Hoiii
ben ik de enige hier of lees ik over het onderwerp heen, haha
Ik ben snoes, 30 jaar, getrouwd (10 dec 7 jaar) en heb een zoontje julian.
Hij is niet makkelijk gekomen en heeft een tijdje geduurd. Vandaag ben ik ongesteld geworden en vorige week vrijdag mijn laatste pil genomen!!! tralalala en nu wil ik m nooit meer.
We gaan eens zien of het gaat lukken… eerst een beetje libido terugkrijgen, lees dat die pil daar ook niet echt veel aan bijdraagt. Zou wel leuk zijn voor de 1e x als het lukt (dan ben ik weer op mijn zusje haar verjaardag uitgerekend, 1e ook , maar was een mk.
mijn nichtje is nl. wel op mijn verjaardag gekomen.
Zo… ik heb er zin in… wie nog meer?? haha
Veel suc6 met het zwanger worden.
En dat er maar veel December stoppers bij je aan mogen sluiten.
Liefs Astrid
nou, ik hoop het, haha,
we zien wel wie er mee wil doen (ben natuurlijk best vroeg, maar ik heb er zin in, hahaha)
Succes met zwanger worden snoesje! Ik hoop voor je dat er snel meer december stoppers bijkomen!
Liefs, Patricia
Ha die Snoes!!!
Er komen vast nog meer decemberstoppers bij!!
Ik hoop ook dat het snel raak ik!!!
Ik duim voor jullie
:-* :-* :-*
Jaaaaa ik meld me hier ook aan!!!
Ik zal me gelijk wat uitgebreider voorstellen:
Ik ben Danielle, ik schrijf hier nu 2,5 jaar op kok. Ik heb een zoontje Lucas die is nu ruim 21 maanden. Het is echt een schat. Ik ben 2,5 jaar getrouwd en wordt volgende week 30 jaar.
Ik ben in 1 keer zwanger geworden van Lucas. Ik ben dus heel erg benieuwd hoe het nu gaat. Ik ben me er van bewust dat het niet zo vanzelfsprekend gaat allemaal. Met Lucas had ik gewoon veel geluk.
Ik heb een moeizame zwangerschap gehad en ben na m’n bevalling erg ziek geweest. Om die reden moet ik bij een volgende zwangerschap onder begeleiding van een gyn en internist. Ik zal als er behoefte naar is het verhaal nog wel eens vertellen.
Ik heb in ieder geval groen licht voor een 2e zwangerschap.
Ik ben niet helemaal een decemberstopper denk ik. Deze maand doe ik dus niet mee wat cyclus en NOD betreft.
bedankt allemaal!!! en joep haha, kom je overal tegen he, hihihi (vandaar de top 10 positie)
:mrgreen:
hee danielle, leuk gezellig, !!! nou, welkom hier (moet zelf ook nog even wennen dat ik hier regelmatig even kom kijken, hahaha).
maakt niet uit hoor, en anders maken we er Jaarwisselingsstoppers van, haha
dus als er nog niet zoveel in dec. zijn… dan maar gewoon een mooi rond getal!!!
In ieder geval heel veel succes, ben benieuwd hoe het gaat bij de tweede.
Hoi Snoesje.
We zijn nog steeds maar met 2 he??
Daan, is je cyclus nu 30 dagen? Ik dacht, dat je altijd op “Mirjams” vergaderdagen ongi was :mrgreen: om de 28 dagen dus.
@Wawa wrote:
Daan, is je cyclus nu 30 dagen? Ik dacht, dat je altijd op “Mirjams” vergaderdagen ongi was :mrgreen: om de 28 dagen dus.
Dat klopt niet meer. Ik ben het nu een paar maanden goed aan het bijhouden en het is opeens een heel rommelige cyclus. Ik heb zelfs vorige maand een keer getest omdat het uitbleef.
Maar dit zijn de data van afelopen tijd: : 6/9 - 5/10 - 4/11 - 6/12.
Dus de banner is van 31 dagen uitgegaan. Ik heb ook nog een doosje met die stripjes staan om je cyclus te meten. Die stonden nog van voor Lucas maar ik was al zwanger toen.
@Danielle_M wrote:
@Wawa wrote:Daan, is je cyclus nu 30 dagen? Ik dacht, dat je altijd op “Mirjams” vergaderdagen ongi was :mrgreen: om de 28 dagen dus.
Dat klopt niet meer. Ik ben het nu een paar maanden goed aan het bijhouden en het is opeens een heel rommelige cyclus. Ik heb zelfs vorige maand een keer getest omdat het uitbleef.
Maar dit zijn de data van afelopen tijd: : 6/9 - 5/10 - 4/11 - 6/12.
Dus de banner is van 31 dagen uitgegaan. Ik heb ook nog een doosje met die stripjes staan om je cyclus te meten. Die stonden nog van voor Lucas maar ik was al zwanger toen.
Balen, dat het nu zo onregelmatig is. Dat wordt dus veel klussen.
Zijn de ovu testen niet over de datum?
Ik heb deze maand ovutesten gebruikt, maar geen vette streep gehad :roll:
Nee zijn tot ergens in 2007. Had ik al eens naar gekeken want ik dahct dat ik ze dan beter kon weggeven, maar ze zijn nog wel een hele tijd goed. Kijk een cyclus verschil van 2/3 dagen is niet zo heel erg onregelematig. Het is nog steeds dezelfde periode. Ik hoor wel eens mensen die de ene keer 28 dagen hebben en daarna 45. Dat zou veel ingewikkelder zijn denk ik.
Maar ik was echt altijd op het uur nauwkeurig iedere maand. We zullen zien hoe het loopt.
hallo dames,
wilde jullie even succes wensen, hopen dat jullie snel zwanger zijn!
Vorig jaar rond deze tijd deed ik ook de pil de deur uit!!
en nu loop ik rond met een babytje in mijn buik!!!
Groetjes!
Hey al twee december stoppers, heel veel succes en hopelijk komen er meer en is het natuurlijk snel raak.
Dikke :thumbup:
liefs Jane oktober stopper beter gezegd starter. :vlinder:
:dance: JA
ikke ook :thumbup:
6 december uitslagen gehad in het erasmus -lang verhaal over hoge bloeddruk - en 1 dag later besloten er direkt weer voor te gaan
na een draak ve zwangerschap en bevalling we nu dat het makkelijk er zal gaan
ff korte info…heksje , 35, 3 jaar getrouwd , 1 mk 2003 , korte mmm, 1x iui 2005----1 zoontje Tom
we hopen dat nu iui niet nodig is en zijn al druk aan de klus
-na maanden van geen puf :shifty: :mrgreen: -
snoesje en danielle :thumbup: op een snelle positieve test
Hoi Heksje welkom hier. Ik heb je ziekenhuis verhalen een beetje gevolgd. Mijn homocysteine is ook verhoogd, we hebben het daar tijdje gelden over gehad. Ik heb een trombose verleden dus voor mij is een volgende zwangerschap best ook een beetje eng.
Bedankt allemaal voor het suces wensen.
Even een klein lijstje alvast:
naam…leeftijd…gaat voor een
Snoesje…30…2e
Heksje…35…2e
Danielle_M…30…2e
hey!! Wat lees ik nu? Ik heb nog nooit iemand gekend met een verhoogd homocysteine gehalte :mrgreen: Maar ik heb het ook!
In januari 2001 heeft het bij mij trombose en een hartinfarct veroorzaakt. Ik was toen 20 jaar.
Je kunt je voorstellen dat het zwanger worden voor mij dus ook heel spannend is!
@patricia26 wrote:
hey!! Wat lees ik nu? Ik heb nog nooit iemand gekend met een verhoogd homocysteine gehalte :mrgreen: Maar ik heb het ook!
In januari 2001 heeft het bij mij trombose en een hartinfarct veroorzaakt. Ik was toen 20 jaar.
Je kunt je voorstellen dat het zwanger worden voor mij dus ook heel spannend is!
Ik ken(kon) ook niemand anders. Ik had er zelf nooit van gehoord totdat ik 1 week na m’n bevalling op 2 plaatsen trombose kreeg. Toen kwam ik in de medische molen. Ik kreeg trombose als complicatie van de zwangerschap. En 7 maanden later belandde ik weer in het ZH met trombose op dezelfde plekken (been en lies). Toen zijn er echt hele uitgebreidde onderzoeken geweest en daar is dit uigekomen. Ik heb groen licht om zwanger te worden maar moet dan wel bij de GYN en internist onder controle en bevallen in het ZH. Na de bevalling krijg ik dan gelijk medicatie. Dus het is allemaal niet mee zo onbezorgd. Maar ik ben blij dat ik weer zwanger mag worden. Dus nu is het afwachten of het ons een 2e keer gegund is.
Jeetje dit lijkt nu wel een medisch topic geworden… haha.
hee heksje, jaaa, ook welkom!!!
nou, de lijst nu al op 3, das mooi. Ja, h. heb ook reg. gelezen en fijn he dat je nu mag!!! jippie!!
en danielle, ja, ken dat met onr. cyclussen. Bij de eerste met clomid aan de slag gegaan. Werd toen keurig regelm. maar had daarvoor ook cycl. van 40 dagen tot 70 dagen. Nou, dat wordt veel klussen! haha
maar ja, heb sinds mijn ongesteldheid al een week lang alleen maar koppijn. Misschien ook door de drukte. Maakt de zin om te klussen er niet veel makkelijker op… ben al blij als ik het leven heb…
maar goed, hopelijk als die rommel uit mijn lijf is dat het ook wat beter gaat. Je hoort zoveel verhalen over die pil, aankomen, hoofdpijn, geen zin in… etc…
dus zie wel eventjes!!!