decembersTOPPERSSSSS 2006

heee jacq, jij ook hier :wink: :dance:

ja iui :think: dokter zei dat het nu heel snel vanzelf zou gaan :mrgreen:

DAT zal ik hem inpeperen als het weer wat langer duurt :lol:

hier tot juni proberen, dan ff studiepauze voor papa :angel:

moet erg :slight_smile: om het lijstje :lol:

@Danielle_M wrote:

He Limburg, Ik zie dat jou zoontje van 5 maart is. Mijn Lucas is van 4 maart maar dan van het jaar ervoor. Leuk he! Wij hadden toen een sneeuwstorm die dag… brrr koud en glibberig zeg. Was heel moeizaam om naar het ZH te rijden toen.

Het zal de datum zijn want op 5 maart sneeuwde het ook en flink ook :mrgreen:

@LimburgM wrote:

@Danielle_M wrote:
He Limburg, Ik zie dat jou zoontje van 5 maart is. Mijn Lucas is van 4 maart maar dan van het jaar ervoor. Leuk he! Wij hadden toen een sneeuwstorm die dag… brrr koud en glibberig zeg. Was heel moeizaam om naar het ZH te rijden toen.

Het zal de datum zijn want op 5 maart sneeuwde het ook en flink ook :mrgreen:

Klopt want met z’n verjaardag sneeuwde het ook dit jaar! :stuck_out_tongue:

Ik ben zo brutaal geweest het initiatief te nemen een lijstje te maken. Ik hoop niet dat ik iemand voor de voeten loopt en dat iemand anders het had willen.

:shock: :inlove: :clap: :clap: :clap:

daan, ik durf het bijna niet te vragen :oops: :shifty: ik moet een lijstje maken voor een topic van mij en ik zou bij god niet weten hoe :shifty: kan je mij een spoedursus geven?

ze hebben me het al uitgelegd maar met exel enzo werkt niet…of ik ben te dom :doh: :oops: :mrgreen:

:dance: :dance: mooi zo met die foto :dance: :dance:

Kun je 't je voorstellen dat we ooit weer zo dik worden??? :shock:

dik? wie zei dik?? :shifty:

:mrgreen: mooi gevuld zal je bedoelen :mrgreen:

Mooi he. Enne.

Het is MIJN eigen buik 6 dagen voor de bevalling… hihi.

@Heksje wrote:

daan, ik durf het bijna niet te vragen :oops: :shifty: ik moet een lijstje maken voor een topic van mij en ik zou bij god niet weten hoe :shifty: kan je mij een spoedursus geven?

ze hebben me het al uitgelegd maar met exel enzo werkt niet…of ik ben te dom :doh: :oops: :mrgreen:

Ik heb het lijstje in InDesign gemaakt. exporteren naar jpg. Jpg op m’n FTP server gegooid en hier geplaatst.

Maar het kan ook anders… haha.

Wil je weten hoe je het lijstje maakt in Exel of wil je weten hoe je het lijstje in het topic krijgt. Want vanuit exel weet ik dat niet. Ik kan je wel helpen om een lijstje in Exel te maken.

@Heksje wrote:

:shock: :inlove: :clap: :clap: :clap:

Echt he opeens als je in een lijstje staat.

daan, ik heb iemand gevonden die het wil doen :-* bedankt voor je aanbod!

@Heksje wrote:

daan, ik heb iemand gevonden die het wil doen :-* bedankt voor je aanbod!

Mooi! Ik had je ook nog gemaild maar dat kun je dus negeren.

Joehoe waar is iedereen?? Iedereen aan de klus?? haha

Niet aan het klussen hier, gewoon aan het werk :lol:

Ik ben Nijntje 27 jaar moeder van een Mooie dochter Jill ze is alweer 20 maanden en nu sindssinds vorige week ook gestopt met de pil

We gaan vanaf volg week dus voor een broertje of zusje voor Jill

het wordt druk hier :mrgreen:

Dag meiden,

Mag ik ook meedoen met jullie?

Ik ben 32, getrouwd en heb een zoontje. Was een tijdje aan het twijfelen voor een 2e, maar ga er nu echt voor!

Hebben jullie ook die twijfels gehad trouwens?

Groetjes,

Ellen

He, gezellig :mrgreen: Twijfels gehad??? JA!

Ik was aan het eind van de zwangerschap niet meer zo oke. Psychisch dan, lichamelijk prima. Had heel erge paniekaanvallen en huild alleen nog maar. Na de bevalling kwam dat terug. Postnatale depressie geconstateerd en hup aan de medicijne en hulp. Heeft me echt goed gedaan en zo ben ik er redelijk vlot uit gekomen. Was dus eigenlijk al een soort prenatale depressie voor zover dat bestaat…

Vond het doodeng om voor de tweede te gaan. en ineens volede ik dat ik het weer aan zou kunnen en er klaar voor ben…

En ik voel steeds een beetje buikpijn.We hebben goed ons best gedaan :oops: dus…wie weet

Jacq34, mag ik vragen wanneer je NOD is?

Zelf heb ik maar een kleine kans dat het raak is, verwacht er nog niet veel van… :?

Nou ja, nog maar eventjes afwachten… :roll: [/quote]