december 2013/januari2014 stoppers...Tamara24 is zwanger!!!!

Hoi meiden,

Mag ik er bij? Ik ben 35 En heb reeds 3 kindjes maar in juli een mk gehad.

Ik zit met een heel lange cyclus. Nooit eerder gehad. Nu is het van 31dec geleden dat ik ongesteld geweest ben.

Heb de laatste dagen wel enorm pijnlijke tepels. Vlagen misselijk. Rugpijn.

Maar ik durf nog geen test te doen uit schrik voor de ontgoocheling.

Karenmarieke, had jij symptomen voor je testte?

@tijgertje: fijn dat je vriend weer helemaal is opgeknapt…! Hopelijk verkoop je het huis snel! Hoe voel je je? bijna Nod…

@ Ilse: Wat mij betreft mag je meeschrijven, maar ik zou wel een test gaan doen als je al zo lang over tijd bent!! Als je toch zwanger bent, kun je je net zo goed aanmelden bij de negenmaanden mama’s…

Kijk maar wat je doet! Succes met de spanning!

@ karenmarieke & Robin: hoe was het gisteravond?? Leuk gehad??

hallo hallo

@ilse welkom natuurlijk mag je meeschrijven. gezellig.

en idd ik zou ook gaan tersten weet je dan ben je ook maar van die onzekerheid af.

ik had alleen last van zere tepels. en ik deed alleen de test omdat ik echt van die onzekerheid af wou. ondanks dat ik de kans had dat ik teleurgesteld zou zijn.

dus testen die handel.

@sabje het was echt super gezellig. het eten was heerlijk en we hebben heerlijk gekletst en echt een leuke avond gehad.

hoest met je??

@tijgetje oo je huis te koop. spannende tijden. ik hoop dat jullie niet nog langer hoeven te wachten. klusse in jullie huis. ik weet wat het is hihihih.

en fijn dat iedereen weer is opgeknapt. fijn fijn.

hier vandaag weer veel gedaan. de koof met inbouwspots zit erin. echt super mooi geworden. van de week is het weer mijn taak om te verven.

dus dat ga ik maar ff doen.

verder vandaag nog een nieuwtje gehad.

mijn schoonzusje is ook zwanger die is in augustus uitgerekend.

dus daar zou twee maanden tussen zitten.

nou kwam vandaag mijn andere schoonzusje langs en vertelde dat zij ook zwanger is.

2 okt is ze uitgerekend. dus mijn schoonmoeder en schoonvader krijgen in twee maanden tijd 3 kleinkinderen.

het is wat he.

het is wel mijn schoonzusje waar ik niet zo goed mee over weg kan. geen bonje of zo hoor. maar wij passen gewoon niet zo goed bij elkaar.

zij heeft een meisje van 2 en ik een jongen van 2 wij waren tegelijk zwanger van onze kindjes.

en in die zwangerschap heeft zij zich (volgens mij) onwijs aangesteld en heeft ze door haar doen en laten altijd in het middelpunt gestaan. als ze vroeg aan mij hoe het ging zei ik eigenlijk altijd maar goed (terwijl ik vanaf 24 weken thuis zat met een verzakking van de baarmoeder en dus pijn)

maar altijd kwam zij er weer overheen met hoe zwaar ze het wel niet had.

dus ik zie eigenlijk altijd maar dat het goed ging.

ik hoop zo dat ze het deze zwangerschap zich “gedraagd” dat ze “gewoon” doet. zodat het ook voor mijn andere schoonzusje en mij ook dragelijk blijft.

sorry voor mijn lelijke gedrag.

hier nu heerlijk op de bank all you need in love aan het kijken. en ondertussen ff bij kletsen.

morgen verjaardag van mijn lieve vader. echt zin in.

daar ontmoet ik ook een nichtje van mijn moeder met haar dochter en man.

dit nichtje heeft heel lang geen contact gehad met mijn moeder door omstandigheden. en nu hebben ze weer goed contact ik heb al 1 keer dat nichte mogen ontmoeten maar nu morgen gaan we haar dochter ontmoeten. best spannend dus.

@sabje hoe gaat het trouwens. nog drie dagen.

@tijgertje hoest bij jou? jij ook nog drie dagen volgens de banner

KarenMarieke, wat bijzonder zeg, met zijn drieën zwanger :lol:

Dat wordt wel even omschakelen voor je schoonouders zeg, in zón korte tijd drie kleinkinderen!

Ik vind je gedachten wat betreft je hoonzusje waar je niet goed mee kunt niet lelijk hoor. Dat heeft ze zelf over zich afgeroepen. Ik hoop ookdat ze zich deze keer beter gedraagd!

Hier alles goed. Nog steeds geen menstruatie te bekennen. Voelt ook niet zo of dat 1 deze dagen snel komt… Ik voel me goed, wel nog steeds pijnlijke tepels. Vriend denkt niet dat het raak is. Ik weet het niet. Het zou wel kunnen, maar ook net zo goed niet… we zien het wel!

@sabje nou nog drie dagen en dan testen hihihih.

spannend hoor.

ze is altijd al zo geweest. ze is het enige meisje uit een gezin met 5 kinderen.

dus ze hoefde maar te blaffen en daar stonden der broers.

maar goed. we zien het allemaal wel.

Karen Wat leuk dat jullie het gezellig hebben gehad en heerlijk hebben gegeten …

Wel leuk voor je schoonouders dat ze er 3 kleinkinderen bij krijgen …

Inderdaad beetje raar van je schoonzus om zich zo te gedragen …

Welkom Ilse78 ! Gezellig dat je mee komt schrijven. Ik zou voor de zekerheid wel testen en dan ervan uit gaan dat de test wit blijft…?

Volgens mijn banner nog 3 dagen en volgens womanlog ook ( dat is dan een cyclus van 28 dagen ) Voel ik veel ? Moet alleen heel veel plassen terwijl ik niet veel drink en ben heel moe, maar dat kan ook komen door onze spokende peuter :shifty:

Spannend Tijger!!

Ik moet idd ook vaker plassen, en dan die pijnlijke tepels. Maar ik ben ook bang dat ik het mezelf gewoon aanspraat, dus ik wacht nog wel ff af…

Spannend Tijger!!

Ik moet idd ook vaker plassen, en dan die pijnlijke tepels. Maar ik ben ook bang dat ik het mezelf gewoon aanspraat, dus ik wacht nog wel ff af…

Nou Sabje dan zitten we samen in spanning te wachten ! :lol:

Wanneer zou jij willen gaan testen ?

Ik heb vanmorgen getwijfeld om te testen, maar heb het nog niet gedaan.

Ik probeer te wachten tot vrijdag ( als ik nog niet ongi ben geworden )

Dat is dan dag 31 ( de langste cyclusdag van voor mijn zwangerschap) en als ie dan positief is , een mooi valentijnscadeautje voor vriendlief )

Tijgertje, ik weet het echt nog niet, misschien dinsdag… Ik wil ook niet te lang wachten. Mocht ik mezelf nou voor de gek houden ofzo, dan kan het ook maar beter snel over zijn zodat we weer voor de volgende maand kunnen… :slight_smile:

Afwachten maar, ik voel verder nog niks qua aanstaande menstruatie. Geen buikkrampen of iets dergelijks. Vriendlief gelooft er niet in, vooral omdat het de eerste maand is… Hij heeft ook wel een beetje gelijk, zou wel heeeeeel snel zijn!

@sabje. Nou dat had ik ook hoor. Ik dacht nou dan ven ik maar van die onzekerheid af. Dus heb torn ook gewoon idd getest.

@tijgertje. Spannend hoor meid… Sterkte ook met wachten want ik kan ook heel goed begrijpen dat je heel graag Nasr die test wilg grijpen om van die onzekerheid af te zijn.

Dames succes met het wachten. Ik hoop op hele mooie testen.

Hier vandaag mijn vader jarig. Gezellig de hele dag bij hun geweest echt super. En als klap op de vuurpijl kwam mijn nichtje met haar man en kids 1 daarvan is net 4 weken. Ze kwam als verrassing. Dus heerlijk geknuffeld met het mannetje.

KarenMarieke: gefeliciteerd met je vader! Hoe jong issie geworden?? Leuk dat je nicht is geweest met haar kids! En een babietje van vier weken… :inlove:

@sabje 61 is hij geworden. lekker jong nog hihihi.

hij staat nog zo vollop in het leven. echt geweldig om te zien.

o dames nog maar 1 dag…ben niet nieuwsgierig hoor :shock:

maar ik hoop het zo voor jullie.

en ook een beetje dat ik niet te lang alleen blijf. hihihi

Das inderdaad jong nog.

1 dag nog ja, maar ben er bang voor hoor. Mijn (.)(.) Zijn nog wel steedvanmiddagjnlijk/gevoelig, maar vanmiddag toch wat van menstruatiekrampen…

Was ook te mooi om waar te zijn… Ik heb soms alleen zo’n vervelend voorgevoel dat het bijons wel eens heel lang kan gaan duren…

@sabje ooo wat een spanning meid. en wat een gedachtes gaan er door je hoofd dan he.

ik zou gewoon echt als ik jou was morgen of woensdag testen. dan weet je het gewoon en kan je verder. anders blijf je maar zo hangen in die onzekerheid.

ik weet dat het bij mij gewoon echt hielp ook al heb je natuurlijk de kans op een teleurstelling.

@tijgetje hoest bij jou

ook jij staat er voor morgen op.

lukt het allemaal ook met de gedachtes in je hoofd

@ilse hoe gaat het bij jou.

@lisa hoe gaat het daar.

@robin. lukt het allemaal meid met in pakken van de dozen en met school.

en laat je niet gek maken he. laat ze maar een mooi poepie ruiken.

Sabje. Wat een spanning hé !

Hier denk ik dat ik niet hoeft te gaan testen, maar wacht nog even af. Had heeeel licht bruin een streepje bij het afvegen…

Het is inderdaad heel spannend Tijger! Hier nog niks te bekennen. Ook geen kramp meer gehad. We wachten het maar weer af…

Hoi hoi,

Mag ik me nog bij jullie toevoegen.

Al een hele tijd afwezig geweest op het forum, bij mijn 2 meiden hier ook mee geschreven en nu we voor een 3de gaan, dacht ik, laat ik weer eens even kijken…

Ik heb in januari m´n laatste pil geslikt en ben nu ongesteld geworden, dus netjes na 28 dagen.

Zal me meteen even voorstellen:

Ik ben Ellen, 29 jaar, moeder van 2 dochters. En werk in de gehandicaptenzorg.

Zal langzaam aan jullie pagina´s even doorlezen.