Jaaaa Karen , gefeliciteerd ! De eerste zwangere !!
Je kan morgen de vk al bellen en dan je verhaal vertellen. Dan helpen hun je wel verder…
KarenMarieke: 5 nog maar inmiddels. Theoretisch gezien zou het moeten kunnen,praktisch moeten we nog maar afwachten. Ik ga er niet zo vanuit… Zou wel heel snel zijn. Vriend heeft vroeger de bof gehad, dus ik hoopdat we daar geen problemen mee krijgen…
Ik loop gelijk met Tijger, grappig
Idd ik zie het.
Spannend voor jullie beide. Zou wel leuk zijn.
Nou ik duim mee met jullie.
@tijgertje dan zal ik ze vanmiddag maar is ff gaan bellen.
Ben benieuwd.
Hier zometeen lekker ontbijten bij la place met mijn moeder en mijn oudste zus. De kids op school achaz bij de gastouder dus dat kan dan mooi ff.
Daarna ga ik aan de badkamer beginnen de grootste stofbende is klaar met de verbouwing dus we kunnen weer aan de poets.
Gisteren ook voor verf gekeken voor in onze slaapkamer. Wij gaan namelijk straks naar de oude kamer van ons meisje.
Zodat de baby kamer en de kamer van onze jongen even groot kunnen worden gemaakt. We blijven verbouwen. Daarna ben uk er echt wel ff klaar mee hoor. We hadden ook niet gedacht dat we daar nu al over na moesten denken. Ach het houd je van de straat.
Jeeej ik ben weer online! Met dank aan Ruud en Kim. Ik was vanochtend aan het rommelen met mijn profiel en kon ineens niks meer. Gelukkig is het nu verholpen.
KarenMarieke, had je al last van kwaaltjes waarvan je dacht, het zou zomaar eens kunnen??
Tijger, hoe gaat het bij jou? Hoe voel je je?
Andere dames, hoe gaat het bij jullie?
Sabje : ik voel me goed hoor!
Heb nog geen kwaaltjes maar dat zegt niks…
Even klagen / zeuren ;
Ik begin nu wel te twijfelen : zal ik echt wachten tot 11 feb met testen ( dan is vriendlief werken) of zal ik zondag de gok wagen ? De test die ik heb liggen kan tot 4 dagen voor nod…
Heb de gebruiksaanwijzing nog even doorgelezen en daarin staat dat je na 8 weken na de bevalling / mk nog hcg kan hebben. Dus daarom twijfel ik ook nog met testen, misschien krijg ik dan wel valse hoop als eerder test :oops:
Heb 21 dec het kindje verloren en dat zou zaterdag 8 feb pas 6 weken geleden zijn … 22 feb is het 8 weken geleden…
Sorry, dubbel!
Oh jee tijger dat klopt ook… Ik denk dat ik die 8 weken af zou wachten. Dadelijk is je test positief, ben je helemaal blij, en dan kom je bij de verloskundige en dan is er niks… Dat zou wel een teleurstelling zijn denk ik… Anderzijds snap ik het ook helemaal als je je niet kunt beheersen…
Ik wacht er denk ik nog even mee. Heb wel een test in huis omdat ik een tijdje terug even bang was dat het raak was, maar ik had de test nog niet gekocht of ik was aan het menstrueren…
Ik weet het niet zo goed. Heb pijnlijke (.)(.), en dat heb ik eigenlijk nooit. Maar dat kan ook komen door een naderende menstruatie. Mijn darmen werken wel wat sneller, dat heb ik altijd vlak voor ik ongesteld moet worden… Zeg het maar. We wachten rustig af…
@tijgertje o je mag best ff zeuren hoor hihihi. Maar ben je al weer een keer ongesteld geweest na het verlies?
@sabje. Ik hoop voor je mee. En ik hoop dat je gevoelens kloppen.
En ik zou op de dag van of de dag erna testen.
Ik had alleen last van pijnlijke tepels. Verder helemaal niks.
Hier niet helemaal lekker beetje grieperig. Echt een dikke vette koortslip. Echt volgens mij heb ik hem nog nooit zo dik gehad. :shock:
Dus lekker optijd mijn bedje in want morgen is de lief van Robin jarig en gaan we lekker uit eten.
Dus moet wel goed zijn.
Lekkker uiteten! Gezellig zeg, helemaal omdat Robin ook mee gaat. Have fun!.Hoe reageerde je man eigenlijk op je zwangerschap? Vast ook super blij!
Karen : 14 t/m 18 januari ben ik ongi geweest…
Sterkte met je koortslip en veel plezier morgen met uit eten gaan…
Pff ik ben me toch een potje chagerijnig hier :twisted:
Beetje op oorlogspad. Of het nou komt omdat ik gestopt ben met roken, of omdat ik ongesteld moet worden geen idee. Stoppen met roken kost me hoe langer hoe meer moeite…
En dan zo nog een sollicitatiegesprek ook. Naja, eerst lekker douchen!
Sabje Sterkte met je oorlogspad
Succes bij je sollicitatie !
@tijgertje. oke. ik snap best dat het moeilijk is om nu een test te doen i.v.m de kans dat hij positief is.
en anders gewoon doen en als hij positief contact opnemen met verloskunidge of gyn ik weet niet waar je bij loopt zodat zij kunnen bepalen hoe nu verder of bloed prikken of echo.
@sabje o echt krijg je het er echt moeilijk mee. houd vol, je bent al zo goed bezig. en chagarijnig das niet zo best.
hier ook best veel last van hoor :? niet altijd even leuk.
vooral als de kids het gewoon ff niet doen zoals jij het wilt.
sterkte straks met je sollicitatie gesprek.
hier de badkamer schoon en boven gestoft nu moet alleen manlief straks bij thuiskomst ff zuigen want dat ga ik met die schouder echt niet doen.
dan is het boven weer schoon en netjes. heeeeeerrrrllliiijjjkkk
in ieder geval iets wat schoon en netjes is hihihi.
vanmiddag tussen 1 en 2 kan ik de verloskunidge bellen om mij aan te melden dus dat ga ik dan ook maar ff doen.
ben benieuwd wat ze allemaal te zeggen hebben.
gek he dat je dat allemaal kan vergeten hihih.
verder zit ik alvast ff te neuzen. ik ben namelijk bijna 15 kilo afgevallen dus ga mijn zwangerschapskleren van de vorige zwangerschappen echt niet meer passen.
nu bedacht ik mij gister avond dat een nichtje van mij altijd een maatje kleiner aan heeft als mij.
dus die kleren van haar moet ik nu wel passen. en maakt het nou zo leuk zij is net drie weken geleden bevallen van de tweede. dus ik hoop dat ze het goed keurt dat ik haar kleren mag gaan gebruiken. want om nu alles nieuwe te kopen heb ik echt geen zin in.
nu maar hopen dat deze kleine frummel ook maar heerlijk mag blijven zitten.
je hersens gaan al zo met je aan de loop he.
zo een heel verhaal.
Karin wauw! :dance: gefeliciteerd! Je moet trouwens tellen vanaf de 1ste dag van,de laatste menstruatie.
tijgertje ik zou even afwachten…
Robin gefeliciteerd met je lief :dance:
sabje succes met je sollicitatiegesprek! Waar?
hier dinsdagmiddag ongesteld geworden dus een cyclus van +/- 35 dagen…
eens kijken wat deze maand doet. Verder erg chaotisch (vooral in,mijn hoofd :wall: ) afgelopen zondag jarig geweest en manlief os volgende week zondag jarig dus morgen een klein feestje voor ons beide. Verder erg bezig met werk en toekomst…beetje depri fase geloof ik… Maar worst hopelijk vanzelf beter…
@ Sabje, spannend gesprek, veel succes hoop dat het wat is. Wel vol houden om te stoppen met roken he. Zijn jullie inmiddels al begonnen met kamertje? Toen ik stopte met de pil had ik ook last van mijn (.)(.) achteraf denk ik dat het misschien te maken heeft met hormonen. Succes.
@ Lisa, Hoe gaat het met je vriendinnen? Wel heftige week voor 1 van hun. Wens je heel veel sterkte toe. Hoe gaat het met je enkel?
Net allemaal lekkers staan bakken in de keuken en vanavond lekker uit eten 2 feestjes vieren :dance: morgen is de echte verjaardag.
Hier nog niets gehoord van de dokter over mijn mail. Misschien maar even bellen anders.
Succes dames hoop snel meer positieve berichten te horen.
gr
hallo hallo
nou de afpraak staat met de verloskundige 3 maart om half 12.
dan ben ik rond de 8 weken. das normaal.
helaas niet eerder een echo das wel jammer.
tussen de 10 en 12 weken een echo dus tot die tijd is het best onzeker wanneer de uitgerekende datum is.
had de verloskundige aan de telefoon die de bevalling van onze zoon heeft gedaan. het is zo’n leuke meid. en ze herkende me ook gelijk weer. zo leuk zo leuk
ze was ook helemaal blij en enthousiast.
@kimstrook o meid balen van je ongi. maar misschien ook wel beter om te weten waar je aan toe bent en dat je een beetje weet hoelang je cyclus is.
sterkte ook met de keuzes en beslissingen die jullie moeten maken.
@robin we hebben er zin in. in allebei in het lekkers en in het eten. heeeeerrrrlllliiiijjjkkk
- Breekt in*
Karen Marieke :dance: Gefeliciteerd.
Alle andere Dames, Succes.
Breekt weer uit
Robin en Karin , veel plezier vanavond !
Robin gefeliciteerd met vriendlief !
Karin , het is zo 3 maart hoor, tijd gaat best snel…
Wel leuk dat ze je nog herkende !
Sabje , hoe is het gesprek gegaan ? Gaat het alweer iets beter of nog steeds op oorlogspad ?
Kimstroom , balen van je ongi , maar je heb nu wel een beetje een richtlijn voor je cyclus… :hug:
Dag dames!
KarenMarieke: Voel je je al wat beter dan gister? Hoe is het met je koortslip? Hopelijk heb je er niet teveel last van… Lekker dat je het huis schoon hebt. Je mannetje moet alleen nog stofzuigen, maar dat kan ook best toch? Die van mij moet dat ook wel eens. Wat zij de verloskundige? Veel plezier vanaaf! (Ik zie nu je 2e berichtje, 3 maart is al snel zeg! Nog even afwachten)
@Kimstroom: Dinsdag ongesteld geworden… Had anders voor je gehoopt. Een cyclus van 35 dagen kan net, moet niet veel langer worden en langer duren hoor. Anders even de HA bellen. Gezellig morgen een feestje, probeer er van te genieten! Wat betreft je chaos in je hoofd, ik weet niet wat er speelt en dat hoeft ook niet, maar even een knuffel voor jou! :hug:
@ Robin: Heel veel plezier vanavond samen met KarenMarieke! Lekker van genieten!
@Tijger, hoe gaat het met jou? Is je vriend al weer opgeknapt?
Hier het gesprek gehad. Was een leuk gesprek. Hoor na het weekend, begin van de week meer! Functie voor 20-24 uur, dus ook mooi.
Sabje : gelukkig dat het gesprek goed is gegaan. Nu een weekend in spanning zitten. Mag ik vragen wat voor werk je gaat doen ??
Vriend is weer helemaal beter ! Gelukkig! Was weer een drukke week voor hem. Hard werken , 2 praatavonden voor het werk , avond praten voor de verkoop van het huis van mijn schoonmoeder. Hij is dus weinig thuis geweest deze week :-(. Zaterdag of zondag gaat ie de badkamer aanpakken ( nieuwe douchedeur bij de douchebak en dan de badkamer grondig schoonmaken ) vorige keer de toilet beneden al verbouwd.
Ons huis staat te koop ( al 1,5 jaar ) dus we zijn nu allemaal klussen aan het doen om het nog mooier te maken. Zitten nog te twijfelen of we laminaat leggen boven ( ligt nu vloerbedekking ) en nieuw behang op de muren ( hebben nu rood met goud behang) …