Balen T@nj@, dat je nog steeds niet ongi bent! Heb je helemaal nog geen last van buikpijn gehad? Ik had namelijk wel erge last van buikpijn, vooral ook halverwege (eisprong?) mijn cyclus en ook voordat ik ongi werd.
Wat de foliumzuur betreft. We zijn er uit. We hebben besloten om het vanaf maandag de 28ste zonder condoom te doen. Dat is 2 dagen voor de 4 weken. Dat voelt voor ons goed. Ik eet wel nog wat extra foliumzuurhoudende groenten, brocolli, volgens mij. Mocht het na de eisprong zijn, dan is het niet anders, dan zal het wel ergens goed voor zijn. Ik wil vanaf morgen wel gaan temperaturen (wilde vanmorgen beginnen, maar ben het vergeten :o Ben toch wel benieuwd of ik een tempstijging zal zien na de eisprong. Weet ik ook meteen of we nog op tijd waren
Wat kan een maand lang duren zeg, als je zo met zwanger worden bezig bent! Mijn twijfel lijkt nu ook weer wat gezakt, maar dat kan morgen zo weer anders zijn In ieder geval fijn te horen dat ik niet de enige ben met twijfel!
@Joli: :dance: Wat goed dat jullie eruit zijn! Op naar de 28e!
De eerste weken nadat ik gestopt was met de pil had ik wel last van buikpijn, gevoelige borsten etc. Dat hield aan tot de week van 25 december (wat volgens mn banner de eisprongperiode moest zijn) Daarna niet meer. Dus ik had eigenlijk wel verwacht nu al ongesteld te zijn, maar helaas :evil: .
Ik had ook al bedacht om ff een aparte agenda kopen en daar alles in bij te houden, temp, cyclusdagen, testen, ziekenhuisbezoeken etc. Lijkt me wel leuk om nog eens terug te kijken. En ik moet zeggen dat ik het wel interessant vind hoe mn lichaam de boel zelf regelt
Vrijdag moeten we voor de eerste afspraak (nou ja afspraak, we moeten binnen een uur een potje op lichaamstemperatuur afleveren)
Tot die tijd moeten we ons nu inhouden… :silenced:
:-*
Hallo, Tanja, nog steeds niks? Je geduld wordt op de proef gesteld! (Zoals bij iedereen die bezig is zwanger te worden :eh: )
Ja, een maand kan lang duren. Ik zit te wachten op mijn ‘groene’ dagen…
En dan daarna weer aftellen tot de NOD.
Gelukkig heb ik genoeg te doen dus dat zorgt voor afleiding.
Spannend hoor T@nj@, dat ziekenhuisbezoek. Ik heb even teruggelezen, maar waar is dat nou precies voor? Heeft dat met de acne te maken? En waarom moet je vriend ook al getest worden? Is dat gewoon voorzorg? Normaal gesproken kun je toch pas na een jaar ‘proberen’ naar een gyn?
Honing, bijna klussen! En dan weer aftellen. Gek idee dat ik dat straks ook ga doen. Heb er wel zin in, hoor
Vanmorgen weer vergeten te tempen! Ik had al tanden gepoetst toen ik erachter kwam. Stom! Morgenochtend zet ik dus maar mijn telefoon als wekker, met het bericht dat ik moet tempen!
@tanja, suc6 vrijdag!
Hier alles prima, zonet heerlijk wezen schilderen.
Nu nog even het huis aan de kant zodat ik zo straks mijn massage kan invorderen :mrgreen:
groetjes famke
jaaaaaaa massage heerlijk!
Hier buikpijn en stikchagerijnig… :twisted: :lol: Let it come!!!
@Joli: die onderzoeken zijn idd een gevolg van die acne. Ik ben hiervoor onder behandeling bij een gyn (al jaren). Hij adviseerde deze vruchtbaarheidsonderzoeken ‘just in case’ om te voorkomen dat we er na een half jaar achter komen dat er bij een van de twee iets niet goed is en de acne ondertussen kan ‘toeslaan’.
@Honing: bijna ronde 2! spannend hoor, klus’se.
@llemaal: zat gisteravond nog ff te lezen op andere forums en daar las ik dat veel meiden afhaken zodra ze zwanger zijn :naughty: …gaan wij niet doen he :snooty: :mrgreen:
…en ik zit nu met een zak drop achter de comp… :oops:
Nee, Tanja, wij gaan niet afhaken hoor!! :naughty:
Lekkerrrrr dropjes! :drool: Die ongi moet er toch haast zijn zou je zeggen…
Ik ben niet zo’n snoepkont maar als mijn ongi eraan zit te komen heb ik altijd zin in zoetigheid… mmmmmm chocolade enzo :drool: :drool:
Vraag me af of je het potje al hebt ingeleverd Tanja… :mrgreen:
En wat volgt er dan??
Famke, wat schilder jij eigenlijk? (Hoezo nieuwsgierig…) :oops:
Ja, ik ben echt al aan het aftellen hoor. Vreselijk zeg! Had niet gedacht dat het me zo bezig zou houden. Ga toch echt m’n best doen om geduldig te zijn. En ook om veel bezig te zijn met andere dingen.
M’n hondje was uit de tuin ontsnapt en ik denk dat hij aangereden is. Hij bloedt hier en daar een beetje en loopt mank…
Zielig schatje, ga 'm nog maar eens even flink knuffelen :hug:
Nee, wij gaan niet afhaken, hoor Juist leuk om elkaar ook tijdens de zwangerschap te volgen.
Ik word echt zo ongeduldig dat ik nog tot de 28ste moet wachten! Ik denk dat we er maar de 27ste van maken :o Dan heb ik ook weer meer kans dat mijn ei nog niet ‘gesprongen’ is! Vanmorgen ook mijn temp genomen, 36,8, wat volgens mij heel gemiddeld is. Ik ben echt benieuwd of ik een stijging zal zien na de eisprong. Eerst maar volhouden met elke dag tempen.
T@nj@, je moest toch morgen dat potje inleveren? En nog steeds geen ongi? Bij mij is het inmiddels alweer voorbij. Het is me echt meegevallen. Ik was het zelfs minder erg dan toen ik nog aan de pil was. Ik weet natuurlijk niet of dat zo zal blijven (ik heb ook liever dat het vanaf volgende maand wegblijft :dance: ) Maar ik had me op het ergste voorbereid, na wat ik er allemaal over had gelezen. Hoop dat jij het ook snel wordt!
Honing, wat zielig voor je hondje. Zou je niet even langs de dierenarts gaan voor de zekerheid? Als ie echt is aangereden, zou hij misschien ook inwendig bloedingen kunnen hebben!
Hey hey,
Nou heerlijk relax dagje gehad gisteren, een massage en infraroodcabine (zweet zweet) is echt aan te raden.
@honing, ik schilder vrij fantasievol/intuitief
Ik ben nu met onderstaande bezig (it is niet het schilderij ) maar wil hem in een andere opzet…
mocht hij goed gelukt zijn dan zal ik kijken of ik hem aan jullie durf te laten zien :oops:
- ojee wat beloof ik nou?!!
Nou Famke, ik ben benieuwd naar het resultaat! Jij dus weer helemaal relaxed, na je beautydagje. En voor jou is de redday in zicht! Spannend!
Indd, nog een paar daagjes en dan verwacht ik ongesteld te worden…
Ik zit altijd rond de 31/32 dagen
vandaag was ik in een health shop waar ik homeopatisch medicijnen gebruik tegen koortsblaren, maandelijk voordat ik ongesteld moet worden dan had ik ook vaak een koortsblaar, deze medicijnen helpt dit te voorkomen (al 5 maanden geen last van gehad)
Nu vroeg ik de assistent dat of het in combinatie met een zwangerschap wel mag worden gebruikt…niet dus!!
Ik moet er dus maar mee stoppen met als gevolg van weer maandelijkse koortsblaren (of niet , mocht ik zwanger zijn!!)
naja he is voor een goed doel!
en hoe is het bij jullie?!!
Hai Famke, ik kan helaas je plaatje niet openen… ligt dat aan mijn comp?
Wat heerlijk lijkt me dat, je lekker uitleven met schilderen .
Ik hoop voor je dat het raak is deze maand
Ik kan niet wachten op de eerste zwangerschap van iemand in ons groepje :mrgreen: !
Met m’n hondje gaat 't wel ok. Hij loopt nog steeds mank maar ik denk niet dat er iets gebroken is.
Ga nog even aan het werk!
Misschien tot vanaaf :-*
Hey hallo!
Famke: Ik ben benieuwd! T ziet er erg mooi uit.
Honing: Wat naar van je hondje!!! Hopelijk gaat het snel beter met hem.
Joli: haha volgens mij maken die paar dagen echt niet zoveel uit hoor.
Hier dag 38 :? niks… Ook geen buikpijn meer…
We gaan strax naar t ziekenhuis
:-*
Goedemorgen allemaal!
Hier alles z’n gangetje. Het is echt wachten op de klustime Zo raar hoe de maand nu opeens zo goed in je hoofd zit :shock:
T@nj@, spannend straks het ziekenhuis. En balen dat je nog steeds niet ongi bent! Heb je alleen een afspraak voor je mannetje, of ook voor jou?
Famke, nog twee dagen! Aftellen dus!
Honing, gelukkig gaat het goed met je doggy! En voor jou is de klustime bijna aangebroken!
Ja, we zijn alvast een beetje begonnen met klussen .
Oh ja, Famke, ik kan je plaatje nu wel openen. Mooi! Ben benieuwd wat je gaat maken.
Tanja, ik hoop dat alles goed is gegaan in het ziekenhuis!
Joli, ook al aan het aftellen…
Hier niet veel nieuws. Lekker weekend. Vandaag een feestje en morgen op bezoek bij vrienden.
Fijn weekend iedereen!
Hoihoi
Famke: heb je al nieuws?
Honing: klus’se
We hebben vrijdag de opdracht voltooid :thumbup: ! Ik ben benieuwd.
Ik zal binnenkort ff een nieuw lijstje maken. Kan iedereen nog ff een keer een pb sturen met ronde en NOD. Ik heb gemerkt dat je je eigen berichten kunt wijzigen…dus als julllie het goed vinden dan maak ik t.z.t het nieuwe deeltje aan en kan het lijstje steeds bovenaan staan. Is dat wat?
Hier verder g.b…dag 40…
Hoi!
Ben ook benieuwd Famke!
En balen T@nj@, dat je nog steeds niet ongi bent. Ook helemaal geen last meer van je buik? En wanneer krijg je de uitslag van het onderzoek?
Honing, is je hondje helemaal beter? En lekker aan het klussen
Hier weinig nieuws. Behalve dan dat we hebben besloten het vanaf nu al ‘zonder’ te doen. Immers, de eisprong is toch nog niet, dus kan ik niet zwanger worden. Dan heeft die condoom toch ook geen zin meer 8) En ik vind het zonde om mijn ei voor deze maand te moeten missen! Wel een heel raar idee hoor! En spannend vooral ook.
Mijn gegevens voor het lijstje: Joli, 29 jaar, ronde 1 is van start gegaan en wij gaan voor ons eerste kindje.
Groetjes!
:mrgreen: Hier de aangepaste lijst!
Hey hey,
Na een weekendje Texel nog niet ongesteld :shock:
Ik wacht nog even af …
xx
famke