Denk dat ik zwanger ben

Hoi, mijn vriend en ik zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden.

Vorig jaar dachten we evendat het zover was, maar toen ik na 2 dagen alsnog ongesteld werd, was dit wel een domper.

Nu is het echter zo, dat vorige maand ikiets eerder dan normaal ongesteld was geworden(normaal wordt ik het altijd op vrijdag of zaterdag, dus had op 10 of 11 april ongesteld moeten worden), waarschijnlijk ivm griep, op 9 april. Heb een cyclus van 28 dagen.

Nu ben ik echter nog steeds niet ongesteld, tot bijna grote blijdschap…

Heb afgelopen zaterdag test gedaan, maar deze was negatief, wellicht toch iets te vroeg gedaan…

Nu heb ik met mijn vriend afgesproken dat we deze week afwachten, en dan donderdag of vrijdag nogmaals de test proberen…

Maar vind t wel erg moeilijk en spannend. Zal ik zwanger zijn?

ik hoop het voor je maar alleen een test zal je duidelijkheid geven…

hoi bedankt voor je reactie…

ik zou t liefst er met iemand over praten, maar ja, doe je ook niet zo snel…

hoop dat ik over een paar dagen alsnog postitief nieuws kan geven

voel me eerlijk gezegd wel een beetje anders dan normaal, mijn buik voelt anders, en moet vaak naar de wc.

zal dit een voorteken kunnen zijn?

Normaal zou je op je als je “overtijd” bent positief kunnen testen,

soms is het eerder en soms later.

Is de test negatief zal ik ongeveer 3/4 dagen wachten dan moet de test haast positief uitslaan.

En zoniet dan zou ik toch als de ongi weg blijft even contact op nemen met de huisarts, deze kan evt een bloed/urine test doen :wink:

Maar hopelijk is het laatste niet nodig en heb je snel een positieve test in handen :pray:

spannend!

Spannend!!!

Hoop voor je op een positieve test!

spannend!!! Hopelijk goed nieuws voor jullie…

ik hoop t ook ja, heb op zich wel een goed gevoel erover

kan ik ook zo’n blije doos aanvragen, hahahaha

haha, ja daar doen we het voor he, die blije doos, hihi :lol:

Spannend ik ben benieuwd !!

hoi allemaal,

ff een update :slight_smile:

Gisteravond laat(jaja) de test gedaan, konden niet meer wachten…

en wat denk je,???

Blijkt de test niet goed te zijn, controle streepje kwam nl niet…

Balen zeg!!!

Nu heb ik nieuwe testen gehaald, dit maal de digitale van clear blue(vorge ware de dure soort van de kruidvat)

In ieder geval wel een afspraak bij de HA gemaakt…

Kunnen in ieder geval weer 3 testen doen, hahahah

Liefs Amber

oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh spannend!!! Ik ben benieuwd, ik hoop het voor jullie!!!

en en en en en …?

Ben niet nieuwsgierig hoor :liar: :liar: :liar:

En…vandaag weer getest???

ja, net weer getest…

en nu weer negatief!!! raar hoor…

vreemd genoeg denk ik nog steeds dat t wel goed zit, dus maar hopen dat dat ook zo is…

Toch nog maar ff weer afwachtenen wellicht maandag er een testtegenaan gooien.

Maandag middag in ieder geval naar de HA

waarom ga je eigenlijk naar de ha toe? :think:

balen van je negatieve test!

Hoi!

Na wat ge google kwam ik op dit forum uit.

Ik probeer in tegenstelling tot de meesten hier niet zwanger te worden, maar ben een beetje heel erg slordig geweest met de pil deze maand. Slecht excuus, maar waar =)

Ik ben later begonnen met slikken, en ben hem tussendoor ook een aantal keer vergeten (oke, misschien wel HEEL slordig geweest).

Anyway, ongeveer 4/5 dagen geleden was mijn afscheiding ineens donkerbruin… daarna werd hij bruin-rood en nu is ie rose. Iets wat je normaal na je periode kan hebben.

Ook ben ik ook al 4/5 dagen extreem moe, heb het snel warm, voel me traag en afwezig en heb krampen in mijn onderbuik. Verder heb ineens last van acne, iets wat ik normaal niet eens heb tijdens mijn periode.

Echter heb ik geen pijnlijke borsten, en ben ik ook niet misselijk.

Ik ben naar de huisarts geweest en hij zei dat het óf een beindigde zwangerschap kan zijn, of de innesteling.

Omdat ik nog niet aan het proberen was zwanger te worden zit ik helemaal niet in de materie, en weet ik niet wat ik nu moet denken.

Normaal gesproken had ik vandaag ongesteld geworden, maar ik ben dus later begonnen met de pil.

Wel heb ik vandaag een test gehaald omdat ik gek wordt van de onzekerheid. Sinds gisteren ben ik ook gestopt met het innemen van de pil.

Volgens mijn arts was het zinloos om nu al te testen en moest ik afwachten tot minimaal zondag, en de test was inderdaad negatief.

Toch, en dat heb ik nog nooit gehad, Voel ik me zwanger. … ik weet niet hoe het zou moeten voelen, maar toch. Ik leg ook steeds m’n hand automatisch op m’n buik alsof ik iets probeer te beschermen.

Ik weet dat ik moet afwachten, maar wat vrouwelijk advies kan ik wel gebruiken.

Liefs,

:vlinder:

ik ga as maandag toch naar de ha toe omdat ik vorige week al ongi had moeten worden

ik weet nl niet of ik op het verkeerde tijdstip aan t testen ben(bijv te weinig hgc in urine) of dat er toch iets anders aan de hand is.

wil eventueel maandagochtend nog een test doen, voordat we naar de ha gaan

voel me wel telkens heel erg moe, en heb t af en toe dan weer warm en dan weer koud. verder vaak naar de wc en voel af en toe wat in mijn onderbuik, soort van steken, maar niet zoals bijv ik ongi moet worden…

Ik zou dan toch ff naar de HA bellen :think:

hoi allemaal,

ben nu bij de ha geweest, maar de test was daar ook negatief

Nu moet ik 2 weken afwachten, of ik intussen tijd toch weer ongi word, zoniet, dan moet ik weer terugkomen

best wel spannend dus…afwachten maar

liefs amber