Oooo Famke, spannend! Ik duim voor je! Wanneer ga je testen?!
euhm, met mijn zoontje heb ik op dag 37 getest dat zal vrijdag zijnā¦
maar ik ga er nog steeds vanuit ongesteld te worden, we zullen zien :inlove:
Spannend Famke! Hoe was je weekendje?
Joli
De uitslag van het onderzoek krijg ik in principe pas als we die samenlevingstest gaan doen. Voor deze test moet ik bellen op de dag dat ik ongesteld wordt (en dan een afspraak maken voor rond mijn eisprong). Maar aangezien ik nu geen idee heb hoe mijn cyclus is en de acne zich niet laat zien :mrgreen: (het leek een week of twee geleden echt gigantisch op te komen, maar alles is weggetrokken 8) )
Heb ik besloten om nog een cyclus (of 2) af te w88. Of de menstruatie moet helemaal wegblijven dan neem ik natuurlijk eerder contact met ze op.
Dus (lekker uitgebreid antwoord weer :? ) ik denk dat we over die uitslag volgende week even gaan bellen, want als het niet goed is is het handig om dat eerder te weten natuurlijk.
He T@nj@. Die uitslag van je vriend zān āzaadā, krijg je toch sowieso wel? Of heb ik het nou niet goed begrepen en gaat het om een ander soort onderzoek :? Wat is nou precies die samenlevingstest?
@Famke: heb je last van de ānormaleā ongi-aanduidingen, dat je zo sterk denkt dat je wel ongi zult worden? Pff, het lijkt mij dat je op een gegeven moment gewoon niet meer weet wat je nou voelt.
naja de ānormaleā ongi tekenen lijken ook verdacht veel op de beginnende zwangeschapskwaaltjesā¦
Mijn borsten doen verekte pijn en mijn tepels staan in brand :oops:
Maar wat maakt dat ik denk toch ongesteld te worden is dat we niet goed hebben getimed ā¦
Ik hou julie op de hoogte!
xx
Zo, net terug van zwemmenā¦wat een weer :twisted: !!! Ik denk dat we maar moeten emigreren, bah!
Joli: de uitslag van dat zaadonderzoek hebben we nodig bij die samenlevingstest, daarbij wordt er na āde daadā gekeken hoeveel levende zaadcellen er nog in mijn baarmoeder etc aanwezig zijn.
Dag 41 is voorbij
Ga nu lekker op 1 oor!
:-*
hallo!
:oops: heb al een tijdje niet gereageerd, sorry druk druk drukā¦
Zit nu even stiekem op mijn werk, dus even snel.
Ik zit volop in spanning hier! Als ik een cyclus van 28 dagen had, ben ik nu 5 dagen over tijdā¦Maarja ik wordt al 2 maanden op de 34e dag ongesteld, dus misschien morgen.
Heb zaterdag getest :oops: kon het echt niet laten, helaas negatief! Maarja, ik praat het wel weer goed in mijn hoofd, want als ik uitga van een cyclus van 34 dagen, was het natuurlijk veels te vroeg om te testen.
Heb wel pijnlijke gezwollen borsten, maar ook (beetje gek praatje) al vier dagen een ānatā gevoel, alsof ik vloei. Ga dus tig keer per dag naar de wc, maar niksā¦
Dat ānatteā gevoel heb ik ook vlak voor mijn menstruatie, dus ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Maarja die pijnlijke borsten
Kortom: IK WORD GEK!!!
lisajoy, ik duim voor je meis!!!
Tanja, hopelijk ben je snel ongesteld meis, dit is ook niksā¦
Hier nog steeds niet ongesteldā¦we wachten af.
Vanavond moet ik werken, dat geeft wel wat afleidingā¦
xx
famke
Hoi Meiden,
er gebeurt van alles bij iedereen, zo te lezen!
Lisajoy: superspannend!
Famke: jij ook nog in spanning?
T@nj@: bij jou nog steeds geen tekenen van ongi?
Hier alles rustig momenteel. Ik temp netjes elke dag en als het goed is kan ik dus precies zien wanneer mijn eisprong is en dan dus ook uitrekenen hoe lang mijn cyclus zal zijn dit keer. En dan maar hopen dat het gelijk raak is :dance: Vrijdag beginnen we met klussen, maar we oefenen ook alvast
Hey dames, hier nog geen ongi (dag 35)
ik heb wat testen via internet besteld, zodra die binnen zijn moet ik dan toch maar even testenā¦begin nu zelf ook te twijfelen⦠:mrgreen:
xx
famke
Hey hallo,
Spannend Famke en Lisajoy! Ik duim voor jullie :thumbup: !
Ik heb al een tijdje nix van Honing gelezen?! Die is er meestal ook elke dag welā¦hopelijk is alles goed.
Hier nog niks⦠ā¦misschien het weekend toch nog maar een keer testen
?
Heyyy,
alles goed met jullie? Overleven jullie de griepepidemie? Ik was een beetje verkouden en voel me nu echt iets minder. Balen, want ik had ook een hogere temp, maar als het goed is kan dat nog geen eisprong zijn. Oke, het was maar 0,1 graad hoger, maar toch, het voelt alsof het nog op kan gaan lopen vandaag⦠Hoop dat ik morgen weer ānormaalā ben, anders kan ik alsnog niet zien wanneer mijn eisprong nou precies is! En klussen met koorts zie ik ook niet zo zitten :oops:
@Lisajoy: Weet je al wat?
@Famke: Zijn de tests al binnen?
@Honing: Waar ben je? Gaat alles goed??
@Tanja: pff, hoop voor jou echt dat je snel ongi bent. Of zwanger!!
Groetjes Joli
Hey hey,
ook vandaag geen duiveltjes te zienā¦
als vanmidag de testen binnen zijn dan zal ik gaan testen!
xx
famke
:twisted: :twisted: :twisted:
gisteren duiveltjes gekomenā¦BALEN!
Lisajoy BALEN :twisted: :twisted:
Famke ben jij dan de eerste van ons cluppie?!?
Tanja, jij ook balen zegā¦
Joli, hoe gaat het met jouw āklusperikelenā?
Jaaaaa, daar ben ik weer!!! Moest onverwachts 2 dagen weg voor mijn werk. Toen ik terugkwam was er geen internet verbinding meer :wall:
Maar goed, we zijn weer on line!
Ik baal ook een beetje want de blaasontsteking heeft weer eens de kop opgezet :evil: . We hebben besloten het deze maand met condoom te doen aangezien ik weer opnieuw aan de medicijnen moet en ik vind het niet zoān fijn idee om dan misschien ook toevallig zwanger te zijn.
āGeduld is een schone zaakā :wall:
Hey meiden
ik ben zwanger!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
kan het echt niet geloven!!
Famke:
:: :: :: :: :: :: :: :: ::
:: :: Gefeliciteerd!!! :: ::
:: :: :: :: :: :: :: :: ::
Meiden, de eerste zwangere is een feit! :dance:
Oh wat GOEHOED!!! :dance: :dance:
Famke van harte gefeliciteerd meid!!!
THX meiden!
wel erg schrikken, zo snel zwanger!
Ik ben erg misselijk momenteel⦠:mrgreen:
xx
famke
Wow! Gefeliciteerd Famke! Dus toch!! :dance: :dance:
Lisajoy, voor jou minder goed nieuws. Op naar de volgende ronde!
Honing, je bent er weer! Wel balen zeg, van die blaasonsteking! Heb je nagevraagd of het kwaad kan, dat je die medicijnen slikt?
T@nj@, ga jij morgen weer testen?
Hier is de eerste klusperiode aangebroken. We gaan het om de dag doen. We wilden vandaag beginnen, maar omdat ik gisteren niet zo lekker was en ik bang was dat ik vandaag echt ziek zou zijn, zijn we gister alvast begonnen Gelukkig ben ik niet echt heel ziek, maar echt lekker voel ik me niet.
Doen jullie het ook āom de dagā? Ik heb gelezen dat dat het beste is, omdat āzaadā ongeveer 48 uur nodig heeft om weer optimaal te zijn aangemaakt. En omdat zaad ook zoān 24-48 uur kan leven in de baarmoeder. Ik vind het wel een beetje gek hoor, zo op commando. Maar ook wel leuk en spannend