we hebben geklust hoor! Hopenlijk met positief resultaat!!! Pijn is nu weg, zei tegen manlief Raak schieten hoor!! :lol:
Heb nog nooit mijn eisprong gevoeld…dus wist niet wat het was.
hahaha leuk dat je dochtertje het al had verteld! Kinderen kunnen ook niets voor zich houden. LEuk!!!
Cariska, meid ik ga voor je :thumbup::thumbdown:
moet goedkomen!!
lisajoy, Jurjen heeft sinds kort een baby in zijn buik en geeft dan kusjes op die van mij…zo lief :inlove:
Honing, hoe is het met jou meis en je zwangerscapskwaaltjes?!
Vandaag jarig!! ik ben 29 geworden…ouwe muts :shock:
Morgen nog even werken en dan ECHO!!!
Ben zo benieuwd wanneer de juiste uitrekendatum is en wanneer ze een keizersnee gaan plannen…
xx
famke
Famke gefeliciteerd met je verjaardag!!!
hahahaha Famke, ik denk dat je Joli bedoelt… Hier nog geen zwangerschapskwaaltjes… :lol:
Vandaag lekker lui dagje; heb geen zin om me uit te sloven vandaag, dus gewoon lekker rustig .
Cariska, ik hoop dat je je ei gevangen hebt!
Kom zo wel lekker in de paaseieren stemming…
Gaan jullie nog paaseieren zoeken? :mrgreen:
Ikke wel! :mrgreen:
hahaha paaseieren zoeken ! hihi
wat hebben we trouwens een lief plaatje bij ons lijstje!!
Oh ja, errug lieffff!
Goed gedaan Tanja! :thumbup:
@Honing wrote:
hahahaha Famke, ik denk dat je Joli bedoelt… Hier nog geen zwangerschapskwaaltjes… :lol:
:wall: :wall: :wall: :wall:
sorry meis :oops:
Hoi meiden,
ik meld me weer eens. De afgelopen dagen weer behoorlijk rot gevoeld. Met gister als toppunt… Ik lag dinsdagavond om acht uur op bed, kwam er gister om half tien uit. Om half twee lag ik weer, tot half vijf, om vervolgens om half acht weer mijn bed in te duiken. Pfff! Echt vreselijk. Ik voelde me zo belabberd. Het lijkt erop dat ik me vandaag voor het eerst weer wat beter voel. Hopelijk kan ik dit doorzetten vandaag en de rest van de week. Ik weet, het hoort erbij, maar het voelt zo rot! Tranen met tuiten ook gister. Gelukkig is mijn luv heel lief voor me, dat helpt wel, hoor!
Famke, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! En vanmiddag de echo!!! Spannend! Leuk!!
Cariska, ik hoop dat het klussen ‘raak’ is geweest!
Lisajoy, hoe is het met jouw vermoeidheid?
T@nj@, hoe gaat het bij jou? Al tekenen dat je ongi moet worden? En hoe gaat het met de bijwerkingen?
Honing, jij ook nog lekker geklust?
Kim jouw klustijd komt er aan!
Hm, vergeet ik nu nog iemand? Oh, Hendrika, waar ben je?!
Haai,
Joli, :hug: . Goed dat je lekker de tijd neemt om uit te rusten!
Famke, heb je vandaag of morgen de echo? Ik duim in ieder geval voor je!
Kim & Tanja, alles ok met jullie?
Heb van de week mijn ouders ingelicht over het feit dat we bezig zijn voor een kindje. Ze waren superrrrr gelukkig! Je zou bijna denken dat we ze verteld hadden dat we zwanger zijn, hahahaha. En dat moet eerst nog wel lukken… :shifty:
Maar in ieder geval een leuke reactie.
Ga nog effe verder werken!
Joli, meis hoop dat je je snel beter voelt…de eerste weken zijn soms geen pretje. :hug:
Morgen ochtend tegen 10 uur is de echo, kom hem jullie zo snel mogelijk laten zien!
De namen staan nu ook vast, een meisjes naam hadden we nog van de vorige zwangerschap een jongensnaam moest nog weer bedacht worden…
dat we nu er zo snel overuit zijn verbaast me…
Tijdens de weeen hebben we de vorige keer nog een meisjes naam moeten bedenken… namelijk wisten we van de 20 weken echo dat het een jongetje zou worden, maar tijdens de weeen in het ziekenhuis konden ze via de echo geen piemeltje vinden…
voor het geval dt, hebben we toen nog iets bedacht :o :shock:
xx
famke
Hallo allemaal!
Balen Joli dat je zo moe bent! Hopelijk gaat het nu de goede kant op.
Famke, ik zal aan je denken morgen!! Willen jullie nu ook weten wat het wordt? Leuk dat jullie de ‘snel bedachte’ meisjesnaam nog steeds goed vinden!
Hoe was je verjaardag? Ben je verwend?
Honing, wat leuk dat je ouders zo enthousiast reageerden! Hier is het ‘paaseieren zoeken’ ook een begrip geworden hahaha
Cariska, ik duim voor jou vroege paasei :mrgreen:
Lisajoy, hoe’st met jou ‘kwaaltjes’?
Kim hoest met jou? Al tekenen van jouw ei?
Hier alles ok. Ik ben erg druk met mn nieuwe verslaving (glaskralen maken :mrgreen: ).
Hier een beetje bruinverlies en een enorme hunkering naar chocola (dat laatste kan ook komen door de schappen met paaseitjes in de supermarkt net…) Laat de ongi maar komen :evil: :evil:
:-*
Hier is niets meer veranderd, alleen afscheiding is weer normaal, geen buikpijnen, dus nu maar afwachten.
Ben druk bezig met mijn hobby (scrappen) echt heel leuk om te doen! Vooral straks babyfoto’s hihi.
Beste vrienden van ons zijn nu 40 weken zwanger, heel spannend dus…
@T@nj@ wrote:
Famke, ik zal aan je denken morgen!! Willen jullie nu ook weten wat het wordt? Leuk dat jullie de ‘snel bedachte’ meisjesnaam nog steeds goed vinden!
Hoe was je verjaardag? Ben je verwend?
Hey meis,
We willen ook dit keer graag weten wat het wordt alleen kunnen ze dat vaak nu nog niet zien en wordt het eventueel vermeld bij de 20 weken echo...
Wat betreft mijn verjaardag heb ik niets te klagen gehad,
spreek jullie morgen weer, hopelijk met echo foto's!
xx
famke
:dance: :dance: Ongi has arrived! :dance: :dance: Ik doe weer mee meiden!
Gisteravond heeft het toch nog doorgezet. Betekent dat dat gisteren CD1 is? Daar ben ik met mijn nieuwe banner :inlove: wel vanuit gegaan.
Vanmorgen begonnen met tempen. Is dat batterijtje leeg :twisted: , maar al ‘haperend’ was er een 37,5 zichtbaar. Dus ik ga er vanuit dat nog betrouwbaar is. Vnvd uit mn werk gelijk maar ff batterijtjes of een nieuwe kopen.
Famke, succes en veel plezier strax!
:-*
Tanja :dance:
Goed gedaan meid! :mrgreen:
Ik word er ook blij van!
Staat je goed die banner!
Famke gaat bijna voor de echo volgens mij :thumbup: :thumbdown:
duimen geblazen!
Trouwens Tanja, vreemd is dat altijd he die hunkering naar chocolade als de ongi nadert? Ik heb dat ook bijna altijd. De afgelopen maand was dat voor mij ook echt een teken dat er een ongewenste ongi aan zat te komen :evil: . Ga er deze maand weer eens op letten :think: .
Ik heb trouwens de afgelopen 2 maanden echt last gehad van m’n borsten net voor mijn ongi. Heb ik daarvoor nooit gehad. Zijn er nog meer meiden die daar last van hebben?
T@nj@, fijn dat de ongi is gearriveerd! Nu toeleven naar de klustijd :dance: !!
Famke, als het goed is zit je nu in de wachtkamer! Oe! Spannend! Ik ben zooo benieuwd!
Cariska, nu maar aftellen, we tellen met je mee hoor!
Honing, leuk die reactie van je ouders! Hopelijk kun je ze snel het echte goede nieuws gaan melden!
Lisajoy, hoe is het bij jou? :thumbup: :thumbdown:
Kim, jij al :evil: ?
Hier gaat het redelijk. Gister een goede dag gehad, maar de avonden zijn nog steeds niks. Rond half acht moet ik echt mijn bedje opzoeken, omdat ik dan gewoon niet meer weet hoe ik moet gaan liggen of zitten op de bank. Ik geef er op aandringen van mijn luv dan maar aan toe en duik mijn bedje dan in. Het lukt dan nog om tot half tien tv te kijken, maar dan is het echt over en sluiten. Verder wat last van mijn borsten. Maar ik klaag niet hoor
Alles was prima !
2 armpjes en beentjes, het hartje klopte vollop en het bewoog super snel:inlove:
zal vandaag proberen de echo er op te krijgen alhoewe, hij is ontzettend donker …
voornaamste is dat alles goed lijkt te zijn…
xx
famke
Mooi dat de echo goed was !!! Kom maar op met die foto!!!
Tanja mooi dat de ongi is gekomen!