

(maar een psych waarbij het weken duurt voor je uberhaubt een afspraak hebt, daar heb je eigenlijk ook geen zak aan, toch? :shifty: )

@fiep klophout wrote:

klinkt fijn d. :-

(maar een psych waarbij het weken duurt voor je uberhaubt een afspraak hebt, daar heb je eigenlijk ook geen zak aan, toch? :shifty: )

Nee inderdaad, als het er altijd zo aan toe gaat, kan ik mij ook ineens een beter beeld vormen bij sommige berichten in de krant :frowning:

Maar terug naar D, fijn voor je meis, maar nu er wel mee doorgaan hè. niet denken het gaat nu goed dus we doen er niets meer mee.

Want dat had je 2 jaar terug ook, ga er aan werken meis, want anders krijg je misschien over 2 jaar weer van zulke gedachtes.

Voor nu ben ik heel blij voor je dat je toch zelf uit het dal heb weten te trekken, life is good toch :wink:

dikke :- mop

Ik schop deze even omhoog. :slight_smile:

Gisteren gestart met Sint Janskruid, een AD op homeopathische basis. Gevoelsmatig veel fijner dan de reguliere AD, of het effect heeft moet ik nog zien. En vandaag besloten dat ik me toch maar ga ziek melden, denk ik, hoop ik, als ik durf.

@D. wrote:

Ik schop deze even omhoog. :slight_smile:

Gisteren gestart met Sint Janskruid, een AD op homeopathische basis. Gevoelsmatig veel fijner dan de reguliere AD, of het effect heeft moet ik nog zien. En vandaag besloten dat ik me toch maar ga ziek melden, denk ik, hoop ik, als ik durf.

ik ken een aantal mensen die echt zweren bij Sint janskruid. Hoop heel erg dat het bij jou de zelfde werking heeft :-*

Hopelijk werkt het voor je meis.

Ziek melden gewoon doen, niet bang zijn.

Je moet nu gewoon even aan jezelf denken, en niet aan andere onbelangrijke zaken zoals werk.

Hoe is het nu verder met je,

heb je al een afspraak kunnen maken met een psych?

De moeilijke dagen komen er weer aan voor je meis, gelukkig kan je ze delen met mensen die veel van je houden.

Denk aan je :-*

Wen: ik heb me wéér aangemeld bij het secretariaat van de psychologenpraktijk. Waarom dat toen niet goed is door gekomen wist ze niet, ze zag ook nergens mijn aanmelding in de computer dus wellicht een pc-proleempje oid. Begin januari krijg ik een telefoontje. :slight_smile: