Denk dat ik zwanger ben

dat is zeker spannend meid…

ik teste gelijk positief dus kan je geen mooi verhaal geven…

hoop voor je dat je zwanger bent… :lol:

hier ook ff een update…

ben vandaag naar de HA geweest, want nog steeds niet ongi, maar de test was daar wederom negatief…

nu moeten we, hoe moeilijk dat ook is, afwachten of ik in de komende 2 weken ongi word

Zo niet, moet ik terug komen…

Afwachten dus maar…

Liefs Amber en succes voor jullie…

even een reactie op winter.

je tekst had beter in een eigen topic kunnen worden geplaatst, maar dat kan je niet weten met je eerste berichtje.

Wat ik zou doe als ik jou was, is in elk geval beginnen met het slikken van foliumzuur (verkrijgbaar bij de drogist) dan krijgt je eventuele kindje in elk geval de benodigde vitaminen binnen die de kans een aantal complictaties kunnen verkleinen.

verder kan je alleen maar afwachten ben ik bang…

Amber hoe is het nu?

Ik heb dit begin van het jaar gehad. Slikte de pil maar werd niet ongesteld. Ik naar de dokter, maar bleek dat mijn hormonenhuishouding gewoon efkes in de war was. En sloeg ik daarom een maand over (ongesteldheid). Tenminste dat dacht mijn vrouwelijk HA.

Ze zei als ik over 6 maanden nog niet ongesteld zou zijn geworden ik dan maar terug moest komen. Toen was ik best pissed, tja je bent nu eenmaal een vrouw en het is nu eenmaal een teken dat alles werkt daar van binnen. En aangezien wij nog een kinderwens hadden/hebben :wink:

In februari ben ik indd weer ongesteld geworden, pff.

hoi, daar ben ik weer…

ben nu helaas toch denk ik, ongi geworden

het is wel heel raar gegaan, nl nadat we hadden 'geklust’afgelopen donderdag, kwam er wat bloed… tot zover niet ongerust, kan tenslotte

Echter, gister ook telkens een beetje

Gisteravond vertrouwde ik t niet, en deed toch maar een tampon in

En vanochtend bleek die idd helemaalgevuld(sorry voor t verhaaltje, maar ja…:slight_smile: )Nu valt t wel weer mee, maar denk dus dat ik niet zwanger(meer) ben…

Op naar de volgende ronde dan maar weer

Liefs amber

Oh vervelend joh!

Hoe voel je je eronder?

ben wel ff heel erg verdrietig geweest

en vandaag was ook wel lastig, was na een week vrij weer op t werk en daar lopen ook zwangeren rond

dan denk je wel ff, daar wil ik ook graag bij horen en ik hoorde er beetje bij, ondanks dat niemand t wist natuurlijk

hebben gisteren gezellig bbq hier gehad met vrienden, en heb lekker mn favo drankje genomen, das ook wel lekker, alhoewel, ik laat t met liefde 9 maanden staan natuurlijk!!!

Snap wat je bedoeld. Toch altijd weer rot als je een negatieve test hebt, en je cyclus in de war is :?