december 2013/januari2014 stoppers...Tamara24 is zwanger!!!!

Welkom Ellen!!

KarenMarieke: ik volg je niet deze maand…

Vanmorgen even een test gedaan, maar sneew wit. Ach, was ook te voorspellen. Maar nu heb ik de komende maand in iedergeval wat te doen :inlove:

Wat betreft mijn sollicitatie van afgelopen vrijdag, ik mag maandag een dag meelopen! Super blij mee, al zegt dat nog niks…

@sabje ooo meid wat balen. maar idd je weet het nu wel gewoon. dus je weet waar je aan toe bent.

vind het wel jammer :oops:

en wat gaaf dat je mee mag lopen. super super.

@ellen welkom leuk dat je mee wilt schrijven.

echt ons clubje word steeds groter. super.

en wat leuk. zelfde leeftijd zelfde aantal kinderen. leuk leuk.

nou zet hem op deze maand hihih.

hier gaat het goed. begin nu s ochtends al meer misselijk te worden bleehhh.

en ik merk het als ik misselijk word en moet eten. want ik ga dan altijd niezen. het slaat nergens op maar zo merk ik het altijd.

verder te horen gekregen dat mijn schoonzusje gister is gaan vloeien. we schelen twee weken. vind het wel sneu voor haar. ik heb haar nog niet gesproken vandaag om te kijken of het doorgezet heeft.

dus het is nog even spannend. ik hoop het natuurlijk niet voor haar. maar ik zie het somber in.

ik zal het lijktje eens gaan aanpassen.

want het komen er steeds meer bij. leuk leuk leuk

dames et lijstje is aangepast. de foutjes eruit. de nieue dames erin

en de wijzigingen veranderd.

@tijgertje hoest bij jou?

heeft de ongi doorgezet?

Hallo dames,

Welkom nieuwe dames, altijd gezellig.

@sabje ik hem ook het idee hoor dat het lang bij ons gaat duren… een voorgevoel. Daar hou ik rekening mee.

Het uiteten was gezellig, heerlijke avond gehad.

ik duim voor jullie dames.

Hier druk met inpakken, werken en afstuderen…

gr

Welkom Ellen ! Gezellig dat je mee komt schrijven…

Sabje balen van je test ! Maarde onzekerheid is nu wel weg…

Leuk dat je een dagje mee mag lopen!!

Karen Zielig voor je schoonzusje ! Hoop dat het niet veel te betekenen heeft…

Robin Succes en sterkte met de drukte !

Hier gaat het ook lang duren. Vriendlief zijn zwemmers zijn niet veel en snel, bij F hebben we er 23 maanden overgedaan en bij J 14 maanden…

Hier is vannacht de ongi begonnen , dus mooi 28 dagen…

Gek hè dat je zo’n voorgevoel kunt hebben… Ach, we gaan er maar weer voor. Moet alleen nog ongesteld worden, dus laat maar snel gebeuren!

KarenMarieke, wat sneu voor je schoonzuster zeg… Vreselijk!

Robin, succes met alles. Doe je wel een beetje rustig aan??

Hoi meiden,

Heb uiteindelijk maar getest. Zie foto :shock: ben er even niet goed van :smiley:

Wel blij natuurlijk maar weet niet goed wanneer uitgerekend. Laatste menstruatie was 31/12 en die daarvoor was 29/10 dus heel onregelmatig

Joehoe joehoe.

Van harte.

En jij bent al ff zwanger. Men wat is de test donkerpaars.

Super vet.

Joehoe joehoe ik ben niet meer alleen :lol:

Ja heel erg dikke streep he :shock:

Thx vind het nog een beetje onwerkelijk.

Ilse Dus toch! Gefeliciteerd !!! Ik zou eerst een uitrekenen vanaf 31-12 , dan kom je uit op de ud van 7 okt 2014. De vk kan je meer vertellen, dus misschien een belletje hun kant op ?

Ilse, gefeliciteerd!!! Lekker van genieten :inlove:

Hier inmiddels ongesteld geworden,op naar de volgende ronde. Wel een mooie cyclus dus!

Zo, banner aangepast!

@sabje wel fijn dat je ongi bent geworden. wel balen. maar wel een mooie cyclus. maar goed nu kan je daar op verder borduren en op de juiste dagen aan de klus.

@ilse idd nog onwerkelijk. zeker als je er echt niet vanuit bent gegaan.

en idd gewoon gauw bellen en een afspraak maken met de vk.

leuk hoor.

mijn schoonzusje die twee weken voor mij uitgerekend zou zijn heeft een miskraam gehad. erg sneu. ik hoop dat ze het goed kan verwerken.

helaas weet ik wat het is. en je gunt dit je ergste vijhand nog niet.

het is toch je kind dat je verliest ook al is het nog zo klein.

nou hier zit het tot nog toe goed. goed misselijk s ochtend en onwijs zere tepels en je kan me gauw aan het huilen hebben hihihih.

hoe is het met de andere dames.

lijstje is weer aangepast…

Sabje , toch ongi geworden, :hug: je test bleef ook al wit, dus je wist een beetje dat het er aan zat te komen… Vol goede moed naar de volgende ronde !

Karen wat zielig voor je schoonzusje ! Ook al ben je nog niet ver, het is toch al een kindje wat je verliest. Ik weet wat ze mee maakt, sterkte voor haar…

Hier staat een boterkoek in de oven te bakken :drool: Had zin om iets te bakken en er stond alleen nog een pak voor boterkoek. Dus bij het boodschappen doen maar even nieuwe pakken meenemen…

Ik heb een nieuwe naaimachine :dance: dus van het weekend maar even uit proberen hoe het allemaal werkt en dan kan ik aan de slag voor mijn shopje…

Morgen de laatste dag voor de psz, dan heeft de kleine meid een weekje vakantie. Papa is druk bezig met de badkamer en een keukentje aan het maken voor haar verjaardag… Vrijdag ga ik een trampoline voor haar ophalen (gekocht via mp) dan kan ze zich daar ook nog op uit leven , misschien dat ze dan iets afvalt samen met haar dieet…

Tijger, hoe is het met jou menstruatie, al over??

KarenMarieke, wat sneu voor je schoonzusje zeg… sterkte voor haar!

Sabje,

Jammer dat het deze ronde niet gelukt is maar op naar de volgende hé.

Ik weet niet in hoeverre jullie interesse hebben met het gebruik van natuurlijke middeltjes maar ik neem al een tijdje tarwekiemolie.

Dat zorgt ervoor dat je vruchtbaarder bent en dat indien je zwanger bent de innestelling goed gebeurd en blijft zitten. Nou ja er zullen voor en tegenstanders zijn maar ik vaar er goed bij.

Het is infeite pure vitamine E en dat is heel gezond voor het lichaam.

Het bestaat ook in capsules (maar is duurder) . Misschien een tip voor diegene die zwanger willen worden en/of zwanger zijn?

Ik ben nogal voor natuurlijke middeltjes;-)

Tijgertje,

Wat leuk een naaimachine, ik naai ook geregeld, vind het lekker ontspannend. En een trampoline voor je meidje, wat leuk zeg nu nog wachten op goed weer (het regent hier al een paar dagen).

Sabje , ik heb eigenlijk een dinsdag veel verlies gehad en gister en vandaag is een stuk minder. Heb er deze keer ook niet zoveel last van ( verl minder buikpijn)

Ilse : Ik heb ook tarwekiemolie gebruikt ( gewoon tabletjes bij kruidvat, is niet zo duur) Ik was toen wel aardig regelmatig …

Zijn jullie ook allemaal al begonnen met foliumzuur ?

@Ilse, dank voor de tip, zal het zeker onthouden!

@Tijger, ik gebruik al wel foliumzuur, al moet ik er nog even aan wennen… normaal neem ik alleen wat als het nodig is en ik pijn heb o.id. dus ik vergeet het nu nog regelmatig… Kijken of het deze maand beter gaat.

Ik reageer gauw langer, hopelijk morgen de boel op orde met de laptop. Via telefoon is het maar onhandig…

Meiden mag ik met jullie praten aangezien er verder nog geen februari stoppers zijn ???

Ik heb afgelopen dinsdag mijn laatste pil genomen voor een Brusje voor onze dochter.