Ik vind het een leuk park voor zowel kinderen als volwassen. Alleen tijdens de wintereftelibg kunnen de grote achtbanen dicht zijn vanwege het weer. Het is wel duur vind ik ( €34,50 pp , €10,- parkeren)
Hey dames,
sorry voor de weinige reactie, maar hier erg druk en hectische. Wel af en toe snel kunnen lezen tussendoor dus zal even wat bijschrijven.
@tijgertje was het leuk? Wij komen er bijna nooit (ook om de prijs) maar ik vind de efteling echt geweldig haha
@sapje vervelend als je zo in dubio zit… maar het stoppen met roken gaat wel goed? Je bent in ieder geval al goed onderweg!
@karin hoe gaat het met al het klussen? Drukdrukdruk?
@lisa ja ik was pas in november zwanger toen, na hulp van de gyn, mijn meissie is nu ook 1,5. Wel leuk om elkaar weer hier tegen te komen haha
@karin en Robin leuk dat jullie elkaar al kennen!
Ik had jou al een pb gestuurd he robin? Is omdat mijn nick ook mijn echte naam is en ik bij een andere nick niet met zekerheid kan zeggen of diegene mij ook echt kent. En zou niet willen dat wat hier gezegd wordt (of straks met een positieve test) doorgegeven of ergens anders vermeld wordt…
hier nogsteeds niet ongi…heb mezelf verplicht om tot morgen te wachten met testen…heb echt geen idee. Maar wil er eigenlijk ook bewust niet mee bezig zijn…kan me gewoon niet voorstellen dat het nu zo snel zou lukken…
@kimstroom wauw wat houd je het spannend. Succes bog met deze laatste dag wachten.
Ik ben heel benieuwd zou toch geweldig zijn als jij de eerste bent.
Het is idd druk hier elke avond mensen over de vloer. Overal zooi. Niks is schoon en je kan het ook niet schoon houden want die avond is het toch weer vies.
Maar goed. Overlevingsmodes aan. En doorgaan.
Het verrassingsweekebd is geboekt erg leuk. Moet alleen nog ff wachten.
Verdorie…nu is het jammer dat jullie vriendinnen zijn haha anders hadden wij al kunnen horen wat jullie gaan doen! :silenced: Wanneer gaan jullie?
Hallo dames,
hier idd maar weer twee dagen… we zullen wel zien. Ik weet het ook niet. Wat denken jullie… langs dokter?
@ kim spannend hoor. we wachten af Tweede blijkt meestal sneller te gaan. niet dat ik ervaring heb hoor hihi
Ik heb volgens mij geen pb gehad?? of ik snap je verkeerd?
Ja leuk, geen idee wat we gaan doen, vind echt super lief. Mijn vriend heeft ze ook in het complot betrokken hahah tweede weekend van maart gaan we.
:dance:
Heel fijn wknd allemaal en veel plezier in de Efteling. Enjoy
Kim ik duim voor je
@Robin ja dacht dat ik wen pb had gestuurd…of he hit Maastricht komt… Maar Dan is er iets mis gegaan…
hier vanmorgen wen test gedaan…niks waar ik nu voornamelijk van Baal is dat mijn cyclus dus weer in puin ligt…nu maar weer wachten tot ik een keer ongi wordt…uit de vorige ervaring weet ik dat dat best nog wel eens kan duren bij mij…en dan ligt het aan volgende maand, of ik weer een afspraak bij de gyn kan gaan maken…
sorry of de depressieve schets maar er zit me op dit moment een hoop tegen,op werkvlak dus ik voel me behoorlijk slecht over mezelf en mijn vertrouwen in mezelf is op dat vlak helemaal weg, dus zal dit ook wel weer tegen vallen…
@kimstroom balen meid. En wat naar dat je je even zo rot voelt. Sterkte. En ik zou als ik jou was idd nog 1 maand wachten en kijken en dan idd ren afspraak maken. Weet je je bent er bekend mee dus wacht gewoon niet te lang.
Hier gaat het ook redelijk. Merk dat het ne gewoon allemaal wég veel energie kost. Met als klap op de vuurpijl vannacht een bezoekje gebracht bij de huisartsenpost voor mijn lieve man. Waarschijnlijk galstenen. Maandag afspraak maken bij de huisarts voor vervolg onderzoek.
Maar de kamer van noëmi is af. Daar kunnen we gaan inrichten.
Kimstroom, rotniews voor je neus! Ik had zo anders voor je gehoopt… Kijk het nog een maand aan, nog even af en anders dokter gaan!. Wat Karen Marieke al zegt, nniet te lang mee wachten!
Karen Marieke, wat sneu voor je man! Hopelijk voelt ie zich gauw beter. Galstenen doen pijn. Hopen dat ie zich gauw beter voelt!
Efteling was leuk. Weekendje weg i gezellig! Ik heb alleen wel gerookt, 1 sigaretje. Was er al een beetje bang voor, maar goed. Nu gewoon weer verder waar ik gebleven was, namelijk niet roken!
@Sabje kom op je kunt het, niet roken, hou vol!
@kimstroom, veel sterkte en inderdaad niet te lang wachten met naar de dokter gaan, als ik het goed begrijp hebben jullie voor je eerste kindje al meer dan een jaar moeten wachten
@karenMariekie, galstenen is niet niks, het verbouwen schiet dan ook niet op, ben benieuwd hoe het vandaag bij arts gaat, sterkte
@Robin, 2 dagen is wel vreemd ja, dokter bellen voor advies kan nooit kwaad, dan weet je misschien wat meer en zit je niet te gissen.
Het geef niet dat mensen mij verwarde met Ilse, kan gebeuren.
Hier in afwachting, wel of niet ongesteld deze week, kan ook cyclus van 5 weken hebben (was vorige keer het geval)
maar wel een ander probleem, mijn keelamandelen moeten eruit…
als ik dus niet zwanger ben gaan we dat eerst regelen en dan verder kijken, ben ik wel zwanger, tja, dan kunnen die amandelen er echt niet uit.
Deze week wordt vriendin geopereerd, (beide borsten worden weggehaald, gatsie…)kan zijn dat ik wat minder te zien zal hier. Wetende dat wij voor 2e kindje bezig en zij voor zomer 2016 niet aan 2e kindje mag denken, zo tegenstrijdig allemaal!
van het weekend mijn verjaardag gevierd, was erg gezellig! mijn schoonzusje had taarten gebakken, want met zere enkel ging dat niet lukken.
hallo hallo
nou het gaat weer goed met mijn lief.
mag zometeen bellen naar de HA voor een verwijzing voor een echo.
dus das mooi.
verder gaat de verbouwing in de keuken erg goed. ze zijn echt een heel end opgeschoten.
noëmi haar kamer is ook zover klaar. morgen word er nog een kast in elkaar gezet. dus echt helemaal top.
en morgen ga ik op zoek naar een verduisterend gordijn voor bij het dakraam.
als ik denk zoals het zou moeten zou ik van de week ongesteld moeten worden.
dus ben benieuwd.
het is ff afwachten allemaal.
heb nog geen rare/vage klachten ofzo.
@lisa je zou deze week of volgende week ongesteld moeten worden??
spannend. ben heel benieuwd.
en wat een zorgen allemaal rond om je vriendin. heel veel sterkte. en ook in het begeleiden en het bij zijn van je vriendin.
en het is ook allemaal zo tegenstrijdig. verdriet en vreugde staan idd altijd lijnrecht tegenover elkaar. sterkt meid.
dus een leuk weekend achter de rug fijn fijn. geeft ook wel wat ontspanning denk ik.
@sabje. o wat leuk dat je zo’n lekker weekend hebt gehad.
en 1 sigaretje gerookt. vond je het niet heel vies?
maar wel goed dat je het nu gewoon weer oppakt. en verder gaat waar je gebleven bent. zet hem op.
wat een rust hiero.
hebben we niks meer te vertellen.
hier gaat alles zijn gangetje.
wou vandaag achter een rolgordijn aan voor bij het dakraam.
maar heb nu mijn zieke neefje op bezoek de ouders hadden een afspraak.
dus helaas gaat dat ff voorbij.
morgen maar dan.
hoop niet dat ik dan al te lang hoef de wachten. want noëmi kan niet wachten totdat ze in haar nieuwe kamer mag slapen.
@sabje hoest met roken.
@tijgertje hoest met je. en je meisje alweer helemaal opgeknapt.
Hallo allemaal,
Na even nagedacht te hebben en advies van jullie heb ik besloten mijn dokter te vragen over mijn cyclus. Bleek dat je de dokter ook kan mailen met korte vragen. Dus dat heb ik gedaan. Nu even reactie afwachten.
Hier alles goed. Het weekend hadden we feest van vriendin van me en zondag gewerkt. De verbouwing bij Karen bewonderd.
Vandaag weer huiswerk. Komend weekend is mijn vriend jarig dus van de week lekker in de keuken bezig met lekkers bakken.
@ Kimstroom hoe gaat het met Pip? Vervelend dat je je niet lekker in je vel zit. Maar volhouden he, je kant het!
@ Sabje, 1 sigaretje mm volhouden he.
@Lisa, Ten eerste nog van harte met je verjaardag. Heel veel sterkte met je vriendinnen. Lijkt met idd heel dubbel gevoel.
@ Karen, nog rust genomen met je schouder…
Robin, lekker druk weekje voor de boeg dus…
Karen , beterschap voor je neefje en succes met zoeken voor een rolgordijn.
Hier gaat het goed. Fleur is weer opgeknapt. Raim had er woensdag en donderdag last van.
Vandaag is ze weer naar de psz geweest. Verder zijn we heerlijk aan het knutselen voor Valentijnsdag en ik ga vast een begin maken voor de traktaties voor Fleur haar verjaardag op de psz. Verder ben ik op zoek naar een naaimachine , want heb leuke ideetjes voor een webshopje…
Als mijn cyclus weer gewoon is , zou 11 feb mijn nod zijn… Dus is weer even afwachten…
@kinstroom: wat rot van je negatieve test… En volgens mij ben je ook nog niet ongesteld he? Hoelang duurt je cyclus nu? Hopelijk wordt je nu wel snel ongesteld…
@ Ilse: Allereerst nog gefeliciteerd!! Wat vervelend van je keelamandelen! Het zou gunstig zijn als ze er nu zo snel mogelijk uit kunnen, maar daar hoop je natuurlijk niet op… Beetje dubbel! Afwachten dus…
Heftig van je vriendin zeg. Zet je weer met beide benen op de grond over het feit dat we heel gelukkig mogen zijn dat we gezond zijn…
@Karen Marieke: Fijn dat je man zich beter gaat voelen. Galstenen zijn zoo pijnlijk…Fijn dat de verbouwing zo opschiet! Wat zal je meisje trots zijn op dr nieuwe kamer!
@Robin, goed dat je je dokter hebt gemaild! Ik ben benieuwd wat hij er van zegt. Hopelijk kan hij je iets geruststellen…
@Tijgertje: Fijn dat je dochter en lief weer zijn opgeknapt. Hopelijk slaat het jou over, ziek zijn kun je nooit gebruiken als moeder zijnde… Kun je op MP geen naaimachine vinden?? leuk dat je lekker gaat freubelen.
Hier weer terug thuis Toch wel weer lekker. Waren weg met bekenden, en hoewel het heel gezellig was ben ik blij dat ik weer mijn eigen ding kan doen. Ik ben alleen zoo moe! Ik dacht dat zo’n weekendje weg relaxed was, maar niets is minder waar. Vanochtend ff een rotbui gehad, was echt ontvlambaar. Naja, als dat alles is. Nog niet weer gerookt. Op een terugval dit weekend dus 2 weken gestopt nu! Helaas vond ik het roken dus nog niet vies… Was het maar waar. Merk dat ik het er ff wat moeilijker weer mee heb nu. Ach, we wachten maar af.
Ik ga even uit van een cyclus van 28 dagen, omdat ik gewoon niet weet hoelang mijn cyclus duurt. Dat zou dan betekenen dat ik de over een week ongesteld moet worden… Toch durf ik er nog niet helemaal vanuit te gaan van die 28 dagen, dus vandaag nog maar ff gebruik van gemaakt…
Zo, ik ben weer bij! Fijne avond dames!
Hallo hallo
Ff snel vanavond kom ik weer ff goed langs
Maar na persoonlijk mijn lieve vriendin Robin te hebben ingelicht
Wil ik ook jullie vol verbazing vertellen dat ik vanmorgen een positieve test had.
Dus het is een feit de eerste dec/jan stopper is zwanger.
Kom op dames ik wil niet te lang alleen blijven.
Kom straks het hele verhaal ff doen
@karen marieke wrote:
Hallo hallo
Ff snel vanavond kom ik weer ff goed langs
Maar na persoonlijk mijn lieve vriendin Robin te hebben ingelicht
Wil ik ook jullie vol verbazing vertellen dat ik vanmorgen een positieve test had.
Dus het is een feit de eerste dec/jan stopper is zwanger.
Kom op dames ik wil niet te lang alleen blijven.
Kom straks het hele verhaal ff doen
YEEEe ben zo blij voor jullie. Vrijdag drinken we er een watertje op super gelukkig. Het is jullie gegund.
Karen Marieke: van harte gefeliciteerd!!! Weet je al hoever je bent?? Lekker van genieten hoor!! Super
@robin dank je dank je.
@sabje dank je wel. ik denk dat ik in mijn vierde week zit. maar ik weet het gewoon niet zeker.
maar als ik de laatste dag pak van mijn menstruatie en de lente 35 pak. dan kom ik uit op 14 oktober.
maar de test was zo snel positief dat ik denk dat mijn cyclus wel korter is geweest.
dus ik denk dat ik gewoon moet wachten op de eerste echo wil ik het voor de zekerheid weten.
ik dacht dat ik vandaag ongesteld zou moeten worden.
je bent er dan toch mee bezig. en toen dacht ik nou om van die onzekerheid af te komen doe ik gewoon een test met de gedacht dat hij toch negatief zou zijn. want ik had het echt niet gedacht.
en dan is hij positief.
ik moet er nog aan wennen. heb vandaag wel 10 keer de terst in mijn handen gehad. en heb er ook een foto van gemaakt en die heb ik ook wel tig keer bekeken.
het is nog een beetje onwerkelijk.
het moet denk ik nog gewoon echt even zakken. en dan hopen dat het ook goed blijft gaan.
miskramen komen bij ons in de fam wel geregeld voor.
wanneer bel je ook alweer de verloskundige. Sorry het is mijn derde, maar weet het gewoon ff niet meer.
wie weet dat?
Ik zou gewoon morgen bellen, hun weten wel wanneer je voor de eerste keer moet komen. Volgens mij is dat rond de 8 weken en dan met 12 weken een echo?
Wat zal het gek zijn!