*decemberstoppers 2007* 8 beebjes, we duimen nog voor 2!

@karen marieke wrote:

hallo hallo

@cariska. ja ze doet het echt goed zo. maar het is wel zo dat als we s`avonds weggaan dan krijgt ze ook nog een voeding hoor.

maar ze doet het er goed op hoor. het is eigenlijk zo gegaan dat ik toen hoorde dat jij ook vier voedingen geef toen had ik ook zoiets van nou dan ga ik dat ook eens proberen want anders moesten we haar nog elke avond wakker maken nu dus niet meer en ze groeit er goed op hoor.

@hendrika ooo had je anders nog ondergoed voor me hiihihih…

nou ik heb niks gekocht ze is door mijn schoonmoeder al goed verwend

ik had nog een mooie zomerjas gezien maar die mouwen waren super te kort dus dat gaat niet over.

toch maar wat anders zoeken.

ligt er aan welke maat jij zoekt? en je hebt hyves zie ik nu pas :oops:

Hendrika, hier is de kinderwagenbak ook nog lang niet vol! Scheelt wel hoor zo’n grote bak!

Leuk zeg een taart met de foto van maurice!!! En helemaal blij met haar fiets ! Mooi zo :thumbup:

karen, mooi dat ze het er goed op doet! Ze roepen echt wel hoor als ze honger hebben :mrgreen:

Hé ik heb ook hyves! Ga je ff toevoegen! WIe heeft het nog meer???

Je kan beter vragen wie er geen hyves heeft :mrgreen: volgens mij echt iedereen tegenwoordig!!

Ik ook dus!!! :mrgreen: ga meteen ff kijken…

verder geen nieuws…ben het zat, aan het weekend toe denk ik. Mijn collega is al drie weken ziek, en dus werk ik al drie weken alleen. De vrouwen zijn vervelend met elkaar, steeds ruzie over de stomste dingen…BLEGH!!!

Tis zo leuk werk, maar soms ook zoooooo vermoeiend. En vandaag gewoon even een baaldag…

zo wat een weer vandaag zeg het is hier mistig.

leuk leuk hyves he zo verslavend wie wil toevoegen stuur maar even een pb :wink:

lief het een taart met haar broer vondt het ook zo geweldig dat ze dat zei :inlove:

hallo hallo

jaja ik heb ook hyves…erg leuk

@lisajoy heb je toegevoegd hoor hihihih.

@hendrika ik zoek zo rond de maat 140

hier was het ook erg mistig maar dat ik met een half uurtje helemaal weggetrokken, nu weer een heerlijke heldere en prachtige zon.

dus weer wandelen denk ik vandaag.

ooo vanmorgen 120 gekolfd het gaat vooruit…helemaal geweldig.

ooo mensen nog en reacite gehad op een vacature maar dat was 28 uur.

toen heb ik terug gemaild dat dat echt te veel was en dat ik hooguit 24 wil werken nou gaan ze me misschien wel meenemen in de sollicitatie procedure dus misschien word ik wel uitgenodigd voor een gesprek als de sluitingsdatum is geweest.

oooo spannend allemaal.

en ik hoorde van een oud collega van mij dat er waarschijnlijk nu echt vacatures gaan komen in lelystad dussssss :pray: :pray: :pray:

Spannend Karen!!! We gaan duimen!!! :pray:

Hendrika…aaaaah wat een schatje!!! :inlove: D’r broertje op de taart willen, dan smelt je moederhart toch hahahahahaha

Heeft zij dat ook, dat ze je napraat als je tegen Maurice praat??? Nina wel, en die zegt echt ALLES na…“hallo schatjepatatje…heb je lekker geslapen moppie”, en dan ook echt met zo’n hoog stemmetje :mrgreen: :inlove:

Joli, Lola past ook haast niet meer in de bak hoor…heb jij ook een queeny toevallig??? Want die heeft gewoon kleine bakken! Ik denk zelf dat Lola er over een maandje echt niet meer in past…

mijn hyvesadres mogen jullie wel weten hoor…www.jodela1.hyves.nl

Hahaha gaan we nu hyven? Leuk!

We hebben vandaag weer het zonnetje 8) vanmiddag maar ff lekker aan de wandel. Vind het nu zo heerlijk dat ik nog een maandje thuis ben, lekker genieten :thumbup:

Jullie hadden het over de wagenbak, we merken dat ie voor Jara ook wat te klein wordt (ze pas kwa lengte nog prima hoor, maar t is zo’n fiemel :inlove: en ff lekker uitrekken is er niet meer bij :lol: ) Maar ik denk dat ik eerder zal overgaan op de ww omdat ze dan lekker kan kijken!

Het lijkt me ook zo leuk als we strax lekker op de fiets kunnen :thumbup:

Lisajoy, we posten tegelijk! Haha ga gelijk ff je hyves opzoeken.

hallo hallo

hebben jullie queeny bakken.

die vonden wij ook heel mooi maar toen een paar jaar geleden hadden vrienden van ons die ook en dat zoontje moest al heel vroeg in het wandel gedeelte omdat hij er niet meer in paste.

daarom hebben wij voor een mutsy gekozen omdat deze bakken wat groter zijn.

en aangezien wij ook lange kinderen produceren hihihihih hebben we daarvoor gekozen…

hier mijn hyves http://www.karen-wessels.hyves.nl

hendrika en is toch een geweldig antwoord meet kan je je niet wensen dan dit toch???

wie nog meer hyves???

leuk om als die pagina’s te zien dan zie je ook een beetje hoe iemand is of zo iets laat maar zeggen :smiley: :smiley:

oke we gaan hyves leuk leuk leuk

dan kan ik eindelijk mn zwaar bewaard geheim bloot geven niet schrikken :oops:

ik heb me toen onder een andere naam aangemeld omdat er andere ook op het kok waren we we het niet wouden laten weten dat we voor een 2 e gaan.

ik ben dus geen hendrika dat is de 2 naam van mn dochter :oops: ik zelf heet a.ndrea en heb dus een meid en jongen op hyves zouden jullie wel de naam van mn meisje lezen deze gebruik ik hier niet op het forum dat deze niet vaak voor komt en mensen dan gelijk weten dat ik het ben :oops: ik woon dus in een w.oon.w.agen vandaar toen die vraag stelde kijken hoe mensen er op reageren maar niet gelijk denken van oh jee nee ben gewoon heel normaal en niet alle gedachten die je daar bij in je hoofd krijgt hoort dus niet gelijk allemaal afschrikken.

ik heb nu eerlijk mn verhaal vertelt pfff dat lucht op maar zouden jullie aub de naam van mn dochter en w.oon.w.agen niet hier gewoon geschreven hier neer willen zetten dan kunnen de mensen me gelijk vinden en vindt het juist heerlijk hier zo zonder dat ze me weten te vinden :oops: :oops:

wie oh wie durft er nog te hyven :? :oops:

Hendrika… :hug: en nooooooooit meer zoiets verzwijgen he!! :naughty:

Is toch nergens voor nodig meid! Mijn vader zei altijd: vergeet nooit waar je vandaan komt!!! en mijn vader is een wijs man, al zeg ik het zelf :mrgreen: :mrgreen:

Ik begrijp best dat je het gevoel hebt dat je je moet verdedigen tegenover de buitenwereld, er bestaan immers nogal wat vooroordelen over ‘kampers’. Maar ach, jij weet wie je bent toch…!

Dus die schaamte icons zijn nergens voor nodig, tenminste ik praat vanuit mezelf he :wink:

Ga je meteen ff opsporen op hyves!

hendrika…ik zeg wel leuk dat ik je ga opsporen…maar ik weet niks van je! hahahahaha ja nu wel je echte naam…maar er zijn meer mensen die zo heten hahahaha

Dus jij moet je maar ff bij mij aanmelden, als je dat wil!

jaja foto’s in het showforum van Noëmi

de drie fases waarin ze huilt…

zo grappig om daar ff een foto van te maken hihih

lelijk he eigenlijk van mij

lisajoy, worden jullie dan niet vervangen als jullie ziek zijn?

Ook toegevoegd op hyves!

karen spannend!! :pray:

Toegevoegd op hyves!

Tanja, lijkt me ook super als ze op de fiets kan! Wij gaan een mama fiets aanschaffen d.m.v het fietsen plan van het werk! ff wachten op belastinggeld alleen…

Hendrika, geeft niets hoor dat je een beetje anoniem wilt blijven! kan me dat wel voorstellen! Ik heet ook geen Cariska maar carola … en 2de naam mariska haha.

Ben nu bij mijn ouders thuis, paps is jarig (nee hoor geen grap haha) Dus ff mijn laatste vrije dagje hier doorbrengen … morgen weer werken :cry:

Gisteravond moest ik er best om huilen, was bang dat ik veel van tanisha moest missen …Ach … als ik op het werk ben is het vast wel goed

mijn hyves is http://www.tantecarolie.hyves.nl/

Wie voegt me toe??

Cariska, ik had je al een krabbeltje gestuurd…ik dacht wie is Carola nou??? :lol:

En kan me voorstellen dat je het heel moeilijk vindt meid!!! Ik kan je zeggen…het went! Maar de eerste weken zijn niet leuk…gaat ze nou toch naar het gastgezin of niet???

En gefeliciteerd met paps!

en neeeeeeee, hier wordt bezuinigd op inval hoor :naughty: Ik werkte vorig jaar nog met drie collega’s in dit huis, nu nog met 1 collega. Ik werk maandag en dinsdag zoiezo alleen en woensdag dan samen…

Vind het af en toe echt zwaar, zo alleen. Dus ik ben een beetje aan het rondkijken. Wel jammer, want het werk is zoooo leuk!!

heb weer nieuwe vriendjes op hyves :lol:

cariska een dikke :hug: geniet volop van deze dag het is feest en morgen vrolijk na je werk en dan kun je er na uitkijken om weer heerlijk na je meisje te gaan gefeliciteed met de verjaardag van je vader.

het is nu lekker weer de mist is weg getrokken het zonnetje schijnt net even lekker mn wasje buiten gehangen en ga zo maar even schoonmaken en wil straks even kijken voor plantjes in de woonkamer en een paastak ja moet ik nog steeds zetten :oops:

hallo hallo

@cariska ooo meid wat spannend zeg morgen weer werken. lekker genieten dus vandaag. en je mag best huilen even een dikke :hug: voor jou.

heel veel succes.

zooo weer een paar toegevoegd op hyves leuk leuk leuk.

ooo meiden eigenlijk heb ik een vraagje he.

voor de meiden met het eerste kindje.

zouden jullie nog een tweede wilen en hoelang zouden jullie er tussen willen laten

en voor de meiden met meer kindjes

zouden jullie nog voor een derde willen gaan???

ik was hier eigenlijk zo benieuwd naar